j@
door j@ne Oct 24, 2010 om 17:42
Computers & telefonie

Nummerportering/abo ongedaan maken?

Onlangs via een site een nieuw abo aangevraagd. Met nummerbehoud. Na printen van het contract heb ik me bedacht, de totaal prijs was op de site niet zo duidelijk. Volgens de verkoper kan ik er niet van af - terwijl ik ver binnen de 8 dagen heb gereageerd. (Mail, telefonisch) Maar het ergste is dat mijn nummer al klaar staat om te porteren nar de nieuwe provider. Ik heb dat o.a. gecontroleerd bij mijn huidige provider. Wat is nu wijsheid? Toch maar dat dure abonnement, of zijn er andere mogelijkheden?

alvast bedankt!

J@ne

890 3 Rapporteer

iv
door ivop - Oct 24, 2010 om 23:58
2 Antwoorden / 0 Vragen

> Na printen van het contract ...

heb je het getekend en opgestuurd, of alleen getekend?

mastag
door mastag - Oct 25, 2010 om 00:10
955 Antwoorden / 19 Vragen

@ Ivop
maakt niets uit, er is geen bedenktijd bij het afsluiten van een abonnement voor jetelefoon. Lees maar even hier op de site van Consuwijzer.

@J@ne, je zit gewoon aan het abonnement vast.

Mastag

edwardus
door edwardus - Oct 25, 2010 om 01:25
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Bij sommige providers kun je wel annuleren binnen 7 of 8 dagen, maar ...... als je dat doet na een nummerbehoud aanvraag, realiseer je dan wel dat je daarmee impliciet je oude abonnement verlengt! Misschien ben je da nnog verder van huis.