edgarelsen
door edgarelsen Sep 10, 2019 om 20:19
Computers & telefonie

Nummer tele2 vast

zijn er meer mensen bij tele2 vast
dat je bij verhuizing vanaf aan sluit datum op je nieuwe adres 7 tot tien dagen moet wachten tot je nummer weer werkt
ik ga volgde woensdag over van adres mijn nummer duurt dan nog week tot tien dagen
heb wel tijdelijk nummer
maar ik vind lang duren ik ben vroeger bij kpn verhuist werkt nummer naar 12 uur weer
is dit normaal zo lang moet wachten ik weer bereikbaar ben op me ouden nummer

941 6 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Sep 10, 2019 om 20:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Geen idee of dat normaal is bij Tele2, maar het is inderdaad absurd lang.

tijger1
door tijger1 - Sep 10, 2019 om 20:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Inderdaad, dat is wel lang, maar of het vlugger gaat bij anderen? Geen idee. Na mijn laatste verhuizing heb ik geen vast nummer meer.

En bij mijn vorige verhuizing heel lang geleden kon je je nummer niet eens meenemen.

aurora1
door aurora1 - Sep 10, 2019 om 21:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Of het normaal is weet ik niet. Maar u heeft toch een tijdelijk nummer?
Bovendien kan het zomaar sneller gaan dan ze zeggen.
Stuur een berichtje rond over uw tijdelijke nummer.
Ik zou me er verder niet druk over maken want u kunt er toch niets aan veranderen.

gerbera
door gerbera - Sep 10, 2019 om 21:57
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Denk dat het probleem is dat tele2 dit niet zelf kan doen en daar KPN voor moet inschakelen om dit om te zetten in de schakelkast. En dan kan het wat langer duren.

panter22
door panter22 - Sep 11, 2019 om 08:41
6599 Antwoorden / Vragen

De oplevering duurt ongeveer 3 weken. Dus direct de verhuizing doorgeven als je weet wanneer je de sleutel krijgt.
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/verhuizing-doorgeven/
Als KPN sneller zou zijn, dan had je bij KPN moeten blijven en niet overstappen naar een goedkoper provider.
Nog even geduld hebben.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 11, 2019 om 10:00
16845 Antwoorden / 202 Vragen

Mijn ervaring met Tele2 is een geheel andere. De omzetting was bijna direct geregeld. Het was neem ik aan wel vooraf aan u gemeld en en kan dus ook wel een goede reden zijn zoals de beschikbaarheid van monteurs etc. Mijn advies: geduld hebben en mogelijk heeft u hey oude nummer toch ook eerder. U heeft hoe dan ook een tijdelijk nummer.
(Tele2 vast werkt via het KPN net)