go
door goody50 Jun 12, 2016 om 14:26
Computers & telefonie

T mobile onterecht factuur

Goedemiddag,

Tot mn verbazing krijg ik een mailtje van T Mobile over een factuur die ik in Mei niet betaald zou hebben. Ik  heb nog nooit iets met T Mobile te maken gehad, en wordt er vermeld 78.02 euro binnen 3 dagen betalen om deurwaarder te voorkomen. Wat is dit voor ongein?
Heeft iemand hier ook mee te maken gehad?
Wat kan ik hier aan doen? Of gewoon zo laten?

Alvast dank voor lezen

2252 9 Rapporteer

Topantwoord

simon55
door simon55 - Jun 12, 2016 om 14:36
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Als u geen T Mobile abbo heeft gewoon dan negeren

go
door goody50 Jun 12, 2016 om 15:11
8 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb niks te maken gehad met T Mobile-NL,  zag er echt uit gek genoeg. Ondersteund door Jan Dekkers directeur klantenservice. Moet ik toch daar achteraan gaan?

tenormin
door tenormin - Jun 12, 2016 om 14:46
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Nou, dat is simpel zat, toch. Geen klant van T Mobile, dus ook niets te betalen. Was 't overigens een "echte mail" van T Mobile of.... Zou het maar gewoon zo laten. Vraag me wel af dan, als het de 'echte' zijn, hoe ze aan uw email adres komen.

go
door goody50 Jun 12, 2016 om 14:52
8 Antwoorden / 3 Vragen

Dank voor antwoord, het lijkt me een echte mail van T mobile, maar ik kon alleen maar direct betalen en daarna een 9mcijferige code gebruiken. Heel vreemde toestand van T Mobile. En ook de deurwaarder dreiging, terwijl ik nog nooit met T mobile te maken gehad heb. Ik zal het maar negeren.

go
door goody50 Jun 12, 2016 om 14:57
8 Antwoorden / 3 Vragen

Weet iemand ook telefoon nr van T mobile, de mail is getekend met Jan Dekkers Directeur klantenservice.
Wat een oplichters bende.

Cookies
door Cookies Jun 12, 2016 om 15:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

U heeft de afgelopen 10 jaar onder een steen gelegen?

Gerry1969
door Gerry1969 Jun 12, 2016 om 23:56
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Tenormin, Het is vrij gebruikelijk dat je eigen provider ook je emailadres heeft.
Om bijvoorbeeld  aanbiedingen /facturen /waarschuwingen te sturen.
Diewilik

costnix
door costnix Jun 13, 2016 om 00:33
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dan is het zeker een valse factuur, als er een code betaald moet worden!

diumenge
door diumenge - Jun 12, 2016 om 14:58
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Betalen met een code voor abonnement dat je niet hebt. Die mail komt niet van T-mobile, zij hebben daar niets mee te maken. Dit is gewoon een poging tot oplichting.

Even tot 10 tellen, T-mobile hoef je niet te bellen, die proberen je niet op te lichten. Heb je nog nooit van dit soort mails gehoord ofzo?

tenormin
door tenormin - Jun 12, 2016 om 15:01
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Ah joh, daar ga je toch zeker geen telefoontje aan spenderen: lekker in 't gehakt laten storten. Is gewoon rotte vis die ligt te stinken. ☼

reflecs
door reflecs - Jun 12, 2016 om 15:08
1859 Antwoorden / 4 Vragen
tenormin
door tenormin Jun 12, 2016 om 15:17
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Voor mij beste antwoord: met een up-date waarschuwing van vandaag zelfs. En ook nog eens hetzelfde bedrag. TS moet niet gaan bellen, toch?

reflecs
door reflecs Jun 12, 2016 om 15:49
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Nee, dat is toch voor beide partijen verspilde tijd?

go
door goody50 - Jun 12, 2016 om 15:16
8 Antwoorden / 3 Vragen

Dank jullie wel voor de antwoorden op T Mobile, nee ik wist het niet, wel van de bank sectoren. Ben weer gerust
Fijne dag nog

diumenge
door diumenge - Jun 12, 2016 om 15:20
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Niet zo snel als de site van T-mobile zelf, maar ook handig om dit soort zaken te checken: fraudehelpdesk.nl.

tijger1
door tijger1 - Jun 12, 2016 om 15:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wees dan maar attent, want er worden uit naam van veel bedrijven dergelijke mails verstuurd. Maar als u nog nooit met het zogenaamde bedrijf van doen gehad hebt en met een code moet betalen, is het sowieso nep.

br
door bravehenk - Jun 12, 2016 om 16:04
206 Antwoorden / 0 Vragen

Handige Tip:
Installeer de Tros opgelicht app eens. Dan bent u op de hoogte van vele andere mails met dit soort verzoeken zogenaamd i.o.v. tientalle bedrijven.

gr Henk