ik
door ikhebhulpnodig Aug 5, 2014 om 15:39
Computers & telefonie

Nummer Habbo Hotel

Ik heb een vraag voor mensen die hier wat meer van afweten: heb je het telefoonnummer van Habbo Hotel? Ik heb veel geld aan Habbo Hotel uitgegeven (€300+) en ben 4 jaar geleden verbannen om een ongeldige reden. Aangezien de Help Tool daar niks mee kan, zou ik ze heel graag even op willen bellen. Ik ben al naar hun kantoor in Amsterdam geweest ('s-Gravenhekje) maar daar waren ze toen momenteel niet aanwezig en ik hoorde van andere mensen dat je daar ook niet zomaar inkomt. Ik hoop dat je mij hierbij zou kunnen helpen.

Alvast bedankt en groeten.

.

1494 4 Rapporteer

rubyn
door rubyn - Aug 5, 2014 om 15:50
146 Antwoorden / 18 Vragen

Probleem is denk ik, als je naar hun kantoor belt, wordt je alsnog terug gestuurd naar de website en helpdesk. Denk dat bellen niet veel nut heeft, maar misschien een klacht indienen via klacht.nl?

ik
door ikhebhulpnodig - Aug 5, 2014 om 16:14
2 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Rubyn,

Bedankt voor je reactie. Klacht.nl site doet raar bij mij, maar zal het proberen. Mocht je toch hun telefoonnummer hebben hoor ik dit graag.

Bedankt en groeten.

crewmember
door crewmember - Aug 6, 2014 om 09:28
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom onderneem je 4 jaar later pas actie eigenlijk?

NatureTravel
door NatureTravel - Aug 6, 2014 om 14:14
646 Antwoorden / 8 Vragen

Gewoon van de website opgepikt met één zoekopdracht. Had u zelf ook gekund! :)

Telefonisch
"....." Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren bereikbaar op het volgende nummer: 020 893 26 85. Vergeet niet om van tevoren de Habbonaam van uw kind correct te noteren, gezien het feit dat wij enkele duizenden geregistreerde namen hebben kunnen wij u zonder Habbonaam helaas niet helpen.