door 151074 Nov 12, 2008 om 13:54
Computers & telefonie

Nero 7

Halo       Ik heb een half jaar geleden Nero 7 op mijn computter geinstaleerd nu wil ik Nero 8 instaleren maar dat lukt niet           Als ik de CD van nero 8 er in doe dan zecht die eerst nero 7 er af gooien en druk ik op OK dan krijg ik na verloop van tijd te zien Database niet in orde                  ook via configuratie lukt het niet geeft ook aan databese niet in orde            Kan iemand mij de oplossing geven hoe ik nero 7 er toch af kan krijgen

Alvast bedankt

Aad

365 6 Rapporteer

freya
door freya - Nov 12, 2008 om 14:41
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Aad,

Op de website van Nero is een speciaal 'cleantooltje' te vinden waarmee je een oude versie van Nero kunt verwijderen. Heb je dat al eens geprobeerd? Via onderstaande 'link' is het te downloaden.

Nero cleantool

m.vr.gr. Freya

gsm
door gsm - Nov 12, 2008 om 16:45
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Als het niet met het Nero clean tool lukt, gebruik dan de Windows Installer CleanUp tool, zie:

http://support.microsoft.com/kb/290301

GSM

kroonmeester
door kroonmeester - Nov 12, 2008 om 16:52
457 Antwoorden / 45 Vragen

Er is al NERO 9!!!

freya
door freya - Nov 12, 2008 om 16:58
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@meesterbever:

So what? Is het dan een wet van Meden en Perzen dat je de laatste versie móet gebruiken? Ik gebruik zelf nog een versie 6 en kan er alles mee branden wat ik maar wil, dus waarom dan een nieuwere versie kopen?

Freya

kroonmeester
door kroonmeester - Nov 12, 2008 om 17:24
457 Antwoorden / 45 Vragen

@Freya!!

Het is geen wet van meden en perzen dat vraagsteller dan ook versie 9 zou moeten aanschaffen.

Ik gaf alleen maar aan dat er ook een versie 9 is van NERO, niets meer en niets minder! Vraagsteller kan zelf overwegen of voor hem deze misschien beter geschikt is of niet.

door 151074 - Nov 14, 2008 om 00:09
11 Antwoorden / 5 Vragen

Hoi

Heel hartelijk bedankt

Het is gelijk gelukt om Nero 7 er af te halen met Nero cleantool

groetjes Aad