mr
door mrmoto May 13, 2020 om 16:05
Computers & telefonie

Omnik solar omvormer

Wij bezitten een aantal zonnepanelen met een Omnik omvormer met wifi verbinding voor het regelmatig uitlezen en bij houden van de opgewekte KW's . Nu is ruim een week geleden de verbinding uitgevallen en is ook niet te herstellen daar de omnik site niet reageerd .Heeft een van u een oplossing voor mij zodat ik toch de omvormer zou kunnen uitlezen met wifi op mijn laptop/computer?

1216 1 Rapporteer

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - May 13, 2020 om 16:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen
mr
door mrmoto May 15, 2020 om 10:19
167 Antwoorden / 4 Vragen

ik ben gaan rondbellen en nu blijkt dat Omnik-Solar is gestopt ,maar heb van mijn leverancier Bongo-Solar in Apeldoorn een zeer goeie service gekregen doordat zij mij een vervangende link/app hebben gemaild en ik nu dus weer overal ter wereld mijn zonnepanelen kan monitoren.

edrick3
door edrick3 May 15, 2020 om 10:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Mooi zo. Keurig opgelost dus.