m.
door m.sassenburg May 9, 2012 om 10:31
Computers & telefonie

Opzeggen youfone

Geachte lezer,

Ik heb sinds januari 2012 een sim only abonnement bij Youfone.
Sinds 07-03-2012 kan ik het verbruik van de belminuten niet meer inzien, ik vind dat erg lastig en het is tegen de gemaakte afspraak.
Dit staat zelfs nu nog op de site van Youfone en klopt dus niet!

"Via MyYoufone kunt u de actuele status zien van uw verbruik. De factuur periode loopt van de eerste dag van de maand tot de laatste dag van de maand. De weergave van het gebruik kan verschillen met het daadwerkelijke verbruik"

Op de site van bellen.com staan ook een hoop klachten over dit bedrijf.
Op 29-04-2012 heeft een youfone medewerker dit antwoord achtergelaten;

Geachte heer/mevrouw,

Vanaf heden kunt u zorgeloos inloggen op Myyoufone. Binnen enkele dagen kunt u de lopende kosten ook bekijken.

Hartelijk dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,
Team Youfone


Daar klopt dus ook niks van.
Ik heb youfone 2 weken geleden een mail gestuurd maar daar wordt niet op gereageerd.

Kan ik opzeggen?

Vriendelijke groet,

M.Sassenburg.

996 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - May 9, 2012 om 11:31
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je kan opzeggen aan het eind van je contractperiode.Youfone heeft geen wijziging in je abonnement aangebracht, dus je hebt geen grond om eerder op te zeggen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer

Pe
Peanut71 - Jun 16, 2024 om 11:34
Winkels & webshops

Pakketten niet ontvangen of kwijt

Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt.  2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer