Snelkoppeling
Ik zou graag een snelkoppeling van Ziggo email op mijn bureaublad plaatsen maar hoe doe ik dat?
Een medewerker van Ziggo kon mij ook niet verder helpen.
Misschien dat iemand anders het wel weet?
Je bedoelt webmail van ziggo?
Deze dus
https://mail.ziggo.nl/appsuite/#!&app=io.ox/portal
of deze?
https://mail.ziggo.nl/appsuite/#!&app=io.ox/mail&folder=default0/INBOX
Wel aangemeld blijven aanvinken.Als dat niet al het geval is.
Snelkoppeling: Als de gewenste website in beeld is, sleep je het teken (ziggo symbool of slotje) wat voor het ziggoadres (URL) staat in de adresbalk naar het bureaublad en laat daar los.
Topantwoord.(de eenvoudigste)
Nu maar hopen dat de ts het ook leest want het is nog vrij stil aan de overkant.
Als u dit venster (van internet) verkleint, kunt u de links die zwaardvis hierboven gebruikt ook makkelijk slepen naar het bureaublad.
Hallo Jarivla ,
Bij een vorige vraag van u , lees ik dat u Windows 10 heeft , lees hier hoe u een snelkoppeling maakt , klik op de rode regel en scroll naar beneden .
Lees in de link ook hoe u een snelkoppeling maakt met Edge .
https://www.schoonepc.nl/windows10/bureaublad.html
Ziggo hahahah wat een kneuzen
Ziggo is er niet om mensen een computercursus te geven.
Lijkt mij ook niet kloppen dat een medewerker van Ziggo niet wil/kan helpen. Dat is gewoon onzin! Ziggo help gewoon altijd als ze kunnen...
Als......daar zeg je het.
Probleem is dat ze mensen met een bepaalde opdracht aan de telefoon zetten.
Alleen die antwoorden die op hun computerscherm staan maar niet out of the box.
Zegt ook alles van de kwaltiteit. Vorig jaar alle belangrijke technische krachten(familieleden) de laan uit gestuurd omdat ze te duur waren en dan komen er jonkies de organisatie binnen die niet zelf kunnen nadenken.
@dokun , als je de verkeerde aan de telefoon krijgt ben je de pineut . toevallig gisteren gebeld voor een vriend , Hij had Ziggo gebeld omdat hij geen zenders had ( al een aantal dagen ) foutmelding E16-4 , er werd door de ziggo medewerker gezegd ligt aan de kabel was de grootste onzin , ik heb teruggebeld dat dit een foutmelding was betreft het activeren van de kaart , op tijd van nog geen 30 minuten ( kaart opnieuw geactiveerd ) was het probleem opgelost . dus het ligt er maar juist aan welke medewerker je te spreken krijgt .heel vaak word er gezegd ligt aan de kabels .
MY POINT EXACTLY!
Dank je Marita5
@Tdmduc , het ergste van alles is , dat duidelijk op de site van Ziggo foutmelding E16-4 betekent activeren van kaart , en dan zegt inderdaad zo`n kneus ligt aan de kabel .
@tdmduc, dat is ten opzichte van die jonkies niet helemaal fair vind ik. Maar Ziggo is geen uitzondering, bij heel veel helpdesks worden mensen zodra ze wat ervaring hebben opgebouwd er uitgemikt om weer plaats te maken voor een nieuwe lichting. Service is de sluitpost en mag niets, of tenminste zo weinig mogelijk, kosten.
(Her)activeren van een smartcard hoef je helemaal niet voor te bellen. Dat kan gewoon via 'mijn ziggo'.
@reflecs: +10.
:-((((
@carola.83 , vriend heeft geen Mijn Ziggo , de kaart staat op naam van de huurbaas .
Probleem is dat mijn moeder van 82 nog wel eens moet bellen met ze en dan kom ik bij haar op bezoek en dan blijkt vaak dat ik sneller kan helpen dan dat de een ziggo orakel aan de lijn heeft. Hoe aardig ze ook zijn.
Monteur kwam om die verschrikkelijke HorizonBox(SAMSUNG) om te ruilen. Was maar goed dat ik er bij was want anders was dat ook niet helemaal goedgegaan.
