me
door melisje84 Sep 27, 2010 om 11:19
Computers & telefonie

Pro assist voorwaarden!!

Ik heb 17 augustus mijn iphone op laten halen! Er werd gezegd dat ik 4-6 weken moest wachten. Dat heb ik nu gedaan. Als ik Pro Assist bel om te vragen wanneer de iphones binnenkomen kunnen ze mij niets vertellen.
Ik begrijp heel goed uit voorgaande berichten dat Pro Assist afhankelijk is van Apple maar ik kan niet bij Apple of T-mobile klagen. Als ik naar T-Mobile stap dan zeggen zij dat je bij Pro Assist moet zijn. T-Mobile zegt niets te maken te hebben met pro assist. Daar zit ik dan nu. Heb een leentoestel gekregen van 10 jaar geleden. Ik kan alleen bellen en smsen en daar houdt het volledig mee op. Er zit geen camera op, kan niet internetten (waar ik wel voor betaal) en hij kan mijn parrot in de auto niet vinden.
6 weken overleef ik wel maar het gaat nu wel heel erg lang duren.... en als ik bel wordt er alleen gezegd; 'Ja mevrouw wij weten ook niet wanneer er geleverd wordt'. Maar een andere smartphone kan ook niet worden opgestuurd omdat zij een tekort hebben aan deze toestellen.

Waar kan ik de voorwaarden vinden met betrekking tot levering van een nieuw toestel?? En wat kan ik verder doen.... of alleen als een mak lammetje zitten wachten totdat er een keer een nieuwe telefoon komt???

2130 6 Rapporteer

ikbenik
door ikbenik - Sep 27, 2010 om 11:29
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Stop toch met dat drammen!!!!

Apple levert de telefoon niet, dus kan Pro Assist die ook niet leveren.

Als de fabrikant de telefoon niet levert, kan niemand op deze aardkloot die aan de klanten leveren.

Blijkbaar zeer moeilijk te begrijpen.

me
door melisje84 - Sep 27, 2010 om 11:41
1 Antwoorden / 1 Vragen

@ ikbenik

Het is heel duidelijk dat je betrokken bent bij Pro Assist. Je moet je wel realiseren dat al die klanten veel geld per maand betalen om verzekerd te zijn.
Ik zit nu al 6 weken met een telefoon waar ik helemaal niets mee kan. Niet internetten, geen foto's en hij werkt zelfs niet op mijn parrot. Niets smartphone!!! Maar ik betaal wel voor het internet etc.

Het grappige is als ik naar de Apple store ga ik gelijk een Iphone mee zou kunnen nemen, als ik deze gewoon afreken. Ik begrijp best dat het lastig is voor Pro Assist als er niet geleverd wordt alleen het is moeilijk te verkopen dat je wel een iphone kunt halen in de winkels van Apple!?!?! rara hoe kan dat.

En ikbenik, ik zou wat voorzichtiger met je uitspraken zijn. Je doet alsof je bij Pro Assist werkt (je neemt het wel heel erg op voor dit bedrijf) maar je taalgebruik is niet al te netjes. Je stoot met dit soort teksten klanten af om een verzekering bij Pro Assist af te sluiten. Als mijn abbonement afgelopen is zal ik zeker mijn verzekering stopzetten. En je kunt wel zeggen dat JIJ die doorslag hebt gegeven. Ik hoop dat je niet nog meer klanten van Pro assist tegen de borst stuit... en ik vraag me af of Pro Assist blij is met jouw teksten tegen klanten. Ik zal in ieder geval niemand Pro Assist aanraden, terwijl ik dat voorheen zeker deed.

Je bent goed bezig hoor!!!! ;-(

si
door simone86 - Aug 3, 2011 om 22:05
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind het heel apart dat t mobile wel deze service zo aanbiedt, maar er vervolgens niet meer mee te maken wil hebben als het mis is. Proassist behandelt klanten ontzettend slecht, houdt je niet op de hoogte en bieden niet de service die je zou verwachten. Ik begrijp niet dat t mobile hier verbonden aan wil zijn.
Ik vind het echt een slechte service en raad iedereen af om ooit nog een verzekering af te sluiten bij Proassist! Zonde van het geld!

li
door lionking4272 - Oct 7, 2011 om 22:59
8 Antwoorden / 3 Vragen

Bij dezen wil ik mijn beklag doen over de service die door Proassist geleverd word.

Op 30 augustus 2011 heb ik mijn telefoontoestel ter reparatie laten ophalen en tot op heden heb ik nog niets mogen vernemen over de reparatiestatus.

In week 37 heb ik contact gehad met de klantenservice op de reparatiestatus van mijn telefoon toestel. Ik kreeg toen te horen dat de reparatieduur uiterlijk 4 weken zou zijn.

In week 38 heb ik contact gehad met de klantenservice die mij vertelde dat ik mijn toestel vrijdag 23 september 2011 of maandag 26 september 2011 tegemoet zou kunnen zien.

Helaas was mijn telefoontoestel deze week (week 40) nog steeds niet geleverd en hierop heb ik maandag 3 oktober 2011 weer contact opgenomen met de klantenservice. Er werd mij verteld dat de reparatie 4 tot 6 weken zou kunnen duren, en dat de informatie die mij eerder verstrekt was niet klopte. Op aandringen van mijzelf is er toen een “navraag” gedaan om de actuele status van de reparatie op te vragen. Mij werd verteld dat ik waarschijnlijk diezelfde dag nog terug gebeld zou worden, maar dat dit eerder de dag erna zou worden omdat het reparatie centrum niet altijd snel reageert.

Op woensdag 5 oktober 2011 had ik nog steeds niets vernomen van de klantenservice en ik heb toen zelf weer contact opgenomen met de klantenservice. Er werd mij verteld dat het uiterlijk 5 werkdagen zou kunnen duren voordat ik een terugkoppeling zou krijgen over mijn reparatiestatus, in tegenstelling tot wat mij 2 dagen eerder verteld was. Ik zou uiterlijk vrijdag 7 oktober 2011 iets mogen vernemen van de klantenservice.
Omdat ik hele grote twijfels had of ik mijn toestel na 6 weken terug zou hebben, heb ik de medewerker gevraagd of dit termijn gehaald zou worden. Mij werd toen verteld dat dit waarschijnlijk wel het geval zou zijn, maar er konden mij geen toezeggingen gedaan worden. Als het termijn van 6 weken niet gehaald zou worden dat zou dit een uitzondering zijn.
Toen ik vroeg of ik op de hoogte gesteld zou worden als het termijn van 6 weken niet gehaald zou worden, werd mij verteld dat dit niet zou gebeuren. Ik zou zelf contact moeten opnemen met de klantenservice als ik mij telefoontoestel na 6 weken nog niet retour zou hebben. De reden hiervoor was het feit dat de klantenservice gewoon geen tijd zou hebben om zich met dit soort zaken (lees: uitzonderingen) bezig te houden, aldus de medewerker van de klantenservice.

Vandaag, 7 oktober 2011 heb ik wederom niets mogen vernemen van Proassist.

Door de misleidende informatie die mij door verschillende medewerkers word verstrekt, en doordat gemaakte afspraken niet worden nagekomen kan ik u vertellen dat ik absoluut geen tevreden klant ben.
Op de website van Proassist word gesproken over “Gegarandeerd goed verzekerd” en “Optimale afhandeling”, maar helaas blijken dit loze woorden te zijn.
Op verschillende websites ben ik ernstig schokkende berichten tegengekomen over de service van Proassist, waaruit blijkt (als ik deze berichten voor waaraan zou nemen) dat mijn klacht niet de enige is en dat er heel veel gedupeerden van de slechte service die geleverd zou worden. Dit zijn o.a de websites www.klacht.nl, www.trosradar.nl, http://kassa.vara.nl en www.consumentenbond.nl.
Helaas voel ik mijzelf op dit moment gedwongen om mezelf bij deze klachten aan te sluiten door op o.a. op de websites www.klacht.nl, www.trosradar.nl, http://kassa.vara.nl en www.consumentenbond.nl.
mijn klacht met anderen te delen.

