mousy32
door mousy32 Feb 12, 2012 om 17:59
Computers & telefonie

Slechte service / opzegbevestiging

Ik krijg maar geen opzegbevestiging van Tele 2
Ik heb al contact gehad met danielle van Tele 2 deze heeft het doorgegeven en ik ben terug gebeld door een medewerker. Deze zou er persoonlijk voor zorgen dat ik een opzegbevestiging zou krijgen.
Maar nu een week later nog niks. Ik zou ook 25 euro korting krijgen op mijn abonnement omdat ik iedere keer maar de klantenservice moest bellen. Ook nog niets van gezien.
Op de chat van tele 2 word je heel naar behandeld of men sluit zomaar de chat af. Hiervoor werd door de medewerker die me belde excuus gemaakt.
Ik klaag al vanaf t eerste moment dat mn abonnement inging over de ontvangst want die is echt slecht hier. Ik kon het contract (had er een telefoon bij) dan afkopen maar op dit moment is dit voor ons geen optie. Ik wil dus mijn tijd uitzitten en gewoon nu alvast opzeggen omdat ik in november geen rekeningen meer wil krijgen zoals ik wel van andere klanten van tele 2 heb gelezen, wel opgezeggen maar gewoon moeten doorbetalen.
Ik heb al een opzegbrief geschreven, mn man heeft de klantenservice gebeld en ik ben dus terug gebeld en nog niets opgelost.
Is het zo moeilijk om mij een brief te sturen met een opzegbevestiging?
Wel beloven maar niets doen. Mijn geduld is op.

585 9 Rapporteer

mousy32
door mousy32 - Feb 12, 2012 om 18:46
179 Antwoorden / 8 Vragen

Dank je voor je reactie ik wacht ff morgen af en anders ga ik idd maar eens naar twitter. Ik weiger om nog meer kosten te maken door aangetekende brieven te gaan sturen ze hebben me 25euro korting beloofd omdat ik zoveel moest bellen naar hun klantenservice omdat de chat klantenservice medewerker het vertikt om je normaal te woord te staan, en daar heb ik nog niets van terug gezien dus ik wacht ff met nog meer kosten te maken k heb nog tot november.

tdehond
door tdehond - Feb 12, 2012 om 19:00
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=mousy32 schreef op zondag 12 feb 2012, 18:46]Dank je voor je reactie ik wacht ff morgen af en anders ga ik idd maar eens naar twitter. Ik weiger om nog meer kosten te maken door aangetekende brieven te gaan sturen ze hebben me 25euro korting beloofd omdat ik zoveel moest bellen naar hun klantenservice omdat de chat klantenservice medewerker het vertikt om je normaal te woord te staan, en daar heb ik nog niets van terug gezien dus ik wacht ff met nog meer kosten te maken k heb nog tot november.

Niet wachten tot november want dan kan men zeker deze opzegging niet terugvinden. Nu is het moment om e.e.a. af te handelen.

Een andere provider heeft een maand nodig om een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst te sturen. Zo moeilijk is het. :)

mousy32
door mousy32 - Feb 12, 2012 om 19:24
179 Antwoorden / 8 Vragen

Daarom zeg ik ook ik wacht morgen nog even af en als ik geen antwoord krijg ga ik maar eens naar twitter.

mousy32
door mousy32 - Feb 13, 2012 om 17:35
179 Antwoorden / 8 Vragen

Ik heb vandaag via het tele 2 forum een bericht gehad van danielle van tele 2 dat ze het weer zouden oppakken en uitzoeken, hoop spoedig meer te horen

mousy32
door mousy32 - Feb 13, 2012 om 20:29
179 Antwoorden / 8 Vragen

Ja eindelijk heb ik via email mn opzegbevestiging gekregen er was miscommunicatie ontstaan (zei de medewerker van Tele 2 die mij belde vanavond) ik zou nl de opzegbevestiging pas krijgen als mn abonnement afliep dus pas in oktober. Nou zo lang wil ik dus niet wachten en heb m nu in mn email gehad.
Dit probleem is opgelost

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 14, 2012 om 10:43
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Houd je bankrekening in november even extra in de gaten ;-)

mousy32
door mousy32 - Feb 14, 2012 om 10:53
179 Antwoorden / 8 Vragen

Ja dank voor je tip dat gaan we ook zeker doen.

tdehond
door tdehond - Feb 14, 2012 om 11:20
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Dat schijnt inderdaad moeilijk te zijn. Doorgaan met erom vragen tot de bevestiging binnen is en dit minimaal 5 jaar bewaren.

Als er aangetekend opgezegd is en u copie brief + verzendbewijs bewaard heeft dan kunt u rechtsgeldig aantonen dat u opgezegd heeft. Maar sta ook op een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst.

Vraag eens op twitter waar de beloofde schriftelijke bevestiging blijft met een link naar dit topic?

http://twitter.com/#!/Tele2Webcare

mousy32
door mousy32 - Feb 15, 2012 om 21:34
179 Antwoorden / 8 Vragen

Terwijl t nog niet helemaal in orde is k heb mn 25 euro korting nog niet, gooien ze op t Tele 2 forum gewoon mn topic dicht.
Er zijn daar meer mensen die een opzegbevestiging willen en maar niet krijgen en bats er komt wat commentaar van anderen in mn topic en ze wissen berichten en gooien m zo dicht.
Ik zal blij zijn als t 21 oktober is dan ben ik van ze af. Tegen kritiek kunnen ze duidelijk niet.