ge
door gerrie nooijen Dec 2, 2011 om 18:32
Computers & telefonie

Naamswijziging abonnement Simpel

Vanwege scheiding wil mijn naam van Ghielen veranderen in Nooijen bij Simpel.
mijn bankrekeningnummer en adres is niet veranderd>

Ik heb gebeld en gemaild maar helaas kunnen ze dit niet aanpassen. gevraagd of ze me een formulier willen toesturen zodat ik dit ongetekend kan terug sturen. Maar nee dit is niet mogelijk!

Wat kan ik nog doen?

2404 5 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Dec 2, 2011 om 19:13
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Klacht over indienen bij Stichting Consuwijzer.
+
Opzeggen per einddatum overeenkomst. Dan kunt u onder de door u gewenste naam bij een andere provider een nieuwe overeenkomst sluiten.

Pas als u bevestiging einde overeenkomst binnen heeft, heeft de provider deze verwerkt en kunt u later aantonen dat u opgezegd heeft.

Als er ook geen bevestiging einde overeenkomst verzonden kan worden, zeg dan schriftelijk aangetekend op per einddatum en bewaar copie brief + verzend bewijs minimaal 5 jaar. Dan kunt u aantonen dat u opgezegd heeft.

stacey
door stacey - Dec 2, 2011 om 19:29
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Betwijfel of consuwijzer hier iets mee kan..........

Naamswijziging is feitelijk een contractswijziging en als je niet(s) kunt wijzigen aan je contract heb je enkel keus voor contractbreuk en dat kost geld.............
Zou zeggen laat lekker even zitten tot contract opzegbaar is en dan opzeggen en indien gewenst onder juiste naam weer iets afsluiten.

al
door allhomesystems - Dec 2, 2011 om 21:05
9 Antwoorden / 0 Vragen

u kunt simpel aanspreken op hun algemene voorwaarden :

2 Simpel verwerkt Persoonsgegevens van haar Klanten voor de volgende doeleinden:

a. het sluiten en uitvoeren van de Overeenkomst;

b. de overbrenging van communicatie gerelateerd aan de Dienst;

Ook kunt u een gok wagen door je "rekening nummer " te wijzigen .
Ik neem aan dat U, strevend dat dit contract ook een naam verandering moet krijgen ook de tenaamstelling van u rekening is verandered.

Adres- of bedrijfsgegevens kun je via je persoonlijke pagina of per brief wijzigen.
Een wijziging in je bankrekeningnummer kun je alleen per ondertekende brief doen.

Vermeld in de brief de volgende informatie:
• je naam;
• je klantnummer (of mobiele telefoonnummer);
• het oude adres en het nieuwe adres / of het oude bankrekeningnummer en tenaamstelling en het nieuwe rekeningnummer en tenaamstelling;
• handtekening en datum.

Stuur je brief naar:
Simpel BV
Postbus 12
3465 ZG Driebruggen

Mvg

Allhomesystems

tu
door tuimkabouter - Dec 2, 2011 om 21:10
32 Antwoorden / 1 Vragen

Ben het met stacy eens. Gewoon het contract uitzingen en je niet te veel zorgen maken over die naam.
Overigens heeft Simpel een zeer slechte naam, kijk maar eens bij bellen.com
Kijk t.z.t. ook eens op www.simyo.nl

ooparry
door ooparry - Dec 11, 2011 om 18:16
80 Antwoorden / 3 Vragen

Weggaan bij Simpel en een andere kiezen Simpel, toch....