bremi13
door bremi13 Jul 4, 2010 om 13:58
Computers & telefonie

Taal in Office Word 2007

Hoe kan ik de taal in Office Word 2007 veranderen van Engels in het Nederlands

11635 10 Rapporteer

holpen
door holpen - Jul 4, 2010 om 15:06
1416 Antwoorden / 0 Vragen

De spellingcontrole van Office (waar Word een onderdeel van is) kijkt - vreemd genoeg - naar de taalinstellingen van het toetsenbord.

Waarschijnlijk staat jouw toetsenbord ingesteld op Engels met de indeling VS Internationaal of iets dergelijks.

Het is een beetje lastig omdat je je Windows-versie niet hebt vermeld, maar onder XP gaat het als volgt:

Ga naar het Configuratiescherm en kies Landinstelling.
Klik op het tabje Talen en daarna op de knop Details.

Hier kun je nu standaardtaal en -toetsenbordindeling wijzigen.

Stel deze in op Nederlands - VS Internationaal.

In het kadertje daaronder kun je eventueel overbodige taalcombinaties verwijderen, maar dat kan op een later moment ook.

Klik nu op de OK-knop en sluit alle andere vensters. Nu zou Word automatisch Nederlands als standaard-taal moeten hanteren.

bremi13
door bremi13 - Jul 4, 2010 om 15:39
33 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Holpen.

Het is Windos .

Gr bremi 13

bremi13
door bremi13 - Jul 4, 2010 om 15:40
33 Antwoorden / 17 Vragen

Ik bedoel Windos 7

chris74
door chris74 - Jul 4, 2010 om 16:24
564 Antwoorden / 44 Vragen

Ik heb even in office 2007 help gekeken en dit kwam ik tegen

Klik op Start en wijs achtereenvolgens Alle programma's, Microsoft Office en Microsoft Office-hulpprogramma's aan en klik vervolgens op Taalinstellingen voor Microsoft Office 2007.
Klik op het tabblad Weergavetaal.

Ik zie het tabblad Weergavetaal niet:
Als het tabblad Weergavetaal niet wordt weergegeven, is er slechts één taalpakket geïnstalleerd. Zie Een taalpakket ophalen en installeren voor meer informatie.
Voer een van de volgende handelingen uit, afhankelijk van uw voorkeuren:
Ik wil dat de taal die wordt gebruikt voor de gebruikersinterface van Microsoft Office overeenkomt met de instelling van Windows voor de taal van menu's en dialoogvensters.

Schakel het selectievakje Dezelfde weergavetaal gebruiken voor zowel Microsoft Office als Windows in. (Met deze instelling wordt de selectie overschreven in de lijst Menu's en dialoogvensters van Microsoft Office weergeven in het.)
Klik op (gelijk aan menu's en dialoogvensters) in de lijst Help weergeven in.
Hoe wijzig ik de taalinstelling voor menu's en dialoogvensters in Windows Vista?

Klik op de knop Start en klik op Configuratiescherm.
Klik onder Klok, taal en regio op Toetsenbord of andere invoermethoden wijzigen.
Opmerking: Dubbelklik in de klassieke weergave op Landinstellingen en klik vervolgens op het tabblad Toetsenborden en talen.

Als er een aantal talen wordt weergegeven onder Weergavetaal, kiest u de taal die u wilt gebruiken.
Als de knop Talen installeren of verwijderen beschikbaar is, is de taal die wordt gebruikt voor menu's en dialoogvensters de taal van het Windows-besturingssysteem dat u gebruikt.
Hoe kan ik de taalinstelling voor menu's en dialoogvensters wijzigen in Microsoft Windows XP?

Klik op Start en klik vervolgens op Configuratiescherm.
Klik op Datum, tijd, taal en landinstellingen en klik vervolgens op Landinstellingen.
Opmerking: Dubbelklik in de klassieke weergave op Landinstellingen.

Klik op het tabblad Talen.

Als de lijst Taal van menu's en dialoogvensters wordt weergegeven, selecteert u de taal die u wilt gebruiken.
Als de lijst Taal van menu's en dialoogvensters niet wordt weergegeven, is de taal die wordt gebruikt voor menu's en dialoogvensters de taal van het Windows-besturingssysteem dat u gebruikt.
Ik wil dat in Microsoft Office altijd de door mij opgegeven taal wordt gebruikt in de gebruikersinterface en in de Help.

Zorg ervoor dat het selectievakje Menu's en dialoogvensters van Microsoft Office weergeven in het is uitgeschakeld.
Klik op de gewenste taal in de lijst Menu's en dialoogvensters van Microsoft Office weergeven in het.
Klik op OK.
Sluit alle Office-programma's af en start deze opnieuw, zodat de wijzigingen worden toegepast.
Opmerking Als u Microsoft Office Groove wilt afsluiten, klikt u op het Groove-pictogram in het gebied met meldingen van Windows en klikt u op Groove afsluiten.

ll
door lloydd - Jul 5, 2010 om 16:54
2 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb windows7 je kan vertaling via babylon krijgen..

http://nederlands.babylon.com/systems/affiliates/landing/download.php

ll
door lloydd - Jul 5, 2010 om 16:55
2 Antwoorden / 0 Vragen
chris74
door chris74 - Jul 5, 2010 om 18:23
564 Antwoorden / 44 Vragen

Babylon is een vertaal progrogramma. Het gaat erom dat het hele OFFICE pakket de Nederlandse taal krijgt en niet woordjes die je in office tikt vertaald naar nederlands.

Mijn 1e antwoord staat uitgebreid in wat je moet doen.

wimbremer
door wimbremer - Jul 6, 2010 om 09:39
122 Antwoorden / 19 Vragen

Nou dat is eenvoudig: dat gaat niet. Net zomin als je de Engelse versie van Windhoos in Nederlands kunt veranderen. De-installeren en een Nederlandse Office 2007 installeren.
Je kunt alleen de taal in Word veranderen van bijv. Engels in Nederlands indien het goede taalpakket (Kosten!!) is geinstalleerd. En in een Engelse versie zit standaard geen Nederlands taalpakket. Daar ga je met je illegale Engelse versie...

bremi13
door bremi13 - Jul 6, 2010 om 12:45
33 Antwoorden / 17 Vragen

Beste Chris 74.

Bedankt voor de tip het is gelukt er stonden verkeerde dingen aangevinkt.

Wembremer,

Jij zat er volkomen naast. Ik heb een originele versie van Windows 7 en geen illegale versie.

gr bremi13

geer56
door geer56 - Jul 6, 2010 om 16:36
100 Antwoorden / 9 Vragen

MS Word heeft een taalmodule nodig om compleet te kunnen werken in div talen zoek op internet daar zijn er velen.