fa
door farmer Jan 27, 2004 om 02:50
Computers & telefonie

Problemen met omnibook 1500 van HP

Zijn er nog meer mensen die een probleem hebben met het scherm van de omnibook 1500.
Het scherm valt uit en blijft zwart.Volgens HP is het jammer maar soms gaat een scherm kapot.Mijn omnibook is 14 mnd. oud uit de garantie en heeft 2000 euro gekost.Reparatiekosten voor eigen rekening.

427 4 Rapporteer

webzapper
door webzapper - Apr 16, 2004 om 12:31
207 Antwoorden / 4 Vragen

Ik ken niet de overeenkomst tussen de 1500 en de XE3. Maar er lijkt eenzelfde soort klacht voor te komen. Volg de zaak van de leerlingen van de hogeschool van Amsterdam in Almere. Misschien kun je ook info vinden over deze fout op www.tweakers.net. Ben bang dat je als je niet kunt aantonen dat er sprake is van systematische fout toch voor de schadezult opdraaien. Probeer een coulanceregeling af te dwingen eventueel direct bij de inporteur.

wi
door wijndelt - Apr 20, 2004 om 08:21
6 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Dit probleem hgad ik ook, heb een extrene modum aangesloten en dan kun je via internet naar de hp-site gaan en hun vragen om je labtop te controleren. ze gaan dan alles voorbij, vaak ik het ook een probleem van de driver, deze wordt dan online door hun hersteld. Is de scherm echt stuk, kun je altijd nog een gewonescherm aansluiten

succes

pa
door pathos - May 18, 2004 om 12:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook een omnibook 1500. Vorige week viel het beeldscherm regelmatig uit. In eerste instantie zelf gekeken, waaruit bleek dat het hoogspanningsgedeelte van het beeldscherm defect was. Computer is twee jaar oud, dus geen garantie. Computer gekocht bij office centre, dus gebeld. Die gaven aan nieuw beeldscherm, kosten 750 euro. Vervolgens met hp contact opgenomen. Gaven aan dat het een bekend probleem was bij deze serie. Men kwam vervolgens de computer gratis thuis ophalen en na een week was de computer weer, gratis gerepareerd , thuisbezorgd.

wo
door woldringh - Jan 1, 2005 om 13:33