ni
door nikilina Feb 1, 2008 om 15:46
Computers & telefonie

Outlook werkt niet

ik heb een nieuwe harde schijf laten installeren, alles kwijt ( eigen schukd, geen back up). Nu kan ik wel weer internetten maar outlook werkt niet. ik krijg deze melding :

jKan de host POP3 niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: 'POP3', Server: 'POP3', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D

waar moet ik zijn om t op te lossen ?

381 4 Rapporteer

drevil
door drevil - Feb 1, 2008 om 15:53
223 Antwoorden / 14 Vragen

U moet de uw e-mail account opnieuw instellen, met de gegevens die u heeft gekregen van uw internet provider.
Als het god is heeft u deze aan het begin van van uw contract gekregen. Zo niet dan zult u ze moeten opvragen bij uw internet provider.
Deze kan u ook helpen met het instellen van uw e-mail account.
Dat kunnen we hier ook, maar dan moeten we weten welke provider u heeft (kpn, planet, tele2, etc.)

Groeten,

Dr Evil

door 4711 - Feb 1, 2008 om 15:54
885 Antwoorden / 2 Vragen

Vraag een speciaalzaak of het alsnog te lezen is en tegen stevige rekening proberen ze het dan op DVD te zetten, dus het kan nog wel soms uitgelezen worden, dus wat vind U uw informatie waard?

Heeft U alle update' s voor Windows al binnen gehaald?  Als je mail niet binnenkomt kan het ook de beveiliging fout staan, dus vergelijk het eens met een wel werkende computer!

Verder is het vaak een makkelijker oplossing om via www.mozilla.com   het mail programma Thunderbird te downloaden, werkte meestal beter, en gelijk Firefox voor surfen die alle wachtwoorden kan onthouden en nog meer leuke voordelen heeft zoals ik hier ook dagelijks gebruik om mensen te adviseren!

Niet alleen ik maar vele experts gebruiken deze Browser en mail.

kiran
door kiran - Feb 1, 2008 om 15:55
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo

Outlook openen. Ga naar 'extra' dan 'accounten' dan 'eigenschappen' dan 'server'. En vul de gegevens in die u van uw provider heeft gekregen.

Succes, groet, Kiran

conchasweb
door conchasweb - Feb 1, 2008 om 15:58
5 Antwoorden / 0 Vragen

In Outlook (neem aan dat dit hetzelfde werkt als Outlook Express) heb je boven aan het scherm een menu met o.a. Extra.

Klik hier op en ga naar Accounts...

De lijst met je mail-accounts wordt dan geopend.

Dubbelklik op het account dat fout gaat (of als je er maar 1 hebt, die) en je komt dan in de Eigenschappen. Op het tabblag Servers kan je de gegevens voor inkomende en uitgaande mail neerzetten Bijvoorbeeld mail.planet.nl. Als je de mail instellinge niet hebt, kijk dan bij dde provider op de site voor de outlook instellingen.

Veel providers hebben trouwens op de site een functie om de Outlookinstelling automatische in te vullen. Het enige dat jij dan nog moet doen is je gebruikersnaam en wachtwoord opgeven op het tabblad Servers.

Suc6