he
door hesabrma Jan 21, 2004 om 20:00
Computers & telefonie

Problemen met adsl

Ik heb een adsl-abonnement van het net sinds oktober vorig jaar tot half november deed hij het goed maar sinds half november kan ik geregeld niet het internet op via de adsl (inbellen lukt wel). Na verschillende keren de helpdesk te hebben gebeld, waar ik trouwens wel vriendelijk werd geholpen, zo het probleem verholpen worden maar tot op de dag van vandaag is het nog niet verholpen. Volgens de helpdesk zou ik een dubbel IP- adres hebben wat inhoud dat als degene met hetzelfde IP-adres inlogt ik dus niet het internet op kan via de adsl. Na nog een keer de helpdesk te hebbeb gebeld kreeg ik te horen dat er meer klachten hier over waren en de medewerker zei dat ik het beste mijn abonnement op kan zeggen. Dit had ik eerst per e-mail gedaan maar daar kreeg een standaard antwoord op dus nu heb ik het schriftelijk gedaan (hopelijk naar het goede adres) maar hier heb ik nog niets van gehoord. Ik heb ook om restitutie van mijn abonnementsgeld gevraagd maar nu nog niets van gehoord. Wat kan ik nu het beste doen? Misschien een aangetekende brief versturen?

285 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

scraane
door scraane - Apr 16, 2004 om 12:30
16 Antwoorden / 1 Vragen
0

Als je echt wil opzeggen kan je dat dan inderdaad het beste aangetekend doen. Zet vervolgens een eventuele automatiche incasso stop (bank bellen).

bj
door bjck - Apr 16, 2004 om 12:30
82 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als er niets anders opzit, even de voorwaarden lezen, kijken of je per direct kan stoppen door deze omstandigheden of dat je een opzegtermijn hebt waar je je aan te houden hebt. Brief aangetekend versturen voor de zekerheid, en incasso stopzetten/blokkeren bij de bank vanaf het moment dat je ze geen cent meer verschuldigd bent.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer