door 000000 Apr 8, 2014 om 16:02
Computers & telefonie

Spotnet

Beste allemaal
ik gebruik Spotnet en dat ging allemaal goed, tot twee dagen geleden.
Het programma haalt wel alles binnen, maar wanneer ik wil downloaden geeft het programma ' SABnzbd 'aan en kan niks meer openen of downloaden.
Ik gebruik het puur voor wat lezen en films privé.
Ik ben hier al wat vaker geholpen en hoop nu ook.
Alvast bedankt voor de moeite.
Groet Cees

9633 18 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 8, 2014 om 16:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo 000000,

SABnzbd is een nieuwsreader (newsreader).
Heb je die (on)gewild binnengehaald?
Kijk eens of systeemherstel met een datum een paar dagen terug je probleem oplost.

Suc6

gompy2
door gompy2 - Apr 8, 2014 om 19:35
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens of je probleem hier bij staat, en anders registreer je even daar en stel dan je vraag, het zijn goede hulpverleners.

Klik-> Spotnet

br
door brui0929 - Apr 8, 2014 om 19:55
636 Antwoorden / 10 Vragen

Naast spotnet is het beste grabit te gebruiken dit programma verzamelt alle nzb bestanden download het gevraagde repareerd bestanden en pakt daarna het gedownloade bestand uit.

door 000000 - Apr 8, 2014 om 20:39
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 8 apr 2014, 16:10]Hallo 000000,

SABnzbd is een nieuwsreader (newsreader).
Heb je die (on)gewild binnengehaald?
Kijk eens of systeemherstel met een datum een paar dagen terug je probleem oplost.

Suc6

Edrick3
ik weet niet hoe off wat dit is binnen gekomen en systeemherstel heeft niet geholpen
bedankt

door 000000 - Apr 8, 2014 om 20:39
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=gompy2 schreef op dinsdag 8 apr 2014, 19:35]Kijk eens of je probleem hier bij staat, en anders registreer je even daar en stel dan je vraag, het zijn goede hulpverleners.

Klik-> Spotnet
ik ben daar al lid van en ook al rondgekeken maar kom er niet aan uit
bedankt

door 000000 - Apr 8, 2014 om 20:41
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=brui0929 schreef op dinsdag 8 apr 2014, 19:55]Naast spotnet is het beste grabit te gebruiken dit programma verzamelt alle nzb bestanden download het gevraagde repareerd bestanden en pakt daarna het gedownloade bestand uit.

hallo

moet/kan je die dan apart of beide gebruiken
en is het niet te ingewikkeld ? =)
bedankt

varabas
door varabas - Apr 8, 2014 om 21:30
450 Antwoorden / 35 Vragen

Beste 000000,

Volgens mij zit SABnzbd "ingebakken" in Spotnet.
Heb je al geprobeerd om Spotnet opnieuw te installeren?
Eventueel eerst verwijderen en dan opnieuw installeren.

Bassie

gompy2
door gompy2 - Apr 8, 2014 om 22:04
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=000000 schreef op dinsdag 8 apr 2014, 20:39]
ik ben daar al lid van en ook al rondgekeken maar kom er niet aan uit
bedankt

Als je zelf rondkijkt en je komt er niet uit of je vind het niet, dan moet je het daar vragen mijn beste, anders kom je er nooit achter, en ik schreef al, het zijn goede helpers daar.

brui0929 opperde om Grabit te gebruiken.
Dat kan ook, als je met dat programma een beetje bekend bent.
Ik gebruik zelf Altbinz om af en toe wat muziek op te halen, maar dan moet je de interne downloader van Spotnet uitschakelen, dat is inderdaad SABnzbd.
Klik op "Bewerken" , dan "Downloadknop" en als het goed is staat er nu een vinkje bij "Dwonloaden".
Als je dat vinkje bij "NZB openen" of bij "NZB opslaan" zet kun je Grabit zo configureren dat die ophaalt wat je wilt hebben, maar aan je reactie's te lezen wordt dat ook een brug te ver voor je.
Dat geeft niet, iedereen moet leren en daarom moet je op dat forum je vragen stellen ik weet zeker dat ze je daar keurig alles uitleggen.

Wat Varabas voorstelde, Spotnet opnieuw installeren en je provider opnieuw ingeven e.d., dat is de beste optie voor je als je niet wilt vragen.
Je kunt het beste Spotnet de-installeren met , klik hier -> Spotnet-Removal-tool

macwouter
door macwouter - Apr 9, 2014 om 02:30
825 Antwoorden / 9 Vragen

Heb je het account van de Server wel goed ingevuld ? Of is ie misschien verlopen ? Bij YabNews gebruikte ik altijd een 30 dagen abonnement. Bij Sabnzb en bij Spotnet moet je de juiste account invoeren.

br
door brui0929 - Apr 9, 2014 om 06:37
636 Antwoorden / 10 Vragen

Ja ze kunnen allebei gebruikt worden bij instellingen kun je aangeven dat een ander programmagebruik wordt om te downloaden.
Het is niet ingewikkeld grabit regelt alles wel even de news server instellen

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 9, 2014 om 12:38
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Welke newsreader gebruik je normaal? Welke newsserver gebruik je? Welke foutmelding krijg je precies?

door 000000 - Apr 9, 2014 om 18:43
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=edrick3 schreef op dinsdag 8 apr 2014, 16:10]Hallo 000000,

SABnzbd is een nieuwsreader (newsreader).
Heb je die (on)gewild binnengehaald?
Kijk eens of systeemherstel met een datum een paar dagen terug je probleem oplost.

