ton schaaf
door ton schaaf Dec 15, 2015 om 09:07
Computers & telefonie

Onbekende fout, Windows Live Mail

Onbekende fout in Windows Live Mail

In Live Mail staat een bericht dat niet te openen is (Probleem opgetreden, probeer opnieuw), maar ook niet te verwijderen is (Probleem opgetreden, onbekende fout). Wie herkent dit probleem en hoe is het op te lossen?

Met vriendelijke groet,

Ton Schaaf.

17154 6 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Dec 15, 2015 om 10:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Probeer het bericht eens te verwijderen door eerst de internetverbinding te verbreken.

marita567
door marita567 - Dec 15, 2015 om 11:51
1576 Antwoorden / 17 Vragen

probeer dit eens :

Probeer eens of het herstellen van Windows Live mail je probleem oplost.
Sluit alle programma's af en ga naar start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen.
Klik er met de rechtermuisknop op Windows live essentials.
Kies dan verwijderen/ wijzigen.
Kies in het volgende scherm alle Windows essentials onderdelen repareren.

Wanneer dit uw probleem niet oplost , kunt u een systeemherstel doen ga terug naar een datum toen het wel nog werkte dit kunt u altijd ongedaan maken .

aurora1
door aurora1 - Dec 15, 2015 om 15:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als de tip van @carola.83 niet zou werken probeer het dan nog eens via de webmail.

Of eventueel via de veilige modus.

gsm
door gsm - Dec 15, 2015 om 20:47
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Probeer met de muis het bericht te verslepen naar de map Verwijderde items, desnoods via de map Concepten.

Misschien lukt dat wel.

GSM

ton schaaf
door ton schaaf - Dec 16, 2015 om 09:18
62 Antwoorden / 46 Vragen

@ Allen,

De internetverbinding verbreken hielp niet, maar het verslepen naar de map verwijderde items (suggestie GSM) werkt wel!

Het blijft een vreemde storing, want ook vandaag weer een bericht dat niet te openen is, terwijl een bericht van dezelfde afzender weer wel te openen is.

Allen bedankt voor het meedenken.

Met vr. groet, Ton schaaf.

natuurmens
door natuurmens - Dec 16, 2015 om 12:11
158 Antwoorden / 4 Vragen

Mirosoft bied een nieuwe update aan die je kunt gebruiken maar het overnieuw instaleren wilt ook helpen. Maar Microsoft heeft ook aangegeven dat als men naar Windows 10 overstapt de app gebruiken. Het handige van live mail is dat je mail kunt opslaan zodat je er altijd bij kunt. Dat is heellaas niet met outlook de nieuwe versie kan je geen oude mails terug plaatsen na je deze hebt opgeslagen hebt.