door soertje 27 jul. 2008 om 18:45
Computers & telefonie

Ongevraagde sms jes

hoe kom ik van code 4601 af krijg er elke dag een paar ongevraagd!


kosten 1.29 euro per bericht ,mijn provider is telfort.


dit is toch  van de gekke !!!


graag een duidelijk antwoord ,,groetjes mieke

289 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door edwardus - 27 jul. 2008 om 19:41
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Normaal zou je worden verwezen naar

www.smsafzeggen.nl, maar die doet het even niet. Wat je alvast in gang kunt zetten is een algehele blokkade voor betaal-smsjes via


http://www.smsdienstenfilter.nl/

door kiran - 27 jul. 2008 om 19:42
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo mieke


http://www.smsgedragscode.nl/


Gegevens intikken..... Onderstaande link is voor blokkeren van dit soort ongein. Mocht je dat willen doen, eerst even goed doorlezen. Kan ook zijn dat je een bepaalde dienst nog wel wilt hebben, maar die blokkeer je dan mogelijk ook.


http://www.smsdienstenfilter.nl/


Succes

door stacey - 27 jul. 2008 om 22:19
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

---Hoe kan ik me afmelden voor sms-diensten abonnementen?

Het afmelden voor een sms-dienst werkt op dezelfde manier als het aanmelden: u stuurt een SMS met de tekst "[dienst] STOP" naar de shortcode van de dienst. U ontvangt daarna een bevestiging van uw afmelding.



  • Stuur "[dienst] HELP" naar de shortcode van uw dienst, om de helpfunctie te lezen

 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brigitte64 - 5 dec. 2021 om 14:12
Geldzaken & recht

Geld zoek bij bank

Hoi, Ik heb donderdag 25 november € 900,00 overgemaakt van mijn ABN-AMRO rekening naar mijn RABO rekening. Dit doe ik al een aantal jaren en normaal gesproken staat het direct op de andere rekening. Dit keer echter niet en toen na 10 uur nog niets op de rekening was bijgeschreven (het was wel afgeschreven van de ABN rekening) heb ik contact opgenomen met de servicedesk van de ABN-AMRO bank. Zi ... Lees meer

Ko
Koster24 - 6 dec. 2021 om 14:30
Geldzaken & recht

Aangetekende brief niet aangeboden

Ik heb een procedure lopen bij de rechtbank. Die hebben mij uitgenodigd voor een zitting en hebben daarvoor een aangetekende brief gestuurd. Ik heb niets ontvangen, ook geen afhaalbericht, en de brief is retour gegaan naar de rechtbank.
Deze heeft twee weken later opnieuw een aangetekende brief gestuurd, en deze is óók niet bij mij aangeboden, en ik heb weer geen afhaalbericht gehad, en de ... Lees meer

Juliette67 - 3 dec. 2021 om 00:02
Computers & telefonie
Geschil met facebook?

Geschil met facebook?

Mijn account is geblokkeerd met een melding van ongewenst gedrag!

Ik ben mij van geen kwaad bewust, maar heb een herbeoordeling aangevraagd.
de 3 dagen die ze daarvoor nodig hebben zijn al een maand geworden, mijn account wordt permanent gewist.

er is echter geen enkele mogelijkheid voor navraag of iets dergelijks.

wat kan ik doen? Lees meer