ro
door rosella May 29, 2006 om 16:37
Computers & telefonie

Powerpoint

Wie kan mij helpen? Hoe laat ik muziek doorlopen bij een presentatie van powerpoint. Nu start de muziek bij iedere dia opnieuw. Bedankt.

1114 9 Rapporteer

xanneman
door xanneman - May 29, 2006 om 16:49
29 Antwoorden / 1 Vragen

ff googlen...

In PowerPoint >> Diavoorstelling >> Diaovergang >> onder Geluid >> Herhalen tot volgend geluid >> aanvinken

Ok?

ro
door rosella - May 29, 2006 om 17:07
3 Antwoorden / 1 Vragen

Beste xanneman,Dit had ik al gedaan. Het resultaat is toch, dat bij iedere dia de muziek opnieuw begint. Vandaar mijn vraag.

xanneman
door xanneman - May 29, 2006 om 17:31
29 Antwoorden / 1 Vragen

Verwijder eens al je muziek in de presentatie

klik dan de eerst dia aan en zet daar dan opnieuw de muziek

LET OP: niet aanvinken toepassen op alle dia's (want dan start ie overal op, en onderbreekt hij dus....

Doet ie het nu wel?

ro
door rosella - May 29, 2006 om 17:45
3 Antwoorden / 1 Vragen

xanneman, dit helpt ook niet, ben al in de boeken gedoken en precies gedaan wat er stond, maar nix.

ap
door apartjes - Jun 2, 2006 om 14:40
3 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Rosella,

Stuur mij een e-mailtje en ik leg het je in begrijpelijke taal uit.

Ap Artjes

lichtblauw
door lichtblauw - Jun 2, 2006 om 14:48
36 Antwoorden / 16 Vragen

Beste Ap Artjes,

Het is niet leuk om apartjes te hebben, want dan kunnen wij er immers niets van leren.... dus graag je tekst even toevoegen.

sv
door svdw - Jun 3, 2006 om 01:44
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb pas een tijdje zitten knutselen heb het ook net onder de vingers. Het is opzich niet zo moeilijk. Ik zal het stap voor stap uitleggen. Ik heb het dan over 1 nummer over de hele diavoorstelling.

Om te beginnen maak je eerst je diapresentatie compleet. Dus je zorgt dat je alle dia's gemaakt hebt. Als je dat gedaan hebt, dan ga je terug naar de eerste dia. Dan druk je op invoegen en ga je naar films en geluiden waarnaar je naar geluiden uit bestand gaat.

Je klikt aan welk nummer je wilt hebben. Als je dit hebt gedaan, komt er een luidspreker te staan. Als je dan op de rechtermuisknop drukt, op de luidspreker, kun je kiezen uit een aantal opties. Dan ga je naar aangepaste animatie's. Hij opent dan gelijk met multimedia-instellingen. Bij tijdens afspelen, staat ie op diavoorstelling onderbreken. Deze zet je over naar diavoorstelling voortzetten. Dan krijg je daaronder de keuze over het aantal dia's. Die zet je dan op het aantal dia's dat je hebt.

Ik hoop dat het allemaal duidelijk is. Ik hoor het anders nog wel.

Groetjes,

SvdW

ja
door java - Jun 3, 2006 om 12:11
2 Antwoorden / 1 Vragen

Maak eerst je diapresentatie compleet.
Select. alleen de eerste dia in de linker kolom.
Klik op ONTWERP>> klik bij DIAONTWERP en select.DIAOVERGANG >>
Klik bij het GELUID op het pijltje en select. ANDER GELUID>>
Select. in het scherm GELUID TOEVOEGEN je favoriete track (wav)>>
Klik op OK.>>Select.bij NAAR VOLGENDE DIA alleen  AUTOMATISCH NA aan  en vul de gewenste seconden in.
Klik daarna op DIAVOORSTELLING.
ps Wilt u bv vanaf dia 10 tot? een ander geluid, Select. dan dia 10aan
en herhaal dan de bovengeschreven stappen. Veel succes.
Groetjes  java

ja
door java - Jun 5, 2006 om 13:02
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hierbij een gespecificeerde uitleg nav de vorige.

Maak eerst je diapresentatie compleet (zonder geluid).>>
Selecteer dan alleen de eerste dia in het overzichtvenster >>
Ga naar de rechterkolom en klik op het pijltje bij "DIAONTWERP" vink hier
"DIAOVERGANG"aan.>>
Ga nu naar het schermpje  "GELUID" en klik op het pijltje ,selecteer hier in het rolmenu" ANDER GELUID">>
Selecteer nu in het scherm("GELUID TOEVOEGEN") je favoriete track
(alleen wav bestand)  aan. >>
Vink nu bij "NAAR VOLGENDE DIA"  alleen "AUTOMATISCH NA"aan, en vul in het schermpje de gewenste  seconden in (bv 00,05)
("BIJ MUISKLIK"mag niet aangevinkt staan)
Klik nu op  "DIAVOORSTELLING" .     Veel succes
ps Wilt u bv na dia 10 een ander geluid selcteer dan dia 10 en herhaal dan de bovegenoemde stappen.
Groetjes java.