Er doemt bij mij een beeld op van een bedrijf die het niet nauw neemt met het verschaffen van de juiste informatie, die geen afspraken kan nakomen, die klanten in onduidelijkheid laat zitten, die de verantwoording bij de klant neerlegt om het proces te controleren en die werknemers in dienst heeft die geen verstand van zaken hebben.

ba
door bart1984 - Dec 15, 2011 om 15:31
3 Antwoorden / 0 Vragen

schandalig bedrijf .. proassist !

na een paar weken mn nieuwe telefoon te hebben liet ik em vallen en je raad het al .. een flink barst in mn scherm .
gelukkig was ik verzekerd en liet pro-assist mn telefoon ophalen .. . een van de medewerkers vertelde mij dat ik hem 2 tot 4 weken kwijt zou zijn omdat dit een simpele reparatie zou zijn .

na 4 weken toch maar zelf even gebeld om te vragen wat de status was , tot mijn grote schrik waren ze mijn telefoon kwijt !! en bleek ik helemaal geen klant te zijn van pro-assist laat staan dat ik daar een telefoon had ingeleverd volgens die medewerker .

na lang aandringen en 42 min in de wacht te hebben gestaan kreeg ik dan eindelijk een leidinggevende te spreken .
die vertelde mij dat mn telefoon weer was gevonden en dat ik em diezelfde week nog terug zou krijgen ( dat was dus week 5 ) ..

na die week nog steeds geen telefoontje te hebben ontvangen heb ik weer zelf terug gebeld en wat denk je ... ik was geen klant daar :S
terwijl ik nog steeds het het blauwe bonnetje van afgifte in mn hand had
weer ruim een half een half uur aan de tel gehangen en jahwel ... ik was in een keer weer klant .. toen werd mij beloofd die week mn telefoon terug te bezorgen want hij was inmiddels gerepareerd ..( dat was week 6 )

in week 7 ging mijn leen telefoon ( van 10 jaar oud !! ) kapot en ik weer gebeld , ik kreeg een nieuwe maar moest de kosten betalen omdat ik onhandig met de telefoon om was gegaan dus daar weer een uur voor aan de telefoon gehangen en uiteindelijk hoefde ik niks te betalen

ik week 9 nog geen telefoon en het hele circus begon weer van voor af aan ... BELLEN BELLEN BELLEN !!! weer van het kastje naar de muur gestuurd worden , loze beloftes , een ,,,,,grote mond van een telefooniste die zei letterlijk dat ik een lastig persoon was omdat ik zo vaak belde :S ..

toen was ik er helemaal klaar mee en heb KPN zelf gebeld .. daar kreeg ik HARRY aan de lijn van de klantenservice . die heeft direct ( toen ik nog aan de lijn hing ) pro-assist gebeld en wat denk je .. hij was terug van de reparatie en sterker nog hij word a.s. maandag geleverd :S toen kon het in een keer wel !!

dus bij deze dikke complimenten voor KPN en voornamelijk voor harry die daar super snel op reageerde en blijbaar invloed hadden daar ...
daarnaast krijg ik van KPN 2 maanden mn abbonements geld voor 50% korting ter compensatie , en dit terwijl KPN totaal geen schuld heeft aan dit alles !! Ben dus echt super blij met KPN !!

over pro-assist , nou jah ... AMATEUR-ASSIST heb ik geen goed woord over en ga onderzoeken of ik nog koste kan terug halen .

dit bedrijf moet een keer onder handen worden genomen en het liefst heb ik nog dat het z.s.m. failliet gaat !!

een tip voor alle mensen : probeer het gewoon via je provider dit heeft bij mij de doorslag gegeven , weet niet hoe het bij andere providers zit maar kpn heeft dus wel degelijk invloed op pro-assist

groetjes Bart Cobussen