webzapper
door webzapper Dec 20, 2003 om 05:52
Computers & telefonie

Op handige manier zien welke nieuwe vragen er zijn?

Steeds als ik me bij deze site inlog moet ik alle categoruën en subcategoriën aflopen om te ontdekken of er nieuwe vragen zijn. Dat kost me heel veel tijd. Er moet toch een handiger methode zijn denk ik. Maar welke? Hoe en waar vind ik die? Of is die er echt niet? Lieve Kassa maak in dat geval aub zo'n link aan, dat verbetert de service naar mij en naar de vragenstellers

337 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

in het begin heb je kunnen invullen wat je intressant vind. De vragen met betrekking tot die onderwerpen staan onder: mijn vragen, tabje voor mij interessante vragen. Opzich is dat wel makkelijk. Het grote nadeel van de site is dat je je het ongans klikt. Heb je een vraag beantwoord, moet je weer dit hele riedeltje klikken. Ook bij vraag en antwoord is het veel klikwerk! Onderwerpen schuiven open, je beantwoord er 1 en gaat terug naar het vragenoverzicht, is alles weer 'dichtgeschoven'. Daar kan de webmaster inderdaad nog wel wat aan sleutelen. En het zou inderdaad handig zijn als, net als bij 't forum, er bij vraag en antwoord ook een lijstje staat met de laatste geplaatste vragen. Maar aan het vele klikwerk moet ze echt iets doen, ik heb een draadloze muis en die moet ik praktisch na elk bezoek aan deze site opladen. Klikkerdeklik.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Categorie selecteren en de subcategorie negeren en gewoon op oke klikken, dan ziet u vanzelf of en zo ja wat er nieuw is toegevoegd! MVG

ve
door verwijderd - Feb 25, 2006 om 16:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je antwoord is mij niet helemaal duidelijk [onderwerp heeft ook mijn interesse] Voorbeeld je klikt op forums ? en verder

ve
door verwijderd - Mar 19, 2007 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik zoek hier naar antwoorden niet alleen vragen, het is veel leuker om een beetje te surfen over de rubrieken, en je favoriete vragen en antwoorden aan te vinken bij:     Ik wil op de hoogte blijven van de reacties op deze vraag. zo kun je altijd blijven zoeken naar nieuwe vragen en blijf je toch op de hoogte van ontwikkelingen betreft je eigen posts, en er staan al zat linken op de site

ve
door verwijderd - Mar 19, 2007 om 20:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

sacco,

niets beter te doen dan oude vragen (deze is van 2003) op te rakelen