eh
door eharms Mar 28, 2011 om 20:54
Computers & telefonie

Proassist Rabomobiel

Ik heb een probleem met Proassist en Rabomobiel. Ik heb eind nov. een abon. afgelsoten voor 2 jaar bij rabomobiel en heb een Sony Ericsson Xperia X10 uitgezocht. Na 2 maanden zonder problemen te hebben kunnen bellen enz. viel mijn telefoon continu uit, en vervolgens kreeg ik het toestel niet meer aan, contact gehad met Rabo en moest hem naar Proassist sturen, na anderhalve week kreeg ik de telefoon terug, met melding dat mijn touch screen stuk was, en dat er een software update gedaan was, dus ik dacht nou dat is mooi, toen ik me telefoon wilde aanzetten, ging dat al moeilijk, en na wat instellingen goed te willen zetten viel mijn telefoon weer uit, weer opgestuurd dus, 2e keer vond Proassist niets en daar moest ik het mee doen, contact gehad met Rabo en moest hem weer op sturen, dus voor de 3 e keer me telefoon opgestuurd en weer terug gezonden gekregen met de melding dat er geen fouten geconstateerd waren, terwijl ik nog steed hetzelfde probleem had, en zelfs een probleem erbij, want hij wilde niet goed meer opladen. Na een hoop heen en weer gebeld te hebben met de 2 bedrijven (ze schuiven het namelijk op elkaar af) had ik besloten contact op te nemen met Sony zelf, die hadden mij naar een repair centre in de buurt door verwezen, daar heb ik vandaag mijn telefoon opgehaald, en zelfs tot verbazing van de medewerkers daar, is mijn telefoon nu zelfs stukker dan ooit, hij gaat niet eens meer aan, krijg ik een melding van een groot driehoek met uitroep teken, het reparatie centre van Sony heeft de telefoon een Afkeur gegeven, wat inhoud, dat er niets meer gedaan kan worden, want er zit een scheurtje in de lijmlaag van de telefoon die de connector van de oplader vast houd ???????????? Weer contact gehad met Sony, met Rabo en met Proassist, de telefoon is vandaag weer op de post gedaan, ik zit echter met mijn handen in het haar, want de 1 kan niets vinden, de ander maakt hem nog stukker, en weer een ander keurt hem af, waardoor ik hem nergens meer ter reparatie of omruil kan aanbieden, wie weet wat ik moet doen ?

1244 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ra
door rabo mobiel - Mar 30, 2011 om 09:38
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels opgenomen in ons reguliere klachtenproces en wij hebben hierover telefonisch contact gehad.
Wij gaan er van uit dat wij met een voor u bevredigende oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
Rabo Mobiel Klantenservice

de motormuis
door de motormuis - Mar 30, 2011 om 10:19
598 Antwoorden / 13 Vragen
0

Beste eharms

Is voor je te hopen dat ze nu een goede oplossing aanbieden.Mij lijkt het dat je gewoon een nieuw toestel moet krijgen na al die problemen en reparatie pogingen.
Of je de keus krijgt tussen het zelfde type toestel of een ander zul je af moeten wachten.Ik weet nl niet ofdat je nogwel zelfde toestel wilt,of daar geen vertrouwen meer in hebt, en liever een ander toestel kiest.Ben zeer benieuwd.
Laat ons hier op de site in ieder geval even weten of het probleem inderdaad naar genoegen is opgelost.
Veel succes en de groeten.

eh
door eharms - Apr 7, 2011 om 07:18
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bij deze houd ik je op de hoogte over de gang van zaken.

Allereerst moet ik even kwijt dat ik goed geholpen ben door Rabomobiel, en dat ze hun belofte zijn na gekomen. Ik heb gisteren namelijk een nieuwe telefoon ontvangen.
Prosassist heeft gisteren ook mijn oude toestel terug gezonden, en ongerepareerd terug gezonden.
Nadat ik gisteren wel 5 gaten in de lucht had gesprongen, omdat ik eindelijk weer een nieuwe telefoon had, begon ik mijn telefoon in te stellen, hij weigerde te updaten, dus ik dacht ach, misschien niet voel genoeg, dus telefoon helemaal opgeladen, en nogmaals geprobeerd, uiteindelijk heb ik mijn telefoon kunnen updaten. Ging dus aan de slag met me telefoon, telefoonnummers erin zetten enz enz, maar wat gebeurd er tot mijn verbazing, de 3 toetsen onderaan het toestel (menu, nog een knopje in het midden, en de terugtoets) doen het niet. Als ik dus in mijn menu zit, of een sms wil sturen enz enz, kan ik niet meer terug, en blijft hij vast staan..... Ik zit dus weer met een kapot toestel (argh) heb rabomobiel gister avond een e mail gestuurd en verwacht eigenlijk wel dat ze zo snel mogelijk contact met me opnemen. Lang leve de sony ericsson !!!!!
Groetjes

eh
door eharms - Apr 7, 2011 om 08:51
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Nog ff een tussentijdse update:

Vanmorgen vroeg 2 mailtjes binnen gekregen van Rabomobiel, ik mag de telefoon direct omruilen voor een ander, weer heel netjes geregeld dus. Proassist gaat contact met mij opnemen voor een omruil afspraak.
Heb net eventjes met Rabomobiel gebeld, of er een mogelijkheid is, om een geheel ander merk toestel te krijgen, want ik heb de hoop met de Sony opgegeven. Op dat antwoord moet ik nog even wachten, maar ik verwacht eigenlijk niet dat, dat een probleem moet zijn. Ondanks dat dit dus allemaal een tijdje geduurd heeft, ben ik zeer tevreden over de afwikkeling met Rabomobiel.....

de motormuis
door de motormuis - Apr 7, 2011 om 08:58
598 Antwoorden / 13 Vragen
0

Beste Eharms

Het ziet er dus naar uit dat alles toch nog goed gaat gekomen.
De aanhouder wint zullen we maar zeggen.
Proficiat.
Laat nog even horen als alles naar tevredenheid is opgelost.

Groeten.

eh
door eharms - Apr 8, 2011 om 15:28
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hoi Motormuis.

Ondertussen zijn we 2 dagen verder na de melding aan de Rabo over de defecte telefoon. Vandaag contact gehad met ProAssist en ik krijg donderdag 14 april een nieuwe Sony Xperia, toch even een afspraak gemaakt, maar eigenlijk wil ik een heel ander toestel natuurlijk, heb deze vraag gesteld via de klantenservice van RaboMobiel gisteren, en ik zou die dag nog terug gebeld worden, niets gehoord gisteren dus vanmorgen nog maar even gebeld, daar de medewerker niets over deze vraag vinden ????? Nog maar een keer uitgelegen, en zou weer terug gebeld worden. Nu ik dit zo schrijf is het half 4, en begin ik de moed alweer op te geven dat ik vandaag terug gebeld ga worden, en dan hebben we fijn weekend, en zijn we alweer bijna een week verder pfffffff, het is omdat het zonnetje zo mooi schijnt buiten hoor hahaha......

Groetjes

eh
door eharms - Apr 11, 2011 om 12:13
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hoi Motormuis,

Vandaag nog even contact gehad met RaboMobiel, ze gaan me 27 april antwoord geven op mijn vraag, voor een nieuw toestel ????? Ik ben dus nog steeds geen stap verder !

Groetjes

li
door lionking4272 - Oct 7, 2011 om 22:59
8 Antwoorden / 3 Vragen
0

Bij dezen wil ik mijn beklag doen over de service die door Proassist geleverd word.

Op 30 augustus 2011 heb ik mijn telefoontoestel ter reparatie laten ophalen en tot op heden heb ik nog niets mogen vernemen over de reparatiestatus.

In week 37 heb ik contact gehad met de klantenservice op de reparatiestatus van mijn telefoon toestel. Ik kreeg toen te horen dat de reparatieduur uiterlijk 4 weken zou zijn.

In week 38 heb ik contact gehad met de klantenservice die mij vertelde dat ik mijn toestel vrijdag 23 september 2011 of maandag 26 september 2011 tegemoet zou kunnen zien.

Helaas was mijn telefoontoestel deze week (week 40) nog steeds niet geleverd en hierop heb ik maandag 3 oktober 2011 weer contact opgenomen met de klantenservice. Er werd mij verteld dat de reparatie 4 tot 6 weken zou kunnen duren, en dat de informatie die mij eerder verstrekt was niet klopte. Op aandringen van mijzelf is er toen een “navraag” gedaan om de actuele status van de reparatie op te vragen. Mij werd verteld dat ik waarschijnlijk diezelfde dag nog terug gebeld zou worden, maar dat dit eerder de dag erna zou worden omdat het reparatie centrum niet altijd snel reageert.

Op woensdag 5 oktober 2011 had ik nog steeds niets vernomen van de klantenservice en ik heb toen zelf weer contact opgenomen met de klantenservice. Er werd mij verteld dat het uiterlijk 5 werkdagen zou kunnen duren voordat ik een terugkoppeling zou krijgen over mijn reparatiestatus, in tegenstelling tot wat mij 2 dagen eerder verteld was. Ik zou uiterlijk vrijdag 7 oktober 2011 iets mogen vernemen van de klantenservice.
Omdat ik hele grote twijfels had of ik mijn toestel na 6 weken terug zou hebben, heb ik de medewerker gevraagd of dit termijn gehaald zou worden. Mij werd toen verteld dat dit waarschijnlijk wel het geval zou zijn, maar er konden mij geen toezeggingen gedaan worden. Als het termijn van 6 weken niet gehaald zou worden dat zou dit een uitzondering zijn.
Toen ik vroeg of ik op de hoogte gesteld zou worden als het termijn van 6 weken niet gehaald zou worden, werd mij verteld dat dit niet zou gebeuren. Ik zou zelf contact moeten opnemen met de klantenservice als ik mij telefoontoestel na 6 weken nog niet retour zou hebben. De reden hiervoor was het feit dat de klantenservice gewoon geen tijd zou hebben om zich met dit soort zaken (lees: uitzonderingen) bezig te houden, aldus de medewerker van de klantenservice.

Vandaag, 7 oktober 2011 heb ik wederom niets mogen vernemen van Proassist.

Door de misleidende informatie die mij door verschillende medewerkers word verstrekt, en doordat gemaakte afspraken niet worden nagekomen kan ik u vertellen dat ik absoluut geen tevreden klant ben.
Op de website van Proassist word gesproken over “Gegarandeerd goed verzekerd” en “Optimale afhandeling”, maar helaas blijken dit loze woorden te zijn.
Op verschillende websites ben ik ernstig schokkende berichten tegengekomen over de service van Proassist, waaruit blijkt (als ik deze berichten voor waaraan zou nemen) dat mijn klacht niet de enige is en dat er heel veel gedupeerden van de slechte service die geleverd zou worden. Dit zijn o.a de websites www.klacht.nl, www.trosradar.nl, http://kassa.vara.nl en www.consumentenbond.nl.
Helaas voel ik mijzelf op dit moment gedwongen om mezelf bij deze klachten aan te sluiten door op o.a. op de websites www.klacht.nl, www.trosradar.nl, http://kassa.vara.nl en www.consumentenbond.nl.
mijn klacht met anderen te delen.

Er doemt bij mij een beeld op van een bedrijf die het niet nauw neemt met het verschaffen van de juiste informatie, die geen afspraken kan nakomen, die klanten in onduidelijkheid laat zitten, die de verantwoording bij de klant neerlegt om het proces te controleren en die werknemers in dienst heeft die geen verstand van zaken hebben.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer