es
door estukker Nov 3, 2010 om 19:16
Computers & telefonie

Norton Identiteit in gevaar

Na een update van mijn Norton beveiliging, staat er in het tabblad start;
Computer: veilig
Internet: veilig
Identiteit: in gevaar
bescherming tegen phishing: in gevaar

Als ik vervolgens erop klik kan ik het alleen negeren (hiermee is het systeem weer veilig maar is mijn indentiteit dus NIET beveiligd)

Iemand ervaring hiermee?

Met vriendelijke groet,

Erik

2388 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 3, 2010 om 20:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

hallo estukker,

Wellicht kun je hier iets mee.

Suc6

es
door estukker - Nov 3, 2010 om 21:22
2 Antwoorden / 1 Vragen

Heb deze reactie ook gelezen, maar tevergeefs. Ik denk dat het misschien aan Internet Explorer 8.0 ligt. Als ik de computer opstart geeft hij veilig aan maar zodra ik internet opstart krijg ik bij Norton een rood kruis te zien. Dank voor het zoeken trouwens!

me
door menneke - Nov 3, 2010 om 23:04
77 Antwoorden / 24 Vragen

Ditzelfde euvel heb ik ook gehad bij het opstarten van I.E.. Iedere keer moest ik naar het Norton-configuratiescherm om het te openen en bij instellingen de fishing-controle weer aanzetten. Wat omslachtig, maar het werkte dus wel!
En dan krijg je dus vanzelf weer een groene knop!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Succes!

es
door estukker - Nov 4, 2010 om 08:05
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Menneke,

ontwikkeling is dat ik Internet Explorer 8 heb verwijderd, nadat ik ook servicepack3 moest verwijderen. Deze pack is inmiddels weer terug met als gevolg een enorm trage computer maar wel mijn groene vinkje in Norton. Misschien was jouw oplossing beter geweest :-)

Groetjes Erik