eriepiepjuh
door eriepiepjuh May 6, 2012 om 16:53
Computers & telefonie

T-Mobile doet aan contractbreuk?

Hoi iedereen :)

Ik heb sinds 26 April 2012 een abonnement bij T-Mobile.
Een smart plus 230 sms/belminuten en 500 MB internet, hierbij zat ook een Blackberry 9900.

Dit abonnement heb ik afgesloten via de website, studentmobiel.nl

In het contract staat ''Alle bedragen zijn inclusief btw'', maar op het factuur wat ik van T-Mobile krijg komt er nog eventjes 3 euro BTW bij, waar ik het totaal niet mee eens ben aangezien ik het al veel geld vind, een abonnement.

Ik heb T-Mobile al een mail gestuurd, met het contract dat studentmobiel mij stuurde, en die ik heb ondertekent en de factuur die T-Mobile mij zelf stuurde.

Maar mijn vraag is, kan ik wanneer T-Mobile meer kosten in rekening brengt dan in mijn contract staat het contract beeindigen, aangezien ik nu al zoveel problemen ondervindt.

Ik heb al 225 euro betaald voor het toestel zelf, dus ik vraag mij af hoe dit allemaal prijs gaat, dit is namelijk pas mijn eerste abonnement...

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!

Groetjes,

Erol Van der Lelie

3043 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 6, 2012 om 17:04
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Welk maandbedrag zonder BTW staat er dan op jouw rekening?

eriepiepjuh
door eriepiepjuh - May 6, 2012 om 17:13
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Er staat in mijn contract dat ik 17,47 + 3,75 betaal per maand, 3 maanden lang. INCLUSIEF BTW

Op mijn factuur staat dat ik 19,56 + 3,72 BTW betaal? Dat is dus meer dan in mijn contract staat, toch?

bouke1966
door bouke1966 - May 6, 2012 om 17:13
157 Antwoorden / 3 Vragen
0

je moet bij studentmobiel zijn, daar heb je je contract afgesloten.

eriepiepjuh
door eriepiepjuh - May 6, 2012 om 17:14
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=bouke1966 schreef op zondag 6 mei 2012, 17:13]je moet bij studentmobiel zijn, daar heb je je contract afgesloten.

Zei hebben mij doorverwezen naar T-Mobile, het contract is bij hun afgesloten en daar stopt het bij.

stacey
door stacey - May 6, 2012 om 17:21
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Uitleg die ik vond:

-- T-Mobile is verplicht de btw apart te vermelden op de factuur.

De belstatus bij Flex abonnementen weergegeven wordt in euro's zonder BTW. Je koopt dan voor 20 euro 16,81 aan beltegoed. 'Tikken' kosten bij Flex20 20 cent per minuut. Maar ook die worden zonder BTW afgetrokken van je belstatus.

Voorbeeld: je belt 10 minuten, wat dus 2 euro inclusief BTW kost. Maar op je belstatus (en later je factuur) komen dan 1,68 aan kosten, wat het bedrag ex BTW is--Forum

eriepiepjuh
door eriepiepjuh - May 6, 2012 om 17:27
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=stacey schreef op zondag 6 mei 2012, 17:21]Uitleg die ik vond:

-- T-Mobile is verplicht de btw apart te vermelden op de factuur.

De belstatus bij Flex abonnementen weergegeven wordt in euro's zonder BTW. Je koopt dan voor 20 euro 16,81 aan beltegoed. 'Tikken' kosten bij Flex20 20 cent per minuut. Maar ook die worden zonder BTW afgetrokken van je belstatus.

Voorbeeld: je belt 10 minuten, wat dus 2 euro inclusief BTW kost. Maar op je belstatus (en later je factuur) komen dan 1,68 aan kosten, wat het bedrag ex BTW is--Forum


Hmz, ja van mij mogen ze het apart vermelden, als het maar binnen het bedrag blijft wat op mijn contract staat...nu gaan ze er met ongeveer 2 euro overheen?

stacey
door stacey - May 6, 2012 om 17:31
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

[quote=eriepiepjuh schreef op zondag 6 mei 2012, 17:27]..nu gaan ze er met ongeveer 2 euro overheen?


Is dat bedrag niet van overschrijden bundel of iets ?

diumenge
door diumenge - May 6, 2012 om 17:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=eriepiepjuh schreef op zondag 6 mei 2012, 17:13]Er staat in mijn contract dat ik 17,47 + 3,75 betaal per maand, 3 maanden lang. INCLUSIEF BTW

Op mijn factuur staat dat ik 19,56 + 3,72 BTW betaal? Dat is dus meer dan in mijn contract staat, toch?Denk toch dat studentmobiel.nl een fout contract heeft opgemaakt en je dus bij hen moet zijn. De BTW van € 17,47 is € 3,32 (19%), dus een van de twee bedragen in dat contract is fout. De BTW van € 19,56 is inderdaad € 3,72.

diumenge
door diumenge - May 6, 2012 om 17:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Laat maar, ik kijk net op de site en zie dat die € 3,75 geen BTW is, maar voor de Blackberry diensten is en € 17,47 is de actieprijs voor de eerste 9 maanden. Verder staat er op de site:[quote]Wat moet u weten
Alle prijzen zijn inclusief 19% btwJe moet volgens mij toch echt bij studentmobiel zijn, zij hebben het zo verkocht.

eriepiepjuh
door eriepiepjuh - May 6, 2012 om 18:02
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dankjewel allemaal voor de antwoorden, ben stukje wijzer maar ga toch nog wachten op het antwoord van T-Mobile wat ik ook hier zal plaatsen:)

Nog een fijne zondag! :D

jb
door jb1986 - May 6, 2012 om 18:28
33 Antwoorden / 1 Vragen
0

Het licht aan jou of je de abonnement stop wilt zetten.
Maar je mag als de rest betalen voorbeeld.
2 jaars contract als je al een half jaar betaald heb.
Mag je de andere 1,5 jaar nog betalen en gelijk liefst.
Ooit zelf meegemaakt had rare rekeningen telkens van vodafone.
En het liep ook via student mobiel ik zij dat ik het contract wilde beeindigen.
Waar ik ineens spijt van had kreeg zonder waarschuwing een incasso op mijn.
En dat terwijl ik alleen vroeg of ik het in delen kon betalen.
Wat voor mijn als een gouden schop onder mijn kont voelde en dat.
Alleen omdat ik van het contract af wilde dan moet je het afkopen.
Maar ookal betaal je ,je beltegoed krijg je niet.
Dus beter niet doen stuur een brief met bewijzen en wacht af ga anders naar een raadsman of vrouw en laat die de brief opmaken voor je.

De keuze blijft bij jou maar ik zal het niet willen opzeggen.
Het zou anders zijn als je het contract afkoop en werkelijk waarvoor je betaald heb dat je die beltegoed ook nog bij krijgt.
Vraag het ook anders eens na bij KPN,vodafone of T-Mobile zelf.
Hoe het zit met een contract afkopen.

t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - May 7, 2012 om 12:31
95 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste eriepiepjuh,

Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en het exact voor je nakijken. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

Anne-Marie
T-Mobile Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer