wo
door wouterdirks Aug 5, 2004 om 16:29
Computers & telefonie

Problemen met java sites

ik heb sinds kort een probleem met de internetverbing. kabelfoon vertelde mij na een onderzoek van de computer dat mijn computer geen nieuwe java's sites meer kan lezen en ik heb van een een nieuwe java programma gedownload. java VM. maar nu kan ik nog steeds niet op de nieuwe Java's sites.

wat kan ik hier aan doen zodat ik wel weer op alle sites kan komen?\

wouter

* hij kan bijvoorbeeld de volgende sites niet openen en komt er gereed in de statusbalk te staan en is het beeld nog helemaal leeg. www.caiw.nl www. spelpunt.nl en dan een spel aan klikken. MSN

router account 192.168.1.1

1495 18 Rapporteer

ck
door ck - Aug 5, 2004 om 16:40
27 Antwoorden / 8 Vragen

Beste wouterdirks

Ga naar extra internetopties… dan beveiliging dan standaardniveau staat

Groeten ck

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Aug 5, 2004 om 16:48
763 Antwoorden / 1 Vragen

kijk even of er in IE menu extra > internetopties op het tabblad geavanceerd een vinkje staat bij java JIT- compiler.

succes

ck
door ck - Aug 5, 2004 om 16:53
27 Antwoorden / 8 Vragen

op normaal

sorry hoorde bij de eerste reactie

ck

wo
door wouterdirks - Aug 5, 2004 om 16:56
10 Antwoorden / 34 Vragen

ze stonden al op de standaard waarden

wo
door wouterdirks - Aug 5, 2004 om 16:59
10 Antwoorden / 34 Vragen

ik kan deze java complicator niet vinden wat staat er presies?

achter het hokje bij geavanseerd

ik werk met windows xp

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Aug 5, 2004 om 17:06
763 Antwoorden / 1 Vragen

Klik boven je in internet explorer op menu extra ga nu naar internet- opties je krijgt nu een menu met meerdere tabbladen klik bovenaan op geavanceerd nu zie je een lijst even wat naar beneden scrollen, nu zie je onder microsoft VM staan java- JIT compiler staat hier geen vinkje plaats die dan en start de pc opnieuw op.

succes

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Aug 5, 2004 om 17:08
763 Antwoorden / 1 Vragen

Er staat letterlijk Java JIT-compiler ingeschakeld (opnieuw opstarten vereist)

wo
door wouterdirks - Aug 5, 2004 om 17:20
10 Antwoorden / 34 Vragen

IN MIJN LIJST VAN GEAVANCEERD STAAT GEEN JAVA DINGEN hoe kan ik er voor zorgen dat hij er wel staat?

wouter

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Aug 5, 2004 om 17:59
763 Antwoorden / 1 Vragen

het is bijna onmogelijk het is terug te vinden in elke versie van internet explorer.

kan je het echt niet vinden dan is het misschien een optie om Internet explorer opnieuw te instaleren of probeer eerst eens een windows update, kijk of er tussen de updates iets staat wat betrekking heeft op IE (eventueel een update naar een nieuwere versie)

wo
door wouterdirks - Aug 5, 2004 om 18:54
10 Antwoorden / 34 Vragen

ik heb in de lijst alleen maar:

Java (sun)

Use Java 2 v1.4.2.04 for <applet> [requires restart]

staan is deze dan ook goed want hij werkt nog steeds niet

wouter

maklane
door maklane - Aug 5, 2004 om 19:00
32 Antwoorden / 2 Vragen

Die heb je dus al geinstalleerd. Negeer het vorige.

Die is ook goed, die aanvinken

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Aug 5, 2004 om 19:05
763 Antwoorden / 1 Vragen

wouter heeft java al geinstalleerd, hij kan alleen niet vinden waar hij een vinkje moet plaatsen,

wouter aanvinken en vergeet niet de pc opnieuw op te starten.

wo
door wouterdirks - Aug 5, 2004 om 19:14
10 Antwoorden / 34 Vragen

ik heb hem aangevinkt en opnieuw opgestart maar hij werkt nog steeds niet, want hij kan nog steeds sites niet openen.

www.caiw.nl

MSN werkt ook nog niet en spelpunt kan ik niet bij het spel inloggen

heb je allemaal java voor nodig toch?

of ligt het aan iets anders?

wouter

maklane
door maklane - Aug 5, 2004 om 19:18
32 Antwoorden / 2 Vragen

Stap 1: Verwijder MS Java Virtual Machine
Hoe? Ga naar start>Uitvoeren.
Type?Kopieer de volgende opdracht:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection java.inf,UnInstall
Ga naar de java homepage (klik hier Java) en download installeer Java van sun.

Start je PC opnieuw op en dan moet het werken

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Aug 5, 2004 om 21:33
763 Antwoorden / 1 Vragen

Jammer dat het niet lukt, java is geinstalleerd dus dit kan het niet meer zijn.

je zult dan helaas uit moeten zoeken wat wel het probleem is, heb je voor dat je problemen kreeg een nieuw progje geinstalleerd popup killer, firewall of zoiets of heb je ergens de instellingen verandert.

soms wil het ook nog wel eens helpen om een windows update uit te voeren, of als je in het bezit bent van wat oudere internetsoftware deze te updaten naar een nieuwere versie.

heb je windows XP dan kan misschien systeemherstel het oplossen dit is te vinden onder bureau-accessoires > systeemwerkset je zet de computer dan een stukje terug in de tijd toen alles nog wel werkte.

succes

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Aug 5, 2004 om 21:37
763 Antwoorden / 1 Vragen

nog even als je xp hebt en een systeemherstel uitvoert dan zijn alle progjes die je na die datum hebt geinstalleerd verdwenen dus ook de javaversie die je hebt gedownload.

yo
door youri24 - Aug 9, 2004 om 18:49
11 Antwoorden / 2 Vragen

probeer eens versie van javaWS te bemachtigen . doet waarschijnlijk ownderen..  Waarschijnlijk via de java sit of naders simpelweg via kazzaa

re
door resmeyer - Sep 6, 2004 om 21:13
12 Antwoorden / 12 Vragen

MAKLANE,

NIET ZO DOM KLETSEN, IN DE INTERNET BROWSWER 6.0 WORD GEEN JAVA GEINSTALLEERD. OM HET TE DOWNLOADEN GA DAN GEWOON NAAR WWW.MICROSOFT.COM EN SCHRIJF IN DE ZOEKOPTIE  JAVA

MICROSOFT TOONT DE JAVA LINKEN OM JAVA VIRTUELE MACHINE TE INSTALLEREN. DUS NIET MOEILOIJK DOEN,MAAR GEWOON EVEN GRATIS DOWNLOADEN MET O.A. WINDOWS UPDATE.

R.Ecklestone Webmaster for Sophia Loren
famous female filmstar from Italie
http://members.chello.nl/~rerm/Sophialoren/
Have a nice day