ferry43
door ferry43 Aug 24, 2010 om 10:17
Computers & telefonie

Ophalen in Outlook berichten op Gmail account

Ik heb bij Gmail verschillende accounts.
Voor het lezen van mijn mail gebruik ik meestal Outlook (2007).
Bij één account komt de binnengekomen mail altijd pas 1 dag later bij Outlook binnen. Bij de anderen is dat direct.
Dit gebeurt op 2 computers dus het lijkt mij iets in een instelling bij Gmail te zijn.
Alleen op mijn iPhone komen de berichten van dat account wel meteen binnen.
Ik zie geen mogelijkheid om mijn vraag bij Gmail neer te leggen.
Heeft iemand voor mij een oplossing.

1335 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 24, 2010 om 10:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ferry43,

Wellicht staat de oplossing voor je in dit artikel.

Suc6

ferry43
door ferry43 - Aug 24, 2010 om 11:32
10 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt edrick3,
Ik heb het geprobeerd, maar het helpt niets.
Mijn andere accounts staan net zo en die werken wel goed.
De berichten blijven mooi in het postvak staan en worden pas morgen door Outlook binnengehaald. Op mijn iPhone kwam het bericht meteen.

edwardus
door edwardus - Aug 24, 2010 om 22:14
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Zeer opmerkelijk. Waar het aan ligt weet ik (nog) niet maar misschien kun je beter 's proberen via IMAP i.p.v. POP. Dat is sowieso een beter protocol, dus zou ik zeker doen, ook al zou het niet helpen.

ferry43
door ferry43 - Aug 24, 2010 om 22:56
10 Antwoorden / 1 Vragen

Beste lezers,

Ik denk dat het aan mijn pc ligt.
Op Marktplaats kan ik daarmee geen advertenties plaatsen.
Ook foto's oploaden gaat ook niet.
Dat gaat allemaal wel met mijn notebook.

In tegenstelling wat ik eerder schreef komt de mail wel dezelfde dag op mijn notebook.

Maar toch bedankt voor jullie inbreng.

edwardus
door edwardus - Aug 24, 2010 om 23:11
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Zeer vreemd. Weet je zeker dat je bijv. de juiste drivers gebruikt, met name die van de netwerkkaart(en)?

ferry43
door ferry43 - Aug 24, 2010 om 23:20
10 Antwoorden / 1 Vragen

Het is altijd goed gegaan tot de laatste paar maanden.
Ik denk dat ik de PC opnieuw moet installeren.
Voor een herstelpunt is het allemaal te lang geleden.
Ik weet niet wat ik dan weer voor problemen krijg.