Aardige man hoor(koffie gegeven) maar een aantal zaken mag hij niet doen van Ziggo en daarom is het vaak een halve oplossing en blijven ze low budget apparaten neerzetten terwijl Vodafone en T-Mobile al lichtjaren verder zijn.(Glasvezel)
Tweedehandsje is nu als nieuw neergezet. Hoe weet ik dat? Het Samsung zegeltje was verwijderd bij de schroefjes.
Echt zo slecht. EN maar betalen betalen.
@TMDUC: ik neem aan dat jij allemaal dingen (op kosten van jouw baas) uitvoert die niet bij jouw werk horen? Dan maar hopen dat jouw baas niet meeleest.
jij weet niet wie mijn baas is.......
Ik ben persoonlijk altijd heel goed geholpen door UPC en later Ziggo.
De medewerkers zijn niet altijd even deskundig, maar doen vrijwel altijd wel hun best om goed te helpen. Meestal lukt dat ook.
Communicatie via de telefoon kan natuurlijk ook niet van een kant komen. Als helpdesker heb je ook zinnige response nodig.
Het valt volgens mij geheel buiten de scope van de Ziggo helpdesk om uitleg te moeten geven over Windows en hoe je snelkoppelingen maakt.
Logisch dat ze daar niet op hoeven, kunnen, of willen ingaan.
UPC is geen Ziggo.
Ziggo was @Home.
UPC en Ziggo zijn gewoon samengevoegd.
Nadat Ziggo samenging met UPC is het alleen maar erger geworden.
Misschien wat omslachtig maar toch, sla de website op in favorieten of bij Firefox in bladwijzers. Ga met de muisaanwijzer op de gewenste website staan, klik met de rechtermuisknop en kies kopieren, minimaliseer de browser zodat het bureaublad zichtbaar wordt en klik nogmaals met de rechter muisknop, kies dan voor snelkoppeling plakken en dan wordt de snelkoppeling op het bureaublad geplaatst. Sleep daarna de snelkoppeling naar de juiste plaats en controleer of het werkt.
Een overzichtelijke uitleg (4 methoden, afhankelijk van welke browser je gebruikt):
https://www.easytechguides.com/nl/website-snelkoppeling.html
Windows 10:
In Edge kun je als alternatief heel gemakkelijk een webpagina vastleggen op een nieuwe tegel in Start.
Klik op het menu van Edge (drie punten naast elkaar in de rechter bovenhoek van Edge).
Klik op: Deze pagina aan Start vastmaken
@gsm , ik heb Windows 10 niet , maar kun je in Windows 10 de tegel ( Ziggo Mail ) vastmaken aan start , dan met rechts klikken , kies voor bestandslocatie openen , klik met rechts en dan kiezen kopiëren naar bureaublad . ik heb geen idee , maar zo werkt het bij mij in Windows 8.1
8.1 is precies het zelfde eigenlijk alleen niet meer van die "tiles" zoals in het begin van Windows 8.
Als een tegel dat toelaat, dan kun je die in Windows 10 gewoon met de linker muisknop beetpakken en verslepen (= kopieren) naar het bureaublad.
Of een Internet tegel dat ook toelaat is de vraag. Voor zover ik het getest heb, kan dat dus niet met een internet adres (url).
Wel kun je via de rechter muisknop op het bureaublad en klikken op Nieuw, een nieuwe snelkoppeling maken.
Er start een Wizard waarmee je de snelkoppeling kan instellen en de gewenste url kan invullen, eventueel met kopieren en plakken.
@Marita5
Zo gaat het bij Windows 10 volgens mij niet lukken
Naar aanleiding van een vorige vraag van u; gaat het over een tablet?
Dan zou u kunnen proberen wat op deze pagina onder het kopje Snelkoppeling naar een website staat:
https://www.tabletguide.nl/tablet-tip/snelkoppelingen-naar-mappen-en-websites-maken-op-je-bureaublad/
mooie tip!
Bedankt :)
via het bureaublad:
oude maar standaard voor alle versies van Windows.
klik met rechtermuisknop in een vrij gedeelte op je bureaublad:(drop down menu verschijnt)
kies "Nieuw>>>"snelkoppeling" en plak de URL(weblink) van het gewenste(ziggo) in het veld "Geef de locatie van het item op". na "Volgende" type je de naam in van hoe je het wilt noemen Ziggomail of mail van Zigggo of mijn email en weer op "Volgende"
Thats it.
terug naar ziggo side boven aan blauw aan vinken dan copieren op het voor blad rechts klikken snelkoppeling recht plakken en ok.
side?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer