boldymann
door boldymann Jul 31, 2005 om 09:44
Computers & telefonie

Puntentelling!

Hoi

De punten telling is me wel duidelijk, maar hoe behaal je een "Ster" ???

Ik heb dat nergens kunne terug halen!

Alvast bedankt! Dave

280 16 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 09:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aan de hand van de hoeveelheid punten die je krijgt als "beste antwoord". Maar ik begrijp ook niet hoe al die mensen die minder vragen hebben beantwoord aan een steer komen. Ben ook erg benieuwd.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 10:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi pekogi,

Het aantal beantwoorde vragen is niet van belang, alleen de 'beloonde' vragen tellen mee voor de ranglijst.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 10:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Enterprise, Op 30-07- 05 is er vraag gesteld"Vergoeding geweigerd"Reactie o.a van de Heer Stroopwafel (FELIX ??) Tot mijn verbazing zag ik dat deze Heer waarschijnlijk op de site aan het snuffelen is,de Naam die hij noemt is een naam die ik gebruik op een ander forum.Stroopwafel stelt,Ook ,de site van kassa is niet bepaald MACPROOF ?? te noemen .Is dit snuffelen correct of is het een vorm van schending Privacy.Graag een reactie, fred

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 10:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mogge Enterprise. Ik bedoelde mensen met ook 10 punten en met minder antwoorden die wel een ster hebben.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 10:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee hoor Fred, niks aan de hand...

Je bedoelt waarschijnlijk het plaatsen van deze regel:

file:///C:/DOCUME~1/Anka/LOCALS~1/APPLIC~1/IM/Runtime

/Image/3DE5E3~2/ZD_QU_~1.GIF

Jij hebt in het verleden, toen je probeerde om een plaatje op de site
te zetten geprobeerd een plaatje te gebruiken die op je eigen PC staat
(en zoals je nu inmiddels weet werkt dat dus niet!).

Als je namelijk op de (lege) plek waar dat plaatjes had moeten staan
met je rechtermuistoets klikt, kan je de eigenschappen van dat plaatje
opvragen, waaruit onder andere de herkomst van het plaatje staat.

Dat kan dus een locatie op Internet zijn (dan wordt het plaatje wél
gelinkt en zichtbaar) of een locatie op een lokale PC zoals in jouw
geval.

Dat is dus de reden dat Felix de naam 'Anka' kent (beetje interessant doen, meer niet...;-))

Groet,

Enterprise.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 11:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals ik al zei pekogi, dat is een fout in de website.

Ook jij had al een ster moeten hebben...

Enterprise.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 11:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Enterprise, Bedankt voor de uitleg maar ik blijf het een vreemde zaakvinden ,ik denk dat er op deze site betere  zaken te doen zijn ( en dan op een andere manier) dan dit gemiere.... Fred

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 11:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, ik  begrijp wat je bedoelt...

Maar er zijn nou eenmaal figuren die het niet kunnen laten om rottigheid te trappen...ook al kan het geen kwaad in dit geval.

N.B. Ik mag tenminste aannemen dat jij niet je IP-adres aan Felix hebt
gegeven en hem hebt verteld welke poorten er eventueel open staan op je
PC...!? (en dan nog heb je de juiste 'tools' nodig om in iemands PC te
kunnen komen).

Enterprise.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 11:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jemig, wat een ophef...

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 11:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer dan ook niet zo 'interessant' te doen, het maakt écht geen indruk...

Hou je gewoon een beetje aan de net-etiquette, dan overleeft de account Stroopwafel misschien iets langer dan je gewend bent.

Groet,

Enterprise.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 11:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jullie zijn echt raar.
En waarom noemen sommige mij Felix?
Is dit Felix Meurders ofzo?
Niet grappig in ieder geval...

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 11:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Echt raar!

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 11:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Dave (Boldymann)

zie tevens mijn vraag: Ik zie sterretjes (vinden via " zoek ")

Hutch

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oeps, zoek alleen maar onder " sterretjes" anders wordt het  te veel,

sorry

Hutch

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 13:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien handiger om hier even een link neer te zetten naar Ik zie sterretjes

De zoekfunctie werkt namelijk niet zo geweldig... ;-)

Enterprise.<script language="javascript">postamble()

ve
door verwijderd - Jul 31, 2005 om 18:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Dave,

Eén ster had jij al moeten hebben, die krijg je als je je éérste 10 punten krijgt.

Maar deze website werkt niet helemaal jofel meer dus helaas...

Maar het kan zijn dat je eerste ster er binnenkort ineens wél staat...

Er is geen vast puntenaantal waarmee je een extra ster kan verdienen,
de redactie bepaalt aan de hand van het aantal punten en de ranglijst
wie en hoeveel sterren iemand krijgt.

Ik hoop dat het je nu iets duidelijker is,

Groet,

Enterprise.