Er
door Erno Feb 29, 2016 om 09:26
Computers & telefonie

Online Fotoalbum.eu verdwenen

WIE KAN MIJ HELPEN? Voor de website van de Jorker (onze klootschietvereniging) heb ik een account aangemaakt bij Fotoalbum.eu. Hier worden alle foto's van onze evenementen en activiteiten op gezet. Het is een online fotoalbum, dus foto's moeten worden geupload naar deze site. Helaas kan ik de site sinds enige tijd niet meer benaderen, en zodoende kan ik er ook geen nieuwe foto's meer op zetten. Wij hebben een betaalde versie, dus zonder reclame. Mijn vraag is: Waar is fotoalbum.eu gebleven? Heeft een ander bedrijf deze online foto site overgenomen? Is fotoalbum.eu failliet? Hoe kan ik onze foto's benaderen? Als je iets weet, schrijf een reactie, alle suggesties zijn welkom. Alvast bedankt.

3725 6 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Feb 29, 2016 om 09:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Is het niet fotoalbum.nl geworden? http://www.fotoalbum.nl/

Er
door Erno Feb 29, 2016 om 10:18
Antwoorden / 1 Vragen

Bij fotoalbum.nl kun je geen online album maken, die voor iedereen zichtbaar is. In iedegeval bedankt voor de reactie.

r.kemperman
door r.kemperman Feb 29, 2016 om 10:27
423 Antwoorden / 4 Vragen

Maar heb je ook contact met hun opgenomen?
Mogenlijk weten zij iets meer

reflecs
door reflecs - Feb 29, 2016 om 09:56
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Sinds wanneer kunt u de site niet benaderen?
Er staat een recent bericht op hun Facebook:

Hello, we are having an internet issue on the servers - all will be back online in the next 12 hours- we are very sorry for this service interruption!

Er
door Erno Feb 29, 2016 om 10:23
Antwoorden / 1 Vragen

Ik krijg al sinds begin februari de melding Deze webpagine is niet beschikbaar. Ik kan dus niet inloggen bij fotoalbum.eu,en het maken van nieuwe albums gaat dus ook niet.

costnix
door costnix - Feb 29, 2016 om 12:06
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Toch wel een reservekopie van de foto's? In dat geval kan u er voor kiezen voor een andere online fotoalbum. Er zijn genoeg anderen. Zelf laat ik mijn foto's in een doos vallen.

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 29, 2016 om 12:33
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Zou kiezen voor een eigen webruimte, bijvoorbeeld One.com (klik) voor de niet veeleisende gebruiker zeer prima, spotgoedkoop, met 15 GB kun je toch al gauw ruim 30k+ foto's hosten en het belangrijkste je houdt alles in eigen beheer.
Kun je ook heel makkelijk, simpele, albums mee maken (en afschermen). Daarnaast kun je ook nog eens ieder lid zijn eigen mailadres cadeau doen (opdat het kan).

reflecs
door reflecs - Feb 29, 2016 om 12:35
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Wat er nu aan de hand is weet ik niet, ze zijn wel eerder verkocht:
https://flippa.com/3307535-pr-4-site-73-445-uniques-mo-1-254-mo-on-subscriptions-250-000-reg-emails

Hier staat hoe ze te bereiken zijn/waren:
https://web.archive.org/web/20150701082952/http://nl.fotoalbum.eu/about
hier staat ook een e-mailadres:
http://www.weidermedia.com/

Er
door Erno Feb 29, 2016 om 22:55
Antwoorden / 1 Vragen

Ik weet niet wat er is gebeurt, maar ik kan de site weer benaderen via de link van weidermedia. Heb inmiddels al een nieuw album aangemaakt. Bedankt voor de reactie.

diumenge
door diumenge - Feb 29, 2016 om 23:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik kan die site gewoon benaderen.