ge
door geelke Dec 23, 2005 om 13:40
Computers & telefonie

Popups

ik heb steeds last van die vervelende popups die steeds maar weer verschijnen. Ik heb een antivirus en een spyware programma draaien (weet niet of dit iets uithaald voor popups) maar ik wil dolgraag van die vervelende vensters af. wie o wie kan mij helpen?

groetjes geelke

176 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 23, 2005 om 16:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga bijvoorbeels via Google eens op zoek naar (gratis) een "popup blocker" om te downloaden en te installeren.

Google heeft zelf ook een goed werkende.

Ook in je browser is vaak een popup blocker in te schakelen. (in IE onder extra)

succes

ve
door verwijderd - Dec 23, 2005 om 17:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

De laatste updates van Spybot installeren en dan scannen. Als deze niet helpt, probeer dan uit te vinden welke spyware je hebt. In noodgevallen kun je HitmanPro proberen.

ve
door verwijderd - Dec 26, 2005 om 19:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mozilla Firefox is ook nog eens beter & veiliger. Verder zou ik inderdaad ff een aantal adware & spyware scanners op de pc loslaten

ve
door verwijderd - Dec 31, 2005 om 15:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

De vraag is voornamelijk hoe de popups verschijnen.

Als ze spontaan komen terwijl je niet aan het surfen bent, is er een kans dat je een virus hebt.

Komt het tijdens het surfen in Internet Explorer, kan je, als je
windows XP gebruikt, servicepack 2 downloaden. Hier zit standaard een
optie in die popups tegenhouden.

Als je van verandering houdt, is Mozilla of Mozilla FireFox een leuk
alternatief om mee te surfen, deze browsers hebben het standaard
ingebouwd.

Verder, zoals hiervoor aangegeven, er zijn legio gratis popup blockers te vinden op internet, via google bijvoorbeeld.

ve
door verwijderd - Dec 31, 2005 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb intussen Hitmanpro geinstaleerd en ben overal vanaf bedankt voor alles.

groetjes geelke