sm
door smoking185 Nov 18, 2011 om 05:09
Computers & telefonie

SIZZ omzetten naar vodafone

beste mensen. ik heb een abbonement overgenomen. en heb nog na vraag gedaan of ik noe per min of per seconde betaal bleek niet duidelijk te zijn. tot ik de klanten service van vodafone belde en die zij je betaal per minuut. dus ik vroeg of ik mij abbonement kon omzetten naar een per seconde abbonement en dat kon niet. ik vindt het heel raar dat het niet mogelijk is. sizz=vodafone en sizz heeft niks net per seconde en vodafone wel weet iemand wat ik er aan kan doen. me belminuten gaan te snel op. alvast bedankt ik wil heel graag een seconde abbonement.

416 2 Rapporteer

rj
door rjw - Nov 18, 2011 om 09:02
3280 Antwoorden / 5 Vragen

Je hebt een contract voor een bepaalde tijd en aan het einde van dat contract kan je overstappen naar een per seconde abonnement.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Nov 18, 2011 om 10:58
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Smoking185,

Het is niet mogelijk om je Sizz abonnement te wijzigen naar een ander Vodafone abonnement.

Zodra het contract is afgelopen kun je wel verlengen met een ander abonnement.

Met vriendelijke groet,

Tom
Vodafone 24/7 Web Crew