yv
door yvonnej_1 May 4, 2004 om 16:39
Computers & telefonie

Slechte service T-Mobile En TPG post 2

Mijn vraag is dus : Wie weet hoe ik nu kosteloos weer aan een nieuwe batterij kom voor mijn nokia 3310i?

1897 25 Rapporteer

sunset_1
door sunset_1 - May 4, 2004 om 17:06
265 Antwoorden / 22 Vragen

2 partijen die elkaar de schuld geven. T-Mobile verzorgt inderdaad zelf de garantie afhandeling van de door haar geleverde toestellen. Medewerkers klantenservice worden getraind om klanten aan de telefoon te woord te staan, maar volgens een vast patroon. Als je daar niet aan voldoet word je niet verder geholpen, net als in uw geval. Heb je hierover al een klachtbrief gestuurd naar klantenservice van T-Mobile? Ervaring leert dat ze daar gevoeliger voor zijn.

je
door jenn - Jun 3, 2004 om 12:48
10 Antwoorden / 0 Vragen

IK vind dit een heel vreemd verhaal, als toestel geleverd is door tmobile en er zit garantie op het toestel dan wordt de reparatie verzorgt door tmobile. Tmobile maakt een afspraak met u om toestel op te halen u hoeft niet het toestel zelf te versturen.   waardoor u dus geen verzendkosten hoeft te betalen...

zi
door zinokiss - Jul 22, 2004 om 02:07
2 Antwoorden / 0 Vragen

geheel kosteloos zal niet gaan. tpg post is verantwoordelijk voor het pakketje maar bij het ophalen heb je moeten tekenen dat het pakketje in orde was volgende keer bij ophalen gelijk inhoud controleren. wat betreft de accu bel t-mobile op wees erg vriendelijk en vraag hun of ze je aan een nieuwe kunnen helpen met stoop van je meer vliegen dan met azijn. of anders winkels afgaan om te informeren of ze je aan een goedkoper alternatief kunnen helpen succes

wi
door wizardofoss - Aug 1, 2012 om 11:29
18 Antwoorden / 0 Vragen

Jammer dat ook Kassa gewoon klakkeloos het ANP-bericht inclusief de sensationele kop overneemt, dit zal weer een hoop paniek veroorzaken. Microsoft komt nu inderdaad met Outlook.com ter vervanging van de bestaande maildiensten. Dit is echter niet meer dan een vernieuwde interface met een nieuw naampje, bestaande accounts (zowel Hotmail als Live) blijven gewoon werken.

sr
door sreglov - Aug 1, 2012 om 11:40
21 Antwoorden / 6 Vragen

Net als wizardofoss stoor ik me aan de berichtgeving. MS stopt niet, maar komt met een vervanger waarin bestaande accounts blijven bestaan. Neem een voorbeeld aan Tweakers: http://tweakers.net/nieuws/83469/microsoft-komt-met-preview-van-hotmail-vervanger-outlook-punt-com.html

ka
door kaartendraak - Aug 1, 2012 om 11:46
184 Antwoorden / 2 Vragen

Wel zo prettig dat de bestaande hotmail adressen gewoon blijven bestaan, hoef ik tenminste nergens te veranderen waar ik voor nieuwsbrieven met hotmail aangemeld ben.

jo
door josty - Aug 1, 2012 om 11:56
26 Antwoorden / 3 Vragen

De leiding van Microsoft is m.i. bezig met pankiekvoetbal. Voor het eerst in z'n bestaan heeft het bedrijf verlies geleden en dat was Internet gerelateerd.
De volkomen misconceptie van de game Flight [ook een poging om een stukje Internet taart te bemachtigen] is ook zo'n voorbeeld van paniekvoetbal waarbij eerst de oude schoenen [FlightSimulator] weggegooid zijn en toen vervolgens 2 rechter schoenen zijn aangeschaft.
1 van de oorzaken van de winst van Gmail tov Hotmail was de opslagcapaciteit, in plaats van dat te veranderen komt er nu een andere dienst ....logisch...uch uch...
Een andere oorzaak van de winst van Gmail was het imago [misschien juist het feit dat het geen Microsoft was..!.]

De naam van de dienst is wel handig omdat het gerelateerd is aan het stoffige Outlook, dat zullen heel veel mensen herkennen. Voor oudere mensen een reden om er mee in zee te gaan.
De vraag is wel of jongeren ook met zoiets ouds geassocieerd willen worden als Outlook, hoe "kek" het er ook uit moge zien.
Mensen zullen door de nieuwe laptops en PC's wel "gedwongen" worden om Win8 te gaan gebruiken, gewoon omdat dit "pre-installed" is. [Vanuit Win8 zal dan de koppeling met Outlook.com snel gemaakt zijn, mits de EU daar niet een stokje voor gaat steken omdat dit dan mogelijk oneerlijke concurrentie wordt tov Gmail.
Mijn conclusie; Ballmer en co zijn de weg een beetje kwijt en weten niet hoe ze met echt vernieuwende producten moeten komen. Deze nieuwe dienst is gebaseerd op oud maar dan met veel aanhangsels er aan. Veel aanhangsels betekent de mogelijkheid op veel fouten. Veel fouten geeft hackers de gelegenheid in te breken. Veel fouten betekent ook dat gebruikers zullen afhaken en dat woord gaat gauw zoemen op het Internet en voor je het weet zit je met een Vista-achtig debakel [hoewel Vista echt niet meer slecht is]
Ben benieuwd hoede rare sprongen van deze kat uit gaan pakken.

