mercedesbenz
door mercedesbenz Mar 29, 2013 om 11:10
Computers & telefonie

Reclame troep

Hallo,

Ik krijg steeds rechts onder in beeld reclame van usagc.org.
niet bij elke website maar wel vaak.
ook andere reclame komen steeds terug.
popup is ingeschakeld. maar wat moet ik doen.
ook zit microsoft security erop en die geeft aan dat de pc beveilig is. Hoe kom ik er van af.

2526 17 Rapporteer

stacey
door stacey - Mar 29, 2013 om 11:46
10352 Antwoorden / 12 Vragen

kwam dit tegen --usabulgaria.com and usabulgaria.org are also frauds just like USAFIS, USAGC or their countless clones.-- iets uit bulgarije.....

Zou je pc even scannen op maleware zooi als ik jou was

edrick3
door edrick3 - Mar 29, 2013 om 12:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mercedesbenz,

1.Scan eens met bv. Malwarebytes.. Klik onder FREE.

2.Installeer AdBlockPlus.
Voor IE klik hier
Voor Firefox klik hier
Voor Chrome klik hier.

Suc6.

mercedesbenz
door mercedesbenz - Mar 29, 2013 om 19:41
61 Antwoorden / 81 Vragen

ik heb gescand met mallwarebytes . Er stonden 9 gedecteerde op. Heb ik verwijderd en pc opnieuw opgestart.

Reclame blijft toch steeds komen.

wat nu?

edrick3
door edrick3 - Mar 29, 2013 om 20:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mercedesbenz,

AdBlock geïnstalleerd?

mercedesbenz
door mercedesbenz - Mar 30, 2013 om 09:16
61 Antwoorden / 81 Vragen

Ik gebruik explorer 10.
Daar is nog geen adblock voor.

Het zij van die rara advertenties, links over een vierkant blok met "u heeft gewonnen" of van die seks advertenties.

mercedesbenz
door mercedesbenz - Mar 30, 2013 om 09:17
61 Antwoorden / 81 Vragen

Sorry nog wat vergeten.
Die rotzooi komt heel vaak als ik de site van de telegraaf bezoek.

edrick3
door edrick3 - Mar 30, 2013 om 11:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mercedesbenz,

Deze al geprobeerd?

mercedesbenz
door mercedesbenz - Mar 30, 2013 om 13:05
61 Antwoorden / 81 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 30 mrt 2013, 11:11]@mercedesbenz,

Deze al geprobeerd?

Dank je, ga ik proberen.
Maar kan ik dan mbam en microsoft securials ook allemaal op de pc laten staan?

edrick3
door edrick3 - Mar 30, 2013 om 13:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mercedesbenz,

.....[iMaar kan ik dan mbam en microsoft securials ook allemaal op de pc laten staan?.....
Ja hoor, dat 'bijt' elkaar niet:
MBAM kun je (af en toe) gebruiken om op malware te laten scannen. Kun je opstarten door op de snelkoppeling te klikken.
En het Anti-virusprogramma doet ook gewoon z'n werk.
AdBlock merk je na installatie niets van (of liever gezegd: als het werkt merk je het wél .... je krijgt dan geen reclames meer)

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Mar 30, 2013 om 13:20
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......AdBlock merk je na installatie niets van (of liever gezegd: als het werkt merk je het wél .... je krijgt dan geen reclames meer)......

Minder reclame, bedoel je. Reclame in flash (en die zijn er steeds meer) blokkeert Ad-Block niet.

