na
door naomi1603 Sep 9, 2012 om 15:09
Computers & telefonie

Tablet met simkaart

Hallo, kan er iemand helpen met een tablet waar ik mijn simkaart kan insteken en ook gewoon bellen kan net niet alleen via skype. welk merk is de beste en ook de gunstige prijs

4538 7 Rapporteer

na
door naomi1603 - Sep 10, 2012 om 12:08
9 Antwoorden / 15 Vragen

Bedankt voor de reactie en ik zal je raad opvolgen en naar goede winkels gaan en het aanbod goed bekijken
Groeten

macwouter
door macwouter - Sep 10, 2012 om 12:08
825 Antwoorden / 9 Vragen

Een tablet is eigenlijk toch meer voor internetten en een mobieltje voor bellen. Het kan wel met Skype en Google Talk als je dat perse wilt maar een tablet aan je oor of oordopjes IN je oor vind ik zo,n gedoe. De Nexus 7 tablet lijkt mij niet verkeerd en is nog goedkoop ook.

na
door naomi1603 - Sep 10, 2012 om 12:09
9 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=macwouter schreef op zondag 9 sep 2012, 18:56]Een tablet is eigenlijk toch meer voor internetten en een mobieltje voor bellen. Het kan wel met Skype en Google Talk als je dat perse wilt maar een tablet aan je oor of oordopjes IN je oor vind ik zo,n gedoe. De Nexus 7 tablet lijkt mij niet verkeerd en is nog goedkoop ook.
Zeer goed antwoord

gsm
door gsm - Sep 10, 2012 om 12:10
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=macwouter schreef op zondag 9 sep 2012, 18:56]Een tablet is eigenlijk toch meer voor internetten en een mobieltje voor bellen. Het kan wel met Skype en Google Talk als je dat perse wilt maar een tablet aan je oor of oordopjes IN je oor vind ik zo,n gedoe. De Nexus 7 tablet lijkt mij niet verkeerd en is nog goedkoop ook.
De Nexus 7 met 3G is er nog niet, maar komt er nog wel.

Ga gewoon een paar goede winkels naar binnen en leg uit wat je wil en vraag wat er beschikbaar is. Vergelijk het aanbod en maak een keus.

na
door naomi1603 - Sep 10, 2012 om 12:10
9 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=macwouter schreef op zondag 9 sep 2012, 18:56]Een tablet is eigenlijk toch meer voor internetten en een mobieltje voor bellen. Het kan wel met Skype en Google Talk als je dat perse wilt maar een tablet aan je oor of oordopjes IN je oor vind ik zo,n gedoe. De Nexus 7 tablet lijkt mij niet verkeerd en is nog goedkoop ook.

hereistom
door hereistom - Sep 10, 2012 om 13:04
740 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad kun je met een tablet niet gewoon bellen zoals met een mobieltje.
Ik heb zelf een iPad en bel daarop met Skype, naar andere Skype gebruikers kun je dan gratis bellen en naar vaste of mobiele nummers moet je dan betalen.

Hier kun je meer informatie vinden over de iPad; www.iPadforum.tk

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 10, 2012 om 17:00
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Neem aan dat er voor de tablet wel gewoon een sip-app in omloop is. Kun je mooi mobiel bereikbaar zijn (en bellen met) op 'n vast lokaal nummer, dat voor nog geen één euro per maand.

Jammer alleen dat de providers dit in Nederland vrijwel onmogelijk maken, door hun data en upload limieten.

Overigens wel raar dat bellen via het gsm-netwerk niet zomaar kan, al bellend met een tablet aan je oor wil je waarschijnlijk ook niet gezien worden ;-)