Suc6

Bedankt ik heb het programma verwijderd en wat de eerste keer niet lukte , is nu wel gelukt.
Ik kan nu weer gewoon downloaden.
Nogmaals bedankt voor alle moeite!

door 000000 - Apr 9, 2014 om 18:43
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=varabas schreef op dinsdag 8 apr 2014, 21:30]Beste 000000,

Volgens mij zit SABnzbd "ingebakken" in Spotnet.
Heb je al geprobeerd om Spotnet opnieuw te installeren?
Eventueel eerst verwijderen en dan opnieuw installeren.

Bassie
Bedankt ik heb het programma verwijderd en wat de eerste keer niet lukte , is nu wel gelukt.
Ik kan nu weer gewoon downloaden.
Nogmaals bedankt voor alle moeite!

door 000000 - Apr 9, 2014 om 18:44
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=gompy2 schreef op dinsdag 8 apr 2014, 22:04][quote=000000 schreef op dinsdag 8 apr 2014, 20:39]
ik ben daar al lid van en ook al rondgekeken maar kom er niet aan uit
bedankt

Als je zelf rondkijkt en je komt er niet uit of je vind het niet, dan moet je het daar vragen mijn beste, anders kom je er nooit achter, en ik schreef al, het zijn goede helpers daar.

brui0929 opperde om Grabit te gebruiken.
Dat kan ook, als je met dat programma een beetje bekend bent.
Ik gebruik zelf Altbinz om af en toe wat muziek op te halen, maar dan moet je de interne downloader van Spotnet uitschakelen, dat is inderdaad SABnzbd.
Klik op "Bewerken" , dan "Downloadknop" en als het goed is staat er nu een vinkje bij "Dwonloaden".
Bedankt ik heb het programma verwijderd en wat de eerste keer niet lukte , is nu wel gelukt.
Ik kan nu weer gewoon downloaden.
Nogmaals bedankt voor alle moeite!
Als je dat vinkje bij "NZB openen" of bij "NZB opslaan" zet kun je Grabit zo configureren dat die ophaalt wat je wilt hebben, maar aan je reactie's te lezen wordt dat ook een brug te ver voor je.
Dat geeft niet, iedereen moet leren en daarom moet je op dat forum je vragen stellen ik weet zeker dat ze je daar keurig alles uitleggen.

Wat Varabas voorstelde, Spotnet opnieuw installeren en je provider opnieuw ingeven e.d., dat is de beste optie voor je als je niet wilt vragen.
Je kunt het beste Spotnet de-installeren met , klik hier -> Spotnet-Removal-tool

door 000000 - Apr 9, 2014 om 18:45
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=macwouter schreef op woensdag 9 apr 2014, 02:30]Heb je het account van de Server wel goed ingevuld ? Of is ie misschien verlopen ? Bij YabNews gebruikte ik altijd een 30 dagen abonnement. Bij Sabnzb en bij Spotnet moet je de juiste account invoeren.
Bedankt ik heb het programma verwijderd en wat de eerste keer niet lukte , is nu wel gelukt.
Ik kan nu weer gewoon downloaden.
Nogmaals bedankt voor alle moeite!

door 000000 - Apr 9, 2014 om 18:45
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=brui0929 schreef op woensdag 9 apr 2014, 06:37]Ja ze kunnen allebei gebruikt worden bij instellingen kun je aangeven dat een ander programmagebruik wordt om te downloaden.
Het is niet ingewikkeld grabit regelt alles wel even de news server instellen
Bedankt ik heb het programma verwijderd en wat de eerste keer niet lukte , is nu wel gelukt.
Ik kan nu weer gewoon downloaden.
Nogmaals bedankt voor alle moeite!

door 000000 - Apr 9, 2014 om 18:47
76 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 9 apr 2014, 12:38]Welke newsreader gebruik je normaal? Welke newsserver gebruik je? Welke foutmelding krijg je precies?
Bedankt ik heb het programma verwijderd en wat de eerste keer niet lukte , is nu wel gelukt.
Ik kan nu weer gewoon downloaden.
Nogmaals bedankt voor alle moeite!

door 000000 - Apr 9, 2014 om 19:21
76 Antwoorden / 21 Vragen

Allen Bedankt ik heb het programma verwijderd en wat de eerste keer niet lukte , is nu wel gelukt.
Ik kan nu weer gewoon downloaden.
Nogmaals bedankt voor alle moeite!