heremietkreeft
door heremietkreeft Jun 1, 2015 om 19:35
Computers & telefonie

Tele 2

Bij deze een vraag naar ervaringen met tele 2.
Vanavond probeerde ik tele 2 te bellen met vraag op er een storing is in postcode gebied 7322. Mijn echtgenote is in dat gebied aan het werk en kan niet meer bellen en ook niet ontvangen, telefonie vaste lijn. Ik bel Tele 2 vanaf een andere locatie en het blijkt dat men niet kan helpen. Tevens blijkt dat na intensief zoeken op i-net uitsluitend mobiel bellen wordt genoemd. Bijzonder opvallend is ook nog het 'gejij en jou' bij het keuzemenu/telefoonbeantwoorder. Mogelijk voor sommigen ouderwets maar over service gesproken?? Voor de goede orde: gevraagd werd om vanaf locatie te bellen en dat is ook nog via een betaalnummer!

Wat is hieraan te doen (anders dan zo snel mogelijk opzeggen?)

374 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Jun 1, 2015 om 19:47
10968 Antwoorden / 34 Vragen
0

Zet een klacht op het forum van Tele 2

KLIK

ge
door generix666 - Sep 7, 2015 om 15:38
12 Antwoorden / 1 Vragen
0

hallo

idd het keuze menu was mij ook al opgevallen.
ik heb dit een keer gevraagd aan 1 van de medewerkers "het is om dat wij jong en dynamisch willen overkomen" aldus die medewerker

echter denk ik (weet eigenlijk wel zeker ) als je bekijk wie of wat het forum van tele 2 is,
het totaaql onverstandig is dit door te zetten naar dit forum.

aangezien er mensen zijn die
quote

Ik moet wel zeggen dat het forum van Tele2 zelf waarnaar u verwijst, hartstikke nep is. .
Sommige 'personen' op dat pappen & nathouden forum hebben daar meerdere alter ego accounts. Zoals bijvoorbeeld de gebruikers 'Aragorn' en 'Birgit', dat zijn gewoon één en dezelfde persoon die daar dan zogenaamd 'belangeloos' 24/7 post. (zelfde voor gebruiker 'jithkoch'). Ze hebben al 10.000 / 13.000 berichten, maar het zijn dan ook gewoon onder cover Tele2 medewerkers.

ik zelf ook een zeer groot conflict heb met dit forum.

en dus deze ervaring deel

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 7, 2015 om 17:29
16950 Antwoorden / 202 Vragen
0

Voor de goede orde: mijn vraag was van 1 juni 2015! Sedert 2 maanden heb ik nu ook zelf tele2 en heb daar geen enkel probleem mee! (gehad tot nu toe, ook niet in contacten met de service)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rob van Damme
Rob van Damme - Sep 22, 2024 om 23:14
Auto & vervoer

Dealhunter Lidl aanklagen

Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer

Ri
Rick van Oosten - Sep 17, 2024 om 23:02
Vakantie & reizen

Kan Booking.com alles maken?

Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten.  Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer

Pu
Pumuckl_NL - Sep 16, 2024 om 10:36
Auto & vervoer

Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour

Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?




 



... Lees meer