pe
door petervelde Mar 19, 2014 om 15:26
Computers & telefonie

Samsung home cinemaset

Ik heb een home cinemaset van samsung de HT-E5200 deze valt na 8 uur spontaan uit. Dit is pas een paar maanden daar voor deed hij dat niet.
Volgens de samsung moet dit volgens europese regelgeving en komt het door een update.
Volgens mij is dit de grootste onzin want bij de mediamarkt staan ze 13 uur achter elkaar aan en gebeurd het niet.
Weet iemand van deze regelgeving?
Samsung kan ze mij in ieder geval nog steeds niet toezenden want het is een moeilijke vraag.

615 3 Rapporteer

ro
door ron530 - Mar 19, 2014 om 15:35
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Bij de instellingen in het menu moet toch e.e.a. aan te passen zijn. De toestellen die in de winkel staan zijn niet geupdate omdat die ter demonstratie dienen.

pe
door petervelde - Mar 19, 2014 om 16:53
1 Antwoorden / 1 Vragen

De instellingen staan zo dat hij niet uit mag gaan.
Maar ik heb ook een kennis met de zelfde home cineast en die is wel ge update en die valt ook niet uit.
Dus van daar.

fl
door flappie - Jun 7, 2014 om 16:40
16 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Toch zit dit in meer apparaten van samsung.
Onze computer monitor/tv wil zichzelf ook na 8 uur uitschakelen.
Dit is nergens aan te passen. Dus misschien is het verhaal van samsung toch waar.

Heeft die kennis dezelfde software versie?