ro
door roland48 Jan 12, 2010 om 14:22
Computers & telefonie

Online opgezegd, maar blokkeert e-mail al 3 weken eerder

Hallo allemaal,

Ik heb mijn abonnement bij Online (telefonie en internet) opgezegd per 1 februari 2010.
Per vandaag, 12 januari 2010, hebben ze alvast maar mijn e-mail geblokkeerd! De reden is erg vaag, en terug aansluiten "gaat veel tijd kosten", aldus de telefoniste.

En het doorsturen van de e-mail dan, naar mijn hotmail-adres? "Dan kan ik alleen regelen als uw e-mail account actief is, en dat is geblokkeerd".

Dan wil ik graag de klachtenafdeling aan de lijn. "Nee meneer, ik kan u niet doorschakelen, en zij bellen ook niet terug.

Ook mooi, zij creëren een probleem, en weigeren me gewoon snel te helpen.

Wie heeft dit ook meegemaakt? Wat was de actie, en hoe is het afgelopen?

Groet,
Roland

225 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 18:37
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag roland,

Je zou een klacht kunnen indienen bij de Geschillencommissie in Den Haag.

Sukses, Pedro.

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 18:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@aanvulling,

Als je het niet eens bent met de handelwijze van ……….., dan kun je, nadat je voldaan hebt aan bepaalde voorwaarden, het geschil voorleggen aan:

Geschillencommissie Electronische Communicatiediensten
(alleen het internetprovidersgedeelte)

Te bereiken op het volgende adres:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Tel: 070-3105310
Fax: 070-3658814

Pedro

ve
door verwijderd - Feb 25, 2010 om 14:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik ga ook een klacht doorgeven aan de schillencomissie ook steeds blokkade erop gooien enz terwijl 23 juni opgezegd gaat worden is doorgegeven

ve
door verwijderd - Feb 25, 2010 om 15:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

clautjuhhh

Zie ook mijn advies bij jouw andere bericht.

ReadAC.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mahadma
mahadma - Sep 23, 2024 om 10:57
Computers & telefonie

Vara-kassa op android werkt niet

Vraag en beantwoord op mobiel (android) werkt niet op 2 verschillende telefoons. Na 3 vragen te kunnen zien werkt "Toon meer actuele vragen" niet,Na toon meer en je wil inloggen kom je in het scherm (Zie je geen inlogschermpje verschijnen ? Klik dan op de knop hier onder) Witte letters op rode achtergrond Inloggen of registrene, Dit werkt ook niet. Lees meer

Rob van Damme
Rob van Damme - Sep 22, 2024 om 23:14
Auto & vervoer

Dealhunter Lidl aanklagen

Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer