Ki
door KirstenU Nov 16, 2017 om 11:49
Computers & telefonie

Problemen met iPhone 8 plus

Ik heb sinds 22-9 de nieuwe iPhone 8 plus via t-mobile. Halverwege oktober werkt het bereik minder waardoor ik soms niet kon bellen of gebeld worden. Maar de t-mobile shop geweest gaven aan dat ik het netwerk moest resetten en het dan even moest aankijken. Sinds 26-10 kan ik helemaal biet meer gebeld of gebeld worden. Na contact met de klantenservice het advies gekregen om de Simkaart in een andere telefoon te doen en kijken of het dan wel werkt. Dit werkte dus kwamen ze tot de conclusie dat het aan het toestel ligt. Er blijken inmiddels meerdere mensen last van te hebben dat ze niet kunnen bellen en gebeld worden. Het forum van t-mobile staat er vol mee. T-mobile zelf blijft maar terug komen dat hun technische dienst het in onderzoek heeft en dat tot dat ze het probleem weten we moeten afwachten. Ze willen nu nog niet compenseren of een nieuw toestel geven. Ik kan ook niet van mijn abonnement af omdat de termijn verstreken is. Heb ik überhaupt nog rechten hierin? Of moet ik inderdaad blijven afwachten totdat t-mobile met een oplossing komt? Gr Kirsten.

7889 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 16, 2017 om 11:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien nog even geduld hebben? U schijnt dus niet de enige te zijn en er wordt blijkbaar aan gewerkt.

Ki
door KirstenU Nov 16, 2017 om 12:31
Antwoorden / 1 Vragen

Ik snap de reactie. En normaal zou ik dat ook hebben. Maar een maand niet kunnen bellen of gebeld worden en wel geld incasseren. Plus ik moet zelf steeds er achteraan bellen of er wat bekend is. Dat is gewoon heel vervelend. Maar bedankt voor uw reactie

tdmduc
door tdmduc Nov 16, 2017 om 12:49
704 Antwoorden / 2 Vragen

T-Mobile compenseert je achteraf.(mij ook een keer)

Maar geef ze wel de kans om het probleem eerst op te lossen.

aurora1
door aurora1 Nov 16, 2017 om 14:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En u heeft geen vorig toestel of een eerder toestel om te bellen en gebeld te kunnen worden?

Topantwoord

marita5
door marita5 - Nov 16, 2017 om 12:12
11545 Antwoorden / 15 Vragen
Ki
door KirstenU Nov 16, 2017 om 12:29
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt ik ga er even naar kijken.

marita5
door marita5 Nov 16, 2017 om 12:33
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan .

Cookies
door Cookies - Nov 16, 2017 om 12:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De reden dat zij nu nog niet compenseren, is natuurlijk omdat ze nog niet weten hoe lang deze kwestie gaat duren. Dat zegt webcare ook op het forum:

"We zullen de kosten van je contract (je bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je dit probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoedingen zullen we pas doen op het moment dat er een oplossing is gevonden, zodat we de juiste vergoeding in één keer kunnen toekennen.

"Heb je een Go abonnement én is er sprake van een case, dan is het ook mogelijk om je abonnement te verhogen naar Go Unlimited zodat je kan bellen met WhatsApp. Wij zullen de kosten voor Go Unlimited volledig vergoeden totdat het probleem is opgelost. Kosten buiten de bundel tellen we niet mee. Daarna kun je er zelf voor kiezen of je Go Unlimited behoudt of terug gaat naar een ander Go variant. Dit kan je zelf wijzigen via My T-Mobile. Wil je hier gebruik van maken, stuur ons dan een privébericht.

https://forum.t-mobile.nl/apple-444/slechte-netwerkverbinding-met-iphone-8-plus-64gb-283693

tdmduc
door tdmduc - Nov 16, 2017 om 12:47
704 Antwoorden / 2 Vragen

Geduld.

De je dure iPhone is splinternieuw. Zullen wel kinderziektes zijn.

T-Mobile heb ik al jaren en is het snelste netwerk en voor mij het beste bereik ooit.

