Slechte service / opzegbevestiging
Ik krijg maar geen opzegbevestiging van Tele 2
Ik heb al contact gehad met danielle van Tele 2 deze heeft het doorgegeven en ik ben terug gebeld door een medewerker. Deze zou er persoonlijk voor zorgen dat ik een opzegbevestiging zou krijgen.
Maar nu een week later nog niks. Ik zou ook 25 euro korting krijgen op mijn abonnement omdat ik iedere keer maar de klantenservice moest bellen. Ook nog niets van gezien.
Op de chat van tele 2 word je heel naar behandeld of men sluit zomaar de chat af. Hiervoor werd door de medewerker die me belde excuus gemaakt.
Ik klaag al vanaf t eerste moment dat mn abonnement inging over de ontvangst want die is echt slecht hier. Ik kon het contract (had er een telefoon bij) dan afkopen maar op dit moment is dit voor ons geen optie. Ik wil dus mijn tijd uitzitten en gewoon nu alvast opzeggen omdat ik in november geen rekeningen meer wil krijgen zoals ik wel van andere klanten van tele 2 heb gelezen, wel opgezeggen maar gewoon moeten doorbetalen.
Ik heb al een opzegbrief geschreven, mn man heeft de klantenservice gebeld en ik ben dus terug gebeld en nog niets opgelost.
Is het zo moeilijk om mij een brief te sturen met een opzegbevestiging?
Wel beloven maar niets doen. Mijn geduld is op.
Dank je voor je reactie ik wacht ff morgen af en anders ga ik idd maar eens naar twitter. Ik weiger om nog meer kosten te maken door aangetekende brieven te gaan sturen ze hebben me 25euro korting beloofd omdat ik zoveel moest bellen naar hun klantenservice omdat de chat klantenservice medewerker het vertikt om je normaal te woord te staan, en daar heb ik nog niets van terug gezien dus ik wacht ff met nog meer kosten te maken k heb nog tot november.
[quote=mousy32 schreef op zondag 12 feb 2012, 18:46]Dank je voor je reactie ik wacht ff morgen af en anders ga ik idd maar eens naar twitter. Ik weiger om nog meer kosten te maken door aangetekende brieven te gaan sturen ze hebben me 25euro korting beloofd omdat ik zoveel moest bellen naar hun klantenservice omdat de chat klantenservice medewerker het vertikt om je normaal te woord te staan, en daar heb ik nog niets van terug gezien dus ik wacht ff met nog meer kosten te maken k heb nog tot november.
Niet wachten tot november want dan kan men zeker deze opzegging niet terugvinden. Nu is het moment om e.e.a. af te handelen.
Een andere provider heeft een maand nodig om een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst te sturen. Zo moeilijk is het. :)
Daarom zeg ik ook ik wacht morgen nog even af en als ik geen antwoord krijg ga ik maar eens naar twitter.
Ik heb vandaag via het tele 2 forum een bericht gehad van danielle van tele 2 dat ze het weer zouden oppakken en uitzoeken, hoop spoedig meer te horen
Ja eindelijk heb ik via email mn opzegbevestiging gekregen er was miscommunicatie ontstaan (zei de medewerker van Tele 2 die mij belde vanavond) ik zou nl de opzegbevestiging pas krijgen als mn abonnement afliep dus pas in oktober. Nou zo lang wil ik dus niet wachten en heb m nu in mn email gehad.
Dit probleem is opgelost
Dat schijnt inderdaad moeilijk te zijn. Doorgaan met erom vragen tot de bevestiging binnen is en dit minimaal 5 jaar bewaren.
Als er aangetekend opgezegd is en u copie brief + verzendbewijs bewaard heeft dan kunt u rechtsgeldig aantonen dat u opgezegd heeft. Maar sta ook op een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst.
Vraag eens op twitter waar de beloofde schriftelijke bevestiging blijft met een link naar dit topic?
http://twitter.com/#!/Tele2Webcare
Terwijl t nog niet helemaal in orde is k heb mn 25 euro korting nog niet, gooien ze op t Tele 2 forum gewoon mn topic dicht.
Er zijn daar meer mensen die een opzegbevestiging willen en maar niet krijgen en bats er komt wat commentaar van anderen in mn topic en ze wissen berichten en gooien m zo dicht.
Ik zal blij zijn als t 21 oktober is dan ben ik van ze af. Tegen kritiek kunnen ze duidelijk niet.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Wunderland Kalkar onterechte kostem
Mogen personeelskosten zo worden doorberekend ? Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer