xo
door xoncopier Nov 9, 2012 om 16:17
Computers & telefonie

'Postcard From Hallmark’

[edit-red.]

Wees de komende dagen zeer alert op mailen met bijlage getiteld: 'Postcard From Hallmark’,

[edit-red.]

[edit, zie reactie van de redactie onderaan deze pagina.
Redactie Kassa-online]

2732 10 Rapporteer

ab
door abcde - Nov 9, 2012 om 16:33
146 Antwoorden / 11 Vragen

Ja, hoor, een heeeeeeeeeeel oud spookverhaal. Wissen en geen aandacht meer aan besteden!!!

ab
door abcde - Nov 9, 2012 om 16:35
146 Antwoorden / 11 Vragen

Oh ja: hoe komt u aan dit bericht? Wilt u de afzender een ongeloofelijke rotschop geven??? Alstublieft????!!!!!!

edrick3
door edrick3 - Nov 9, 2012 om 16:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo xoncopier,

Dit is een bekende hoax en komt met de regelmaat van de klok weer terug.
Heeft niets met Kassa te maken.
Deleten en zeker niet doorsturen!!
Kijk maar eens hier.

Met vr.gr.

freya
door freya - Nov 9, 2012 om 16:40
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Ik had even de hoop dat we er dit jaar van verschoond zouden blijven.......

Freya

gsm
door gsm - Nov 9, 2012 om 17:14
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Bedankt, ik ben gewaarschuwd en tel nu voor twee. Stuur dit soort berichten uitsluitend door aan iedereen die je niet kent en waarvan je niet het e-mailadres bezit.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 9, 2012 om 18:53
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Wat wilt u nu hiermee zulk soort berichten te verspreiden? Dit zijn het waarschuwingen die de mensen hier van tegen willen houden .Concurentie?

frans75
door frans75 - Nov 9, 2012 om 19:37
202 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=xoncopier schreef op vrijdag 9 nov 2012, 16:17]Doorgestuurde waarschuwing van Kassa VARA , is dat een spookverhaal?

Ook te lezen bij KASSA van de VARA

Moeilijk hè?

tenormin
door tenormin - Nov 9, 2012 om 19:48
16838 Antwoorden / 108 Vragen

De Hallmarkt kaart krijgt (inmiddels) een lange baard.

sj
door sjef1958 - Nov 10, 2012 om 04:58
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dit "VIRUS" ken ik nu al vele jaren in heel veel verschillende uitvoeringen. Mensen, het is een hoax. Niet op reageren. Alleen maar bangmakerij.

Redacteur
door Redacteur - Nov 15, 2012 om 12:05
1055 Antwoorden / 62 Vragen

Zoals aangegeven in de reacties, het is een hoax-bericht en berust niet op waarheid. Graag negeren dus.

De redactie