ro
door roymarja Dec 17, 2017 om 20:53
Computers & telefonie

Tablet it-works TM1009 (BCC) geschikt voor ethernetadapter

Goedenavond,

Volgens vele hits op het Internet zou het vanaf Android 6.0 mogelijk moeten zijn een (bedrade) ethernetadapter d.m.v. een zogenaamde OTG-kabel op een tablet aan te sluiten. (dus zonder het tablet te hoeven rooten)

B.g., tablet biedt veel voor weinig geld maar is het geschikt voor bedraad Internet?
Mogelijk bezit u zo'n tablet en kunt dan bevestigen dat er onder de instellingen naast Wifi ook een menu-optie "ethernet" aanwezig is?

Dank voor eventuele reacties!

roy

1246 5 Rapporteer

tdmduc
door tdmduc - Dec 17, 2017 om 21:22
704 Antwoorden / 2 Vragen

2x dus

Cookies
door Cookies - Dec 17, 2017 om 21:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, ik heb zo'n 'tablet' niet, maar het zou me ten zeerste verbazen (ik gok op 99,99% nee) als het werkt zonder te rooten. Anders maar even naar BCC en het daar vragen.

ro
door roymarja Dec 18, 2017 om 11:59
27 Antwoorden / 18 Vragen

Bedankt voor uw reactie @CAROLA83!

Vraag bij BCC leverde slechts glazige blikken op helaas.
Overigens heb ik op het Web al meerdere filmpjes voorbij zien gaan waarin een Android-menu een extra optie "ethernet" getoond werd........
Dat bewijst dat het in principe kán maar met welk tablet?

Cookies
door Cookies Dec 18, 2017 om 12:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

En dat zijn filmpjes uit Europese landen? Vlg mij kan het nl. niet binnen Europa. Maar waarom niet gewoon wifi gebruiken?

ro
door roymarja Dec 18, 2017 om 13:00
27 Antwoorden / 18 Vragen

Partner is helaas gevoelig voor electromagnetische velden.......
Tja, de herkomst van de filmpjes is me helaas niet bekend maar er wordt in vele ofwel in Amerikaans-Engels gesproken of helemaal niet.

wi
door willem2sigaren - Dec 19, 2017 om 02:31
44 Antwoorden / Vragen

Een ethernetkabel ? Daar is een tablet toch niet voor gemaakt.

tablet biedt veel voor weinig geld

Niet voor 69 euro.