il
door ilonja May 25, 2011 om 18:35
Computers & telefonie

Tele 2

ik ben met telefoon, tv en computer over gegaan op tele2. bij het verkooppraatje zeiden ze dat ik beide tv's in huis aan kon sluien en dat ik gratis een 2e decoder zou krijgen als ik vandaag lid werd. Op 2 mei werd het hele spulletje geleverd, zonder 2e decoder. Ik gebeld en het meisje aan de telefoon zou het uitzoeken. Niets terug gehoord. Gisteren weer gebeld en toen werd mij verteld dat een 2e decoder geen signaal kan ontvangen op mijn adres. Heeft iemand enig idee wat hiermee bedoeld wordt en hoe ik dan wel een 2e tv aan kan sluiten? Ik heb tele2 een brief gestuurd en aansprakelijk gesteld voor alle kosten.

763 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tele2webcare
door tele2webcare - May 26, 2011 om 10:38
366 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste ilonja,

Het spijt me dat er onduidelijkheid ontstaan is over de mogelijkheden voor een 2e decoder op jouw adres. Ik dit graag voor je uitzoeken! Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer naar danielle@tele2.com willen sturen o.v.v. ilonja/Kassa?

Zodra ik je gegevens ontvangen heb ga ik dit verder oppakken!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

tele2webcare
door tele2webcare - May 27, 2011 om 15:44
366 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste ilonja,

Bedankt voor je gegevens! Ik ga voor je uitzoeken hoe het zit met je 2e decoder en kom hier zo snel mogelijk op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

il
door ilonja - Jul 4, 2011 om 16:47
15 Antwoorden / 7 Vragen
0

Tele2 heeft alles netjes opgelost. mijn komplimenten. Het kan dus wel.

tele2webcare
door tele2webcare - Jul 7, 2011 om 11:26
366 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste ilonja,

Bedankt voor je bericht en fijn dat het naar tevredenheid opgelost is!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer