in
door indianrunner Nov 16, 2005 om 23:05
Computers & telefonie

Overstappen naar Casema

Ik heb tot drie keer toe geprobeerd mijn telefonie bij Casema onder te brengen, maar het lukt me niet een afspraak met een monteur te maken. De eerste keer annuleerde Casema zelf de afspraak, de tweede keer kwam er op de afgesproken dag geen monteur opdagen (zonder enig bericht), de derde keer werd de afspraak zonder overleg verzet naar een door de weekse dag terwijl ik alleen in het weekend kan. Telefonisch krijg ik elke keer een bandje dat de wachttijd op ruim 10 minuten geschat wordt, per e-mail krijg ik helemaal geen antwoord. Ik wil deze overstap nu helemaal afblazen, maar Casema heeft nu eigenhandig mijn KPN-aansluiting al afgesloten. (KPN heeft belooft mij opnieuw aan te sluiten, maar heeft dit niet gedaan, verzoek vanmorgen 9 uur en het is nu 23 uur).

Bij voorbaat dank voor uw reactie,

Ingeborg

409 3 Rapporteer

dirck
door dirck - Nov 16, 2005 om 23:46
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Ingeborg,

Ik zou ze een duidelijke aangetekende brief sturen waarin je eist dat
ze je binnen 5 dagen moeten aansluiten, zoniet, dat je dan alles opzegt
wegens niet nagekomen verplichtingen.

En omdat ze je KPN aansluiting al hebben laten afsluiten, dat je de
kosten die je nu moet maken met je mobiel op hen zult verhalen.

Vriendelijke groeten, Dirck

ra
door ranco - Nov 18, 2005 om 20:07
9 Antwoorden / 0 Vragen

U maakt een denkfout bij het terugnemen van een KPN aansluiting.
Uit uw reactie kan ik opmaken dat u de reactie van KPN niet echt snel vind gaan (binnen een dag tijd). U moet zich echter wel realiseren dat kpn aan Casema toestemming moet vragen om uw nr weer over te nemen. Wanneer hier door beide partijen mee is ingesteld wordt er een datum vastgesteld waarop de overgang zal plaatsvinden. Dit gebeurd normaal in een tijdsbestek van 2 weken. KPN doet dus wel haar best maar heeft wel de medewerking van Casema nodig.

Wilt u gewoon zo snel mogelijk een telefoonaansluiting? Dan zou ik u adviseren om gewoon een nieuwe telefoonlijn aan te vragen met een nieuw nr. Dit heeft u al binnen 5 werkdagen.

in
door indianrunner - Dec 11, 2005 om 23:42
1 Antwoorden / 2 Vragen

Beste Kassa-lezers,

Ik heb inmiddels eindelijk mijn Casema-aansluiting en met mijn eigen nummer. Ze hebben mij uiteindelijk overgehaald het toch nog een keer te proberen en hebben mij als compensatie voor de overlast een maand gratis telefonie geboden.

Deze ruimschootse tegemoetkoming in de kosten wou ik jullie even niet onthouden.

Groetjes,

Ingeborg