co
door conceptaputs Jul 10, 2004 om 19:43
Computers & telefonie

Opwarderen

wij hebben een opwarderings kaart/bonnetje gekocht bij fodafoon, maar hebben het niet meteen gebruikt, pas een paar dagen later willen we onze mobiel opwarderen, en wat blijkt: het nummer/code om op te warderen is al gebruikt, 2 dagen nadat wij het gekocht haden, vodafoon wet wel op welk nummer her beltegoed is bijgeschreven, maar zegt dat ze er niets mee kunnen doen. Dus met andere woorden: 20 euro kwijt. Kan hier nog iets aan gedaan worden??????

520 6 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jul 10, 2004 om 20:02
763 Antwoorden / 1 Vragen

Dit kan natuurlijk niet, fraaie verkooptechniek geld vragen voor gebruikte kaarten. in de winkel waar u de kaart heeft gekocht komt u waarschijnlijk geen steek verder. als het personeel op de hoogte is mag u toch minstens dat ze u een nieuwe kaart geven.

Ik zou eens een schriftelijke brief schrijven naar de klantenservice of desnoods naar de directie van vodafoon.

succes

sunset_1
door sunset_1 - Jul 12, 2004 om 20:15
265 Antwoorden / 22 Vragen

Helaas komt dit probleem vaker voor. De maatschappjien die de systemen leveren om de opwaardeerbonnen uit te draaien brengen soms onbedoeld gebruikte nummers weer in roulatie. Wanneer u in zo'n geval contact opneemt met de klantenservice van het betreffende netwerk zullen die met u een regeling treffen om het tegoed te verrekenen.
Lijkt me duidelijk dat je ook in dit soort gevallen meer voor elkaar krijgt wanneer je op een normale manier een oplossing zoekt ipv. als breekijzer... Succes!

krolik
door krolik - Sep 4, 2013 om 12:38
5 Antwoorden / 0 Vragen

Elke vorm van rookreclame moet verboden worden.

christin
door christin - Sep 4, 2013 om 14:17
105 Antwoorden / 4 Vragen

Inderdaad rare reclame. Ook al is het waterdamp. Die in een hotelbar met volwassenen vond ik beter.

ma
door maron - Sep 4, 2013 om 15:21
31 Antwoorden / 8 Vragen

Gut, vreemd dat zoveel mensen het totaal niet interreseert dat er plannen zijn om te boren naar schaliegas.
Dan èèn nep-sigaret op tv, en KWF spreekt er schande van.

ha
door harmes - Sep 4, 2013 om 15:43
26 Antwoorden / 2 Vragen

Rookwaren-vervanging zendt de boodschap uit dat roken 'er bij hoort', alsof het een vast gegeven is. Dus fout (net zo fout als chocoladesigaretten en marsepeinen sigaren voor kinderen)!