Heb eigenlijk nooit meer de wifi aan staan omdat het 4G retesnel is van hun.

Gerry1969
door Gerry1969 Nov 16, 2017 om 13:43
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ai phone :-)

costnix
door costnix Nov 16, 2017 om 14:53
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Elke telefoon met een aanraakscherm is een AaiPhone :-)

Gerry1969
door Gerry1969 Nov 16, 2017 om 17:08
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@COSTNIX maar voor zoveel geld zeg ik ai, en das niet best :-)

Paul Teunissen
door Paul Teunissen Dec 28, 2017 om 12:36
1 Antwoorden / Vragen

T mobile verkoopt telefoons in combinatie met een abonnement en dat werk dus niet.

wi
door willem2sigaren Dec 28, 2017 om 14:54
44 Antwoorden / Vragen

Dure iPhone ? Laat me niet lachen. En die rotzooi van google en Samsung die zo opdringerig zijn krijg je er zeker gratis bij.

https://drive.google.com/file/d/1SeuWGGbg8jWPDrBBOeYp_28cQ3WOmT2g/view?usp=sharing

ne
door neodutchio - Nov 16, 2017 om 12:51
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Uw telefoon heeft niets met het abonnement te maken, dit zijn 2 aparte zaken. T mobile voorziet nog steeds van een werkend netwerk, dus er is geen reden om het abonnement op te zeggen.

Paul Teunissen
door Paul Teunissen Dec 28, 2017 om 12:35
1 Antwoorden / Vragen

Hoezo werkend netwerk. Niet dus.

ne
door neodutchio Dec 28, 2017 om 13:15
5173 Antwoorden / 12 Vragen

T-mobile en geen netwerk? Dus iedereen in uw omgeving die bij T-mobile zit kan niet bellen?

tdmduc
door tdmduc - Nov 17, 2017 om 09:35
704 Antwoorden / 2 Vragen

https://www.onemorething.nl/2017/11/t-mobile-netwerkproblemen-iphone-8-x/

De provider zegt in een statement op zijn forum dat er samen met Apple naar een oplossing gezocht wordt. Klanten die getroffen zijn, worden gecompenseerd en krijgen hun abonnementsgeld terug.

Paul Teunissen
door Paul Teunissen - Dec 28, 2017 om 12:34
1 Antwoorden / Vragen

Probleem is dat T Mobile naar Apple verwijst en andersom. Ik ben begonnen met T- mobile omdat ik daar een telefoon heb gekocht en een abonnement heb afgesloten en die verwijzen me naar de Apple store. Apple store stuurt me weer naar T mobile en vraagt om een andere sim kaart te proberen. Na reset en andere sim kaart kan ik weer naar de Apple store. Telefoon van 850 euro gekocht en net een nieuw abonnement afgesloten en kan al weken niet bellen. Ze zijn al vanaf november (zie forum T mobile) aan het zoeken naar een oplossing en intussen worden gewoon door T mobile Iphones 8 en 10 verkocht met abonnement terwijl ze weten dat het problemen kan opleveren. Je hebt  niet veel aan een dure telefoon als je er niet mee kan bellen. En dan wordt je blij gemaakt met een compensatie van de abonnementskosten. Ik denk dat er een advocaat op ga zetten en alle schade ga claimen. Ik gebruik de telefoon ook zakelijk en ben onbereikbaar voor klanten. Adviseer om geen T mobile abonnement af te sluiten. Andere providers hebben geen problemen.

tijger1
door tijger1 Dec 28, 2017 om 15:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb al acht jaar een abonnement bij T-mobile, voorheen Orange, helemaal niets mis mee.

En als u die telefoon zakelijk hebt, zit u op het verkeerde forum. U moet dan op www.higherlevel.nl zijn.

aurora1
door aurora1 - Dec 28, 2017 om 20:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als uw telefoon voor zakelijk gebruik is zoals u zegt, dan bent u op dit consumentenforum verkeerd, dan moet u op de site higherlevel zijn.