sixerdude
door sixerdude May 7, 2005 om 09:54
Computers & telefonie

Oppassen met Euroclix?

Ik krijg al een tijdje gesponsorde reclamemails via Euroclix. Euroclix beloont het lezen van deze mails met te sparen punten die ze clix noemen. Bij een bepaald aantal punten kun je de punten verzilveren voor presentjes. Na enige tijd werd het saldo wat groter en zou ik in kunnen wisselen. Maar opeens kan ik er met mijn logingegevens niet meer in. Pogingen om een nieuw wachtwoord aan te vragen mislukken en Euroclix komt met schimmige verhalen over cookies en vekeerde instellingen van mijn pc. (Raar want ik log op verschillende plekken in). Gewoon even een nieuw wachtwoord mailen is kennelijk erg lastig voor euroclix. Op een stevige mail naar de klantenservice wordt al helemaal niet meer gereageerd. Belazerd Euroclix de kluit of heb ik gewoon pech? Wie heeft er ook ervaringen met de vrienden van Euroclix?

4969 14 Rapporteer

ge
door gerolf - May 7, 2005 om 10:07
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet of ze dit met opzet doen, maar ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Ik kan eveneens niet meer inloggen...

sunset_1
door sunset_1 - May 7, 2005 om 10:27
265 Antwoorden / 22 Vragen

eigenlijkn nog geen problemen gehad met ze, wel vandaag een email in de bus dat ze door een storing slecht bereikbaar geweest zijn. Zou het daar in zitten misschien?

co
door cormans - May 7, 2005 om 12:04
77 Antwoorden / 0 Vragen

Was sprake van een storing. Alles werkt nu weer normaal.

winter1503
door winter1503 - May 8, 2005 om 10:27
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ondervind ook dezelfde problemen, ik heb met dit bedrijf mijn twijfels. Misschien zijn er mensen die wel hun punten hebben kunnen verzilveren, maar daar heb ik nog nooit iets positiefs over gehoord.

el
door elaked - May 9, 2005 om 04:53
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ikzelf heb ook deelgenomen aan dit systeem en heb na verzoek tot uitbetalen binnen een week mijn tegoed op mijn rekening gestort gekregen.

in
door ingrover - May 10, 2005 om 13:09
8 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo,ikdoe al een aantal jaren mee met euroclix en heb er nog nooit problemen mee gehad ik heb tot 2x toe laten uitbetalen en dat stond inderdaad supersnel op mijn rekening!!!

kl
door kleune - May 14, 2005 om 07:15
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de zelfde problemen bij euroclix, zelfs het uitschrijven van mijn e mail adres lukt niet. Als je een mogelijk heid weet hoe dan hoor ik het graag.

kl
door kleune - May 14, 2005 om 07:16
2 Antwoorden / 0 Vragen
sixerdude
door sixerdude - Jun 6, 2005 om 12:01
37 Antwoorden / 13 Vragen

Ze zijn opeens weer terug! Ik krijg weer mail van Euroclix. En net als bij jou lukt het me niet om me uit te schrijven. Ze zitten inmiddels achter een spam-filter, dat wel. Zeer onbeschoft dat men geen reactie heeft gegeven op mijn mailtjes over het inloggen. Ik blijf steken op het opnieuw aanvragen van mijn gegevens, waarbij ik blijf steken op het invullen van mijn mailadres en mijn geboortedatum. Voor sommige partijen blijft Internet een vrijplaats om maar wat aan te klungelen. Het zou verboden moeten worden :-)

wo
door wodan8 - Jul 13, 2005 om 21:26
3 Antwoorden / 0 Vragen

volgens mijn kletsen jullie maar wat want ik heb geen probleem met de euroclix

sixerdude
door sixerdude - Jul 13, 2005 om 23:33
37 Antwoorden / 13 Vragen

Heel bijzonder Kassa, die Wodan maakt een opmerking en ik mag niet eens reageren. Doe ik het wel zo. Euroclix is dan misschien een erg net bedrijf (ik heb zo m'n bedenkingen), maar het lijkt me niet dat ik klets. Ik ga niet zomaar een verhaal bedenken Wodan om hier een beetje interessant. World accodring to Garp zeker. Ik heb zelf niet de ervaring, dus het probleem bestaat niet, aldus Wodan. ZAl die ff lekker worden zeg. Maar goed, als Euroclix dan te goeder trouw is, hebben ze in ieder geval geen verstand van een goed werkende site in elkaar te zetten, want ik ben  niet de enige die slechte ervaringe met ze heeft. Na ja, behalve Wodan, maar das misschien stiekem wel een medewerker van Euroclix...... 'You can fool all of the people some of the time, you can fool some of the people all of the time, but you can't fool all of the people all of the time'

wo
door wodan8 - Jul 14, 2005 om 12:10
3 Antwoorden / 0 Vragen

je zeg nu wel dat ik een mederwerker bent van euro clix maar dar is niet zo en je hoef ook niet voor mij op te passen

ch
door chantalec - May 8, 2009 om 13:44
3 Antwoorden / 0 Vragen

Wanneer je vragen of opmerkingen hebt over EuroClix kun je deze mailen naar: ledenservice@euroclix.nl.

EuroClix hecht veel belang aan de mening van haar leden en tracht hen zo goed mogelijk te helpen.

sixerdude
door sixerdude - May 8, 2009 om 14:01
37 Antwoorden / 13 Vragen

Dat noem ik nou eens mooi op tijd reageren Euroclix, na 4 jaar een reactie middels Kassa. Bravo!