Schandalige behandeling door vodafone?
Na 8 jaar tevreden klant, en altijd aan mijn betalingen te hebben voldaan. Kreeg ik afgelopen maand ineens een factuur van vodafone 450 euro. Vanwege bijna 10GIG data verbruik buiten de bundel.
In de afgelopen jaren nooit boven de bundel gezeten, en heb overal wifi dus dit verbruik is voor mij echt onmogelijk. Zowel in de winkel Als op het forum van vodafone wil/kan niemand mij verder helpen.
Na een telefoontje naar afdeling betalingen was er ook niets mogelijk wat betreft betalingsregelingen. 3 dagen later een volledige blokkade van mijn toestel, deze is er 2 weken op gebleven en nu krijg ik een brief met het verzoek direct 450 te voldoen anders wordt per direct mijn abonnement opgezegd.
Na het zoveelste telefoontje krijg ik nu een regeling boor 4 termijnen, MAAR de blokkade blijft!!!! Alleen inkomende gesprekken is wel toegestaan. Echter moet ik wel mijn abonnementsgeld blijven betalen naast de regeling.
Ik betaal dus 4 maanden voor een abonnement dat ik niet kan gebruiken.
Mijn vraag is, wat kan ik hier aan doen?
Ik ontvang graag van iedereen tips om dit op te lossen.
Ben zeer ontevreden over de manier waarop vodafone zich opstelt.
Met een beetje geluk komt het Beroemde Vodaphone Webcare Team weer in beeld hier, die wellicht iets kan doen.
Is het op de één of andere manier misschien mogelijk geweest dat iemand over uw telefoon heeft kunnen beschikken/instellingen heeft kunnen veranderen zonder uw medeweten? Is er überhaupt iets aan uw telefooninstellingen gewijzigd? Door wie dan ook? Heeft u een specificatie wanneer dit gigantische verbruik heeft plaatsgevonden? Heeft uw WiFi altijd aangestaan? Als dit uitvalt en u denkt dat u WiFi heeft gebruikt, kàn dit een optie zijn geweest, wat het verbruik verklaard.
Overigens, vreemd dat u niet gemeld bent dat uw data limiet een bepaalde hoogte heeft bereikt.
Los daarvan denk ik dat u nu wel een minder tevreden klant bent van Vodafone.
Bedankt voor je reactie mahadma
Ik heb me al een tijdje ingelezen en ben benieuwd naar hun reactie!
Ik heb een wachtwoord op mijn iphone dus er kan niemand anders aan het toestel hebben gezeten.
Er is verder ook niets aan mijn instellingen veranderd.
Als ik naar specificatie van de rekening kijk is in 2x 3 dagen bijna al de data verbruikt.
Beide keren weet ik zeker dat ik op wifi zat, en niet met mijn telefoon heb kunnen 'spelen' omdat ik toen aan het werk was. Overigens kan ik ook de niet meer inzien vanwege blokkade van mijn nummer?
Ik ben zeer zeker geen tevreden klant meer en zal hierna overstappen naar een andere provider.
Ook de rest van mijn familie is hier van geschrokken en gaat na aflopen abonnement overstappen.
Je wordt gewoon niet serieus genomen, betalen!!!!
Dat is waar ze aan denken, verder zal het ze een rot zorg zijn.
Hier komt nog eens bij dat ik voor mijn werk moet inloggen op mijn werk plek met behulp van mijn mobiel (krijg een berichtje met code en kan dan inloggen)
Ook dit lukt door die blokkade NIET, waardoor ik dus op een zeer omslachtige manier, namelijk via leidinggevende iedere dag moet inloggen. Iedereen op mijn werk is dus ook op de hoogte van deze situatie en bekend met de werkwijze van vodafone (1000+) medewerkers. Hoop dat het ze nog veel klanten gast kosten.
Probeer een schriftelijke / e mail specificatie te vragen aan Vodofone. Je kunt er niet meer in, dus moet je wel de gelegenheid krijgen je eigen zaakjes te kunnen bekijken.
Maar heb je totaal géén enkele info gekregen dat je boven je limiet gekomen bent?
Als dat zo is, zal Zoekster daar misschien nog wel iets voor weten.
Is er geen waarschuwing geweest dat u over uw limiet zat?
Het enige wat u kunt doen is naar de geschillencommissie Telecommunicatie, maar of u het geschil wint, dat is nog maar de vraag. Als u die waarschuwing niet heeft gekregen dan heeft u wel een zaak, want dat is tegenwoordig de gedragscode waar ze zichzelf de verplichting van hebben opgelegd om zich daaraan te houden. Lees wel goed de brochure door, klachtentermijn en klachtengeld.
Niet overstappen naar Tele2, daar speelt dit ook. Je vraagt je wel eens af waarom het bij die aanbieders wel voorkomt en bij andere niet.
@mahadma, je hebt te hoge verwachtingen van me ;-)
Beste Stefandeb,
Een hoge rekening is nooit leuk. Ik kan me voorstellen dat je daar wat meer uitleg over wenst. Graag kijk ik met je mee. Kun je jouw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar: webcare.nl@vodafone.com. Met als onderwerpveld: kassa | stefandeb | 05-02-2014 | Schandalige behandeling door vodafone?
Gegevens:
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer
Groeten, Astrid
Vodafone 24/7 Web Crew
Bedankt voor je antwoord Astrid,
Heb zojuist al de gegevens verzonden met een korte omschrijving van mijn
Probleem/klacht.
Zoals verwacht een standaard reactie met gelul over blokkades die ik zou hebben opgeheven, dat is niet het geval, ik zit zeker niet op dit soort rekeningen te wachten. Het is gewoon niet waar.
Eerste reactie is, na beantwoorden van al de controle vragen:
Wat mij opvalt is dat de forum naam niet helemaal overeenkomt met de naam contractant,
Dus eerst bellen met klantenservice om een wachtwoord door te geven, dat wachtwoord weer mailen. En dan zou ik inhoudelijk reactie krijgen.
Die reactie is dus dat ze niks willen doen, mijn klacht blijft dus dat ik 4 maanden abonnementsgeld blijf betalen terwijl ik niet gebruik kan maken van internet en uitgaande gesprekken. NIETS doen ze hier mee.
Ik heb altijd op tijd betaald, ook deze hoge rekeningen, alleen heb ik ze laten storneren.
Ik ga maandag bellen met rechtsbijstand om te kijken of die misschien wat voor me willen doen,
Dit gaat echt helemaal nergens over.
Dit was te verwachten, gebeurt altijd. Zeker rechtsbijstand inschakelen, maar u kunt ook naar de geschillencommissie.
Wat bedoelt u met: wat mij opvalt is dat de forum naam enz.....? En waar moest u een wachtwoord voor doorgeven?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer