melati
door melati May 22, 2009 om 14:32
Computers & telefonie

Overstap xs4all/only

Ik ben al jaren een tevreden klant van xs4all (start), maar heb een brief gekregen, of ik over wilde voor dezelfde prijs naar een only abonnement met nieuwe modem. Indien ik dat niet wil, gaat per 1 augustus het tarief wat omhoog. Ik heb mij er net toch maar voor aangemeld, maar heb eigenlijk de vraag, heb ik hier goed aan gedaan? Heeft iemand van jullie hier al ervaring mee, zowel positief als negatief? Ik lees het graag!

471 3 Rapporteer

freya
door freya - May 22, 2009 om 17:08
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo melati,

Heb zelf indertijd ook die overstap gemaakt. Er zitten geen nadelen aan, eigenlijk alléén maar voordelen.

In het verleden betaalde je voor je ADSL abonnement een deel aan KPN en een deel aan XS4ALL. Met XS4ALL only betaal je alles aan XS4ALL en niet meer het gedeelte aan KPN. Alles dus op één nota. Bovendien krijg je dan voor hetzelfde geld een hogere internetsnelheid. Bovendien kun je, als je via internet gaat bellen i.p.v. het 'gewone' bellen , het abonnement voor de telefoonlijn (wat je nog wel aan KPN betaalt) opzeggen, maar dat hoeft dus niet.

Kortom, altijd doen als je toch bij XS4ALL wilt blijven.

m.vr.gr. Freya

melati
door melati - May 22, 2009 om 19:07
76 Antwoorden / 12 Vragen

Hartelijk bedankt voor je antwoord Freya. Voor mij een hele geruststelling, gezien je bekwaamheid hier op dit forum. Moet nog even wachten tot alles rond is en zal dan laten weten hoe het gegaan is.

Nogmaal bedankt!

freya
door freya - May 22, 2009 om 19:32
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Je zal waarschijnlijk even geduld moeten hebben. Tot op heden was het altijd zo dat de overstap één maand na aanvraag daadwerkelijk gerealiseerd werd. Je kunt dus zelf uitrekenen wanneer de overstap gebeurt. Hou de verbindingssnelheid in je router in de gaten en je ziet vanzelf wanneer de overstap plaatsvindt.

Freya