natuurmens
door natuurmens - Aug 1, 2012 om 12:00
158 Antwoorden / 4 Vragen

Het staat in het bericht dat de adressen als van ouds blijven werken. Maar je moet wel de vraag stellen hoelang. Ik ben een fervent Hotmail gebruiker en sta niet op verandering te wachten. Hoe ga ik mijn e-mail berichten opslaan. En ja het is handig dat je mail overal bereikbaar is. Dat heb je niet met outlook op de computer wat ik zelf een vreselijk programma vind.

teresa0805
door teresa0805 - Aug 1, 2012 om 12:08
7 Antwoorden / 2 Vragen

Even paniek... met gedachten als, hemel, krijg ik een ander e-mail adres, moet ik mijn instellingen allemaal veranderen etc.
Het had beter omschreven kunnen worden, dit is mensen laten schrikken pfff.
Heb meteen doorgeklikt naar de nieuwe Outlook en ik vind het een saai programma zo op het eerste gezicht, blauw/wit, kan het nog saaier? Of zijn er nog mogelijkheden om het naar eigen inzicht op te pimpen? Die heb ik dan nog niet gevonden.
Verder werkt het nagenoeg hetzelfde als hotmail/msn/live.
Voor mij blijft Incredimail favoriet, heb nooit problemen zoals vaak gezegd wordt en is veel leuker om mee te werken, dus mijn 'outlook' mailtjes komen gewoon op mijn pc binnen.

ca
door cardidrapeau - Aug 1, 2012 om 12:51
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben overgestapt naar outlook.com, is prima gegaan.
Alle mails en mappen zijn overgegaan.
Wat ook wel mooi is, je kan aliassen aanmaken.

bvandenb
door bvandenb - Aug 1, 2012 om 13:05
95 Antwoorden / 14 Vragen

"dat Windows Phone-gebruikers moeten opletten bij het hernoemen van hun oude account naar een Outlook-adres. Bepaalde services op Windows Phone-
toestellen werken dan niet meer,"

Tot zover logisch, software is immers tot op de punt en komma nauwkeurig, hoofdletters en zo. Bij gmail kan je ook niet inloggen met je @hotmail.com 'naw gegevens' maar dan :

"waardoor de telefoon terug moet worden gezet naar de fabrieksinstellingen. Hierbij gaan alle gebruikersgegevens verloren."

Dus MS komt met een dienst, waardoor hun net ververste product, windows phone, daarna dan ineens gereset moet gaan worden (want velen gaat dit dus gewoon overkomen...)

Slimme jongens die MSers....

wi
door wizardofoss - Aug 1, 2012 om 13:14
18 Antwoorden / 0 Vragen

@josty, dat verlies was voornamelijk te wijten aan het ineens afschrijven van mislukte aankoop aQuantive, dus een ingecalculeerd verlies. Voor de rest is het business as usual, geen reden voor paniek.

Wel is het inderdaad zo dat Microsoft er niet meer in slaagt producten te hypen, en daarmee nieuwe producten tot een succes te maken. Zie Windows Phone, de reacties van gebruikers zijn zeer positief, en toch blijft het marktaandeel nihil. En ook de Zune, die praktisch elk vergelijk met een iPod won, en toch totaal geflopt is. Ondertussen is W7 wel de best verkochte Windows ooit, maar daar hoor je niemand over.

Misschien is de naam "Microsoft" wel aan vervanging toe. Het maakt niet uit wat ze op de markt brengen, het zal nu per definitie afgekraakt worden. Zie ook de negatieve insteek van dit ANP-bericht.

hu
door huism922 - Aug 1, 2012 om 13:29
1 Antwoorden / 2 Vragen

Wat worden de instellingen voor SMTP en POP3 met name de poort nummers
Wie weet dat op dit moment al?

bvandenb
door bvandenb - Aug 1, 2012 om 14:23
95 Antwoorden / 14 Vragen

@huism922
Ik zocht er ook naar, ivm 'mailwasher' en is niet te vinden (door mij..)

Wel werkt de wizzard 'nieuwe account' in windows live mail client.
Kies dan voor 'IMAP' of 'live mail', verder alleen naam (met @ outlook.com !!) en juisrte password nodig en dan werkt ie al.

Daarna bij eigenschappen kijken toont weinig, dus geen poorten bijv. zoals bij andere accounts.
Het path wordt wel vertoont, maar in bijv. mailwasher levert die een fout op...
https://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/sync.aspx

ma
door marlies - Aug 1, 2012 om 15:26
17 Antwoorden / 3 Vragen

Ik wilde het nieuwe Outlook programma even bekijken en...kan meteen niet meer in het "oude" Hotmail programma. Aangezien "klantvriendelijkheid" bij Microsoft een non-existent gegeven is, mag ik nu uren lang fora afstruinen om te zien of er nog iets aan te doen is, zodat ik op een redelijk snelle manier alle emailcontacten naar een ander account - niet Microsoft - kan overhevelen. Ik hoop, dat Microsoft héél snel verdwenen is. Het is net zo'n mogul als Google: kopen, kopen, kopen en je mond houden. Bah!

bvandenb
door bvandenb - Aug 1, 2012 om 15:28
95 Antwoorden / 14 Vragen

Wat ze al niet willen weten !! als je het samen wilt gebruiken, want oh zo handig... aldus MS, met facebook, niet schrikken hoor:
http://i.imgur.com/G2cI9.jpg
Maar ach 'we hebbe niets te verbergen toch'?

ma
door marlies - Aug 1, 2012 om 15:39
17 Antwoorden / 3 Vragen

@bvandenb: Bedankt voor de link. Privacy? Wat is dat tegenwoordig.. Verbijsterend, als je dat leest.

wi
door wizardofoss - Aug 1, 2012 om 15:41
18 Antwoorden / 0 Vragen

Simpele oplossing: het als vanouds gewoon niet samen gebruiken. Ze hoeven inderdaad niet alles van je te weten.

wi
door wizardofoss - Aug 1, 2012 om 15:52
18 Antwoorden / 0 Vragen

@marlies, door bovenaan op het "tandwiel" te klikken kan je overigens ook weer terug naar de oude vertrouwde Hotmail.

ma
door marlies - Aug 1, 2012 om 20:52
17 Antwoorden / 3 Vragen

@wizardofoss: Enorm bedankt!!! Mijn bloeddruk is in één klap terug naar normaal.
Kan je wel zoenen...

ra
door ratatouilletv - Aug 1, 2012 om 21:18
1 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik de reacties goed lees begrijp ik het dan goed dat je met outlook niet meer op elke computer waar dan ook bij je e-mail kunt komen? Dat je dat dan alleen via een e-mail programma dat je moet installeren op je computer je e-mail kunt bekijken?
Als dat zo is dan zal ik moeten overstappen op g-mail want ik gebruik mijn e-mail account op steeds verschillende plekken en iemand anders moet ook in mijn e-mail account kunnen komen.

wi
door wizardofoss - Aug 1, 2012 om 21:25
18 Antwoorden / 0 Vragen

@marlies, graag gedaan. Wat betreft het zoenen, ik zou nou natuurlijk mijn adres hier kunnen plaatsen zodat je de daad bij het woord kan voegen, maar dat is een grotere inbreuk op m'n privacy dan dat hele Facebook-gedoe ;-)

@ratatouilletv, dat Outlook.com is niks meer of minder dan een nieuw naampje en een nieuwe look&feel voor de oude Hotmail, die kan je dus als vanouds vanuit een browser vanaf een willekeurige computer benaderen. Je hoeft niks te installeren.

Zoals ik al eerder aangaf, jammer dat ook Kassa dit stukje riooljouirnalistiek van ANP klakkeloos overneemt inclusief de volstrekt misleidende kop, dit veroorzaakt alleen maar onnodige onrust. Juist van een consumentenprogramma had ik zoiets niet verwacht.

richard83
door richard83 - Aug 2, 2012 om 04:39
386 Antwoorden / 28 Vragen

Gelukkig kan ik me mail houden, ben daar wel blij om. Schrok wel effen toen ik dit bericht las.

po
door poek - Aug 3, 2012 om 21:58
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik wilde ook even kijken hoe het NW outlook werkte ,maar alles werd gelijk omgeschakeld. Ik ben er (nog) niet blij mee want de teksten zijn minder duidelijk ,en zie mijn catagorie contakten niet meer staan. Naar mijn idee is vd week het hele programma al overgezet ,want als ik op mijn snelkoppeling van Hotmail tik ,krijg ik een melding van FOUT OP DE PAGINA ,en kan hem niet meer openen. Moet dan via Google Crome naar mijn E.mail toe ,wat niet handig is.
Nee,ik vind het nog niks ! Maar ja, het wordt gewoon door je str.t geduwd he !

pl
door plebpleb - Mar 20, 2013 om 14:54
113 Antwoorden / 60 Vragen

Microsoft had eerst 'n tijdje laten weten, dat hotmail overgaat naar outlook...
Eergisteren hebben ze plots die outlook geplaatst....
Wel alle mails ontvangen...Maar 'n gedoe om gewoon de mails te bekijken...
Er wordt alweer iets gevraagd en men zou 'n prijs kunnen winnen...
Na 'n tijdje laat Microsoft weten dat die verandering toch zou gebeuren
k' Wil gewoon niet meewerken aan al die omschakilingen van Microsoft..
Iemand liet weten dat je via "Extra radertje"je hotmail terug kunt zetten...
S.V.P Graag die uitleg over dat "Extra"....