mercedesbenz
door mercedesbenz Jun 9, 2016 om 11:46
Computers & telefonie

Serverfout 3204 kan geen mails meer ontvangen

Ik heb windows 10 gedownload op mijn pc. Mijn mails van hotmail en live las ik in windows live mail. nu krijg ik geen emails meer binnen in live mail. het geef aan serverfout 3204. wat nu?

2418 6 Rapporteer

ja
door jackyh - Jun 9, 2016 om 12:36
953 Antwoorden / 4 Vragen

Zoek via zoekmachine serverfout 3204 daar staan verschillende omschrijvingen hoe op te lossen. Er zijn blijkbaar veel meer mensen met die klacht.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 9, 2016 om 12:40
7209 Antwoorden / 3 Vragen

Hier staat een oplossing bij. Iets scrollen.

http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=80593

marita5
door marita5 - Jun 9, 2016 om 12:46
11532 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mercedesbenz ,

Hier staan een aantal oplossingen , maar er word ook vaak op gewezen om contact op te nemen met Microsoft .
Lees hier klik op de rode regel .

http://answers.microsoft.com/nl-nl/search/search?SearchTerm=serverfout+3204&IsSuggestedTerm=false&tab=&CurrentScope.ForumName=Windows&CurrentScope.Filter=windows_10&ContentTypeScope=&x=0&y=0#/Windows/windows_10//1

aurora1
door aurora1 - Jun 9, 2016 om 22:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees dit topic eens door, daar schijnt een oplossing gevonden te zijn: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/879001-Live-mail-onder-Windows-10

sw
door swat1500 - Jun 9, 2016 om 22:49
3795 Antwoorden / 0 Vragen

U moet zowiezo een nieuw e-mail programma gaan zoeken omdat Microsoft stopt met de ondersteuning van live mail.

Cookies
door Cookies - Jun 9, 2016 om 23:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Stukje tekst uit de mail van Microsoft:

Windows Live Mail 2012 biedt geen ondersteuning voor de synchronisatietechnologie die het nieuwe Outl‍ook‍.‍com gebruikt. Wanneer eind juni het upgraden van de accounts begint, kunt u niet langer e-mail verzenden of ontvangen die naar uw Outl‍ook‍.‍com-account in Windows Live Mail 2012 is verzonden. U kunt uw Outl‍ook‍.‍com-account natuurlijk altijd via een webbrowser blijven gebruiken en u blijft toegang tot al uw huidige gegevens in Windows Live Mail 2012 houden.
Indien u momenteel Windows Live Mail 2012 gebruikt, raden we u aan vanaf nu de Mail-app in Windows te gaan gebruiken. De Mail-app is geïntegreerd in Windows 8.1 en Windows 10. U kunt eenvoudig de app starten en uw Outl‍ook‍.‍com-account toevoegen.