kn
door knabbel13 Jan 16, 2013 om 14:02
Computers & telefonie

Prijsvraag

Ik heb dit al eerder aan Kassa gemeld maar die hadden toen zomer stop.Maar als ik mee doe met een prijsvraag van (achteraf Planet-49) Krijjg je nooit een prijs want je moet je eerst melden voor 12 euro per week aan sms kosten.Ik ben benieuwd of Kassa dit ik leest Ik lig al een hele tijd in de clins met planet49, want ik zou prijzen hebben gewonnen.Misschien heeft u daar ook last van gehad of nog??

786 4 Rapporteer

dearagain
door dearagain - Jan 16, 2013 om 14:50
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*je zou dit kunnen melden aan de redactie van Kassa middels de contactknop onderaan deze pagina

sw
door swat1500 - Jan 16, 2013 om 23:42
3795 Antwoorden / 0 Vragen

Overigens verdien je nooit zomaar een prijs. Om ergens een prijs voor te kunnen winnen zal je daar vooraf bewust aan mee moeten doen.

Gratis prijzen bestaan niet er moet altijd een tegenprestatie tegen over staan. Daarnaast bestaan dan nog altijd de "voorwaarden" waaronder je mee mag doen aan het spel. Voorwaarden die zelden worden gelezen behalve als het fout gaat en zelfs dan nog niet.

Als iets te mooi klinkt om waar te zijn.....

sweeterlake
door sweeterlake - Jan 17, 2013 om 00:29
468 Antwoorden / 16 Vragen

Onder elke prijsvraag kleeft (kleefde) het 'addertje onder het gras'! Zo ook met de Nationale Postcodeloterij, Bankgiroloterij, Vriendenloterij etc.

Planet 49 is als ik Google wel erg internationaal georiënteerd bezig, in Deutschland vooral, maar er is ook een website www.planet49.nl, doch het moederbrein is www.planet49.com te vinden.

"Willkommen auf der Gewinner Seite
PLANET49.com - Ihr Portal für kostenlose Gewinnspiele und Online-Services"

Kosteloos is pas als de zon voor niets opgaat.

Zou hier niet op ingaan en dit gewoonweg terzijde doen als nooit ontmoet en nooit geweten. De enige die wint is de organisatie Planet 49!

kn
door knabbel13 - Jan 17, 2013 om 20:21
33 Antwoorden / 17 Vragen

Ik ben bang daat jullie gelijk krijgen want als je door ging dan moest je 12 uur sms kosten per week krijgen, dus ik hoop zo dan jongeren dat niet doen want die denken alleen maar aan de auto die je kunt winnen.