Snap eerlijk gezegd niet dat mensen blijven hangen in IE gebruik, waar je nauwelijks goede extensies voor hebt.

mercedesbenz
door mercedesbenz - Mar 30, 2013 om 13:32
61 Antwoorden / 81 Vragen

als ik simple adblock wil installeren geeft hij de melding "weet u het zeker want dit programma kan schade toebrengen aan u computer"

Is die melding normaal?

mercedesbenz
door mercedesbenz - Apr 3, 2013 om 15:20
61 Antwoorden / 81 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 30 mrt 2013, 13:10]@mercedesbenz,

.....[iMaar kan ik dan mbam en microsoft securials ook allemaal op de pc laten staan?.....
Ja hoor, dat 'bijt' elkaar niet:
MBAM kun je (af en toe) gebruiken om op malware te laten scannen. Kun je opstarten door op de snelkoppeling te klikken.
En het Anti-virusprogramma doet ook gewoon z'n werk.
AdBlock merk je na installatie niets van (of liever gezegd: als het werkt merk je het wél .... je krijgt dan geen reclames meer)

Met vr.gr.

Als ik adblock wil installeren krijg ik de melding "weet u het zeker, dit programma kan schade aan u computer toebrengen" wat moet ik hiermee?

edrick3
door edrick3 - Apr 3, 2013 om 15:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mercedesbenz,

????

Heb net even geprobeerd Adblock te downloaden, maar krijg deze boodschap niet.
Gebruik je de link van 30/3 11.11 uur en dan de bovenste downloadregel?

mercedesbenz
door mercedesbenz - Apr 4, 2013 om 13:54
61 Antwoorden / 81 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 3 apr 2013, 15:56]@mercedesbenz,

????

Heb net even geprobeerd Adblock te downloaden, maar krijg deze boodschap niet.
Gebruik je de link van 30/3 11.11 uur en dan de bovenste downloadregel?

ik gebruik de link die u heeft meegezonden in u bericht.
Zie u vorige berichten.

mercedesbenz
door mercedesbenz - Apr 4, 2013 om 13:58
61 Antwoorden / 81 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 3 apr 2013, 15:56]@mercedesbenz,

????

Heb net even geprobeerd Adblock te downloaden, maar krijg deze boodschap niet.
Gebruik je de link van 30/3 11.11 uur en dan de bovenste downloadregel?

Ja die link gebruik ik van 30/3 11.11.
Het geeft dan gelijk de melding weet u het zeker. dit programma kan schade toebrengen aan u computer.

Ik zit helaas nog steeds met reclames.

edrick3
door edrick3 - Apr 4, 2013 om 14:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mercedesbenz,

.....Het geeft dan gelijk de melding weet u het zeker. dit programma kan schade toebrengen aan u computer......

Vreemd.
Zoals al gemeld: download hier gewoon, zónder die mededeling.
Dan is er blijkbaar toch iets anders aan de hand.
Zou de oorzaak niet weten.
Zou eens over stappen op Firefox om te kijken of je dan wel van die reclames verlost bent.
En dan deze add-on installeren.

Suc6

jo
door jozu - Apr 4, 2013 om 16:12
72 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=mercedesbenz schreef op vrijdag 29 mrt 2013, 11:10]Hallo,

Ik krijg steeds rechts onder in beeld reclame van usagc.org.
niet bij elke website maar wel vaak.
ook andere reclame komen steeds terug.
popup is ingeschakeld. maar wat moet ik doen.
ook zit microsoft security erop en die geeft aan dat de pc beveilig is. Hoe kom ik er van af.
microsoft security in configuratie->weergave catagorie->software verwijderen.

http://www.bleepingcomputer.com/download/combofix/
Eerst met combofix je computer scannen.(antivirus na downloaden uitschakelen)
firewall aan.
Kijk bij Windows service of ook defender aan staat,en de firewall,mag niet dubbel aan staan.
Blog - USAGC.ORG is a scam zie internet.
Kijken bij opties webbrowser of dit verwijderd kan worden.
Als er maar 1 webbrowser dit doet (v.b Mozilla Firefox),er alles afhalen,backup maken van bladwijzers)register scannen met Windows 7 Manager.
Zoeken op deze naam en alles handmatig verwijderen.
En dan opnieuw installeren
Nog beter een door een deskundige je laten helpen.