je
door jenneke25654 Mar 7, 2008 om 22:04
Computers & telefonie

Orange ADSL en telefonie

Sinds december ben ik de ongelukkige gebruiker van een ADSL + telefonie aansluiting van Orange. Aansluiting werd geregeld volgens afspraak. Eerste en ook meteen laatste positieve actie van Orange.


Problemen begonnen met
het niet gebeld kunnen worden. Lijn valt steeds weg of degene die mij belt krijgt meteen de voicemail. Hierover Orange gebeld en gemaild. Dit probleem zou liggen aan het feit dat de lifebox niet binnen en meter afstand was aangesloten op de kabel van KPN. Dus op advies van Orange met een zeer korte leiding de lifebox in de meterkast aangesloten. Geen oplossing van het probleem. Computers moeten dus nu via Wifi een connectie met de lifebox maken. Volgende probleem. Wifivalt steeds uit.
Ze geven totaal geen reactie op mails die ik stuur. Telefonische helpdesk weet mij te vertellen dat Lifebox grote problemen heeft en dat Wifi alleen werkt binnen een straal van 3 meter.
Verder zit ik ook nog steeds te wachten op een 8MB aansluiting (waarvoor ikdus al betaal) die al in november geregeld zou zijn. Krijg steeds te horen dat dit deze maand zal plaastvinden. Zeggen ze nu al drie maanden.

998 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ja
door jabira - Mar 8, 2008 om 21:06
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het is Livebox met een V.

En wat is de vraag ?



ed
door edwino - Mar 10, 2008 om 20:59
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Jenneke,


Heb vergelijkbare problemen gehad met Orange bij een overstap naar ADSL Extra met Telefonie. Omzetting mislukte en sindsdien had ik helemaal geen internet meer. De helpdesk van Orange is meer een niet-Helpdesk. Sturen je van het kastje naar de muur en lijken weinig gemotiveerd/capabel om hun klanten te helpen.


Mijn advies: abonnement opzeggen, abonnementsgeld terug laten storten door de bank en ADSL met Telefonie van een andere provider nemen.

ja
door jabira - Mar 15, 2008 om 14:50
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Met als gevolg dat je de incasso op je dak krijgt. Goed advies geef jij.;)


ed
door edwino - Mar 15, 2008 om 20:44
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Goed advies of niet. Heeft bij mij geholpen. Ik ben inmiddels officieel van mijn abonnement af en heb m'n geld terug.

ph
door philip56 - Mar 17, 2008 om 16:59
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

http://kassa.vara.nl/portal?_mod=cons&_do=createReact&_fid=1205768902065

Ik ben 1 1/2 jaar bezig met een advocaat. Ik zou wel eens willen weten waar je mee gedreigd hebt.




ma
door matiz - Mar 17, 2008 om 20:31
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Orange ik kan het woord niet meer zien Heb het zelfde probleem maar heb ook geen telefoon.Dus geen Internet geen telefoon.Ja ook lag het plots aan mijn aansluiting van mijn livebox terwijl deze al 5 jaar werkte.Dus ook alles veranderd.NIET DUS daar lag het niet aan Bellen bellen bellen naar de helpdesk brieven brieven faxen naar Orange Nooit wordt erop gereageerd.Na weken eindelijk wordt er een case gemaakt bij de klachten afdeling WEER wachten ja eindelijk mijn klacht wordt gegrond verklaart. Door slechte ervaring zeg ik per direct mijn abonnement op. Dat kon volgens de dame en zij zegde me ook de gemaakte mobiele koste (aardig opgelopen) toe. Ik heb mijn incasso meteen opgezegt ja ja  ben nog niet zo gek Maar dat weet Orange niet Elke maand probeerd Orange mijn maand abonnement plus 50 euro extra gemaakte koste  te incaseren Dus ik schrijf elke maand weer trouw dat mijn abonnement is beeindigd Maar Orange kan niet lezen niet luisteren en niet oplossen niet leveren  Ik wordt er moedeloos van Ja ja en Orange maar zeggen bij Kassa Na 21 dagen niet leveren  dan kan je van je abonnement af Nou mooi niet dus

ka
door karrot67 - Mar 17, 2008 om 21:39
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wij hebben hetzelfde probleem met de livebox van ORANGE.


Nadat wij in Februari zijn overgestapt van ADSL GO naar ADSL EXTRA is het gezeur begonnen. Het internet doet het nog wel maar de telefooverbinding is zo dood als een pier. Ook met de helpdesk gebeld en deze meneer zij dat de livbox binnen een straal van 3 meter van de vaste verbinding moet staan anders doet de technische dienst niets aan. Ik vroeg hem daarop waarom de telefoon verbindig het bij het oude abonnement het wel deed en nu niet meer.Daarop kon hij geen antwoord geven en deed een beetje vreemd plus dat hij weer terug viel op de T.D. Wel kreeg ik te horen van de persoon adtb als je na 21 dagen nog geen telefoon verbinding heb je de mogelijkheid hebt het contract te ontbinden

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Pu
Pumuckl_NL - Sep 16, 2024 om 10:36
Auto & vervoer

Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour

Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?




 



... Lees meer

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer