beautyfull
door beautyfull Oct 15, 2007 om 11:34
Computers & telefonie

Printer

Kan iemand mij vertellen welk printer goed en goedkoop is?heb het nodig voor bladzijdes en fotos.Ik heb helemaal geen verstand van

271 2 Rapporteer

ma
door martin1 - Oct 15, 2007 om 22:17
346 Antwoorden / 4 Vragen

Ga even naar een winkel, bijv. Dixons, Paradigit, Dynabyte, BCC, Block. Deze hebben vaak een prima assortiment printers. Prijzen ontlopen elkaar niet zo veel en je kunt in deze winkels vaak prima advies vragen.

sh
door shagy - Oct 28, 2007 om 02:31
4 Antwoorden / 1 Vragen

is simpel wat wil je ermee dat moet je je afvragen

zelf zou ik  in iedergeval  een losse printer kopen  dus zonder scanner

praat je over kwaliteit koop een cannon of epson

een duurder printer is goedkoper in inkt  een goedkoper printer betaal je duurder aan inkt

een tip  koop altijd  een printer met losse patronen van elke kleur

je hebt printers met twee patronen dus zwart en kleur  zegt ie kleur is op  nee dus 1 kleur is op  dus je gooit alle kleuren weg

tip  neem cannon   met blanke patronen  kun je makkelijk  zelf bij vullen  zekker 6 keer   een zet kleuren kost je 25 euro en koop je de patronen los op een beurs als je mazzel heb zo als ik in utrecht  80 euro cent  nee goedkoop is duurkoop als je meer  met je printer wil doen  maar gebruik je alleen  zwart  dan koop de goedkoopste