Tele2 vergoedingen en klachten
Mijn 2 jarig mobiel abonnement was per 13-06-2016 afgelopen en ik heb dit niet verlengd en dit schriftelijk opgezegt. Hier heb ik ook een bevestigingsmail van ontvangen. Echter was er door een 'foutje' bij Tele2 het abonnement niet juist verwerkt en zijn er toch nog facturen ingehouden. Ik heb hier over gebeld en dit uitgelegd en ze zouden dit regelen, ik zou het teveel betaalde bedrag terug krijgen op mijn rekeningen. Echter (je raad het al) dit is niet gebeurd. Weer heb ik hierover gebeld en een klachten/vergoedings formulier ingevuld, ze zouden het wéér oplossen, echter....weer niet. Ik weer gebeld, nu hadden ze geen aanvraag ontvangen?! Maar goed, ze lossen het wel op natuurlijk...Maar helaas, tele2 doet weer niet wat ze beloofd. Als ik vraag om een leidinggevende is het antwoord 'die zijn telefonisch niet te bereiken'. Nog maar een keer bellen, weer mijn verhaal gedaan en weer een formulier ingevuld. Hierin heb ik aangegeven dat ik verwacht dat mijn toegekende vergoeding van €27,42 voor het einde van het jaar 2016 op mijn rekening staat met wellicht een tegemoetkoming voor je veroorzaakte ergenis? maar nee hoor weer niets. Vandaag weer gebeld en weer krijg je hetzelfde antwoord,....Binnenkort staat het op je rekening,....Tuurlijk Tele2.
Hallo MichaelVanDienst ,
U moet niet meer bellen dit zet geen zoden aan de dijk , stel hier uw vraag / klacht , klik op de rode regel en scroll naar beneden .
https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/
kunnen we met ons allen een klacht indienen? ik heb ook al maanden gezeik met ze. kan kassa hier iets mee, klachten zat en ze doen r helemaal niets mee. mijn teveel betaalde geld sinds mei ook nog steeds niet terug.
Waarom? Ik zit zelf bij KPN!
@MichaelVanDienst @Elfje11 ,
Dien een klacht in bij consuwijzer ,
https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer
Hebben jullie weleens van de geschillencommissie gehoord? Kan je eenvoudig een klacht indienen en als je gelijk hebt, krijg je het klachtengeld terug.
En waarom zou u een leidinggevende willen spreken? Denkt u dat die zijn medewerkers af gaat vallen?
Klagen kan, zoals Tijger1 aangeeft, onder andere bij de geschillencommissie. Daar hebt u Kassa of forumleden niet voor nodig.
Omdat een leidinggevende beslissingen kan nemen die een call-center-medewerker niet kan nemen. Tele2 is een draak van een maatschappij: mensen die iets kunnen zeggen zijn niet te bereiken.
Hoe komt u daar nu bij? U werkt niet in een callcenter. Overigens stelde ik de vraag aan TS. Maar toch bedankt voor uw bemoeizucht.
Tele2 is een naar bedrijf. Veel stennis maken, zoals bv op facebook en dan Tele2 taggen. Heel veel stennis trappen, dan nemen ze contact op. (helaas eien ervaring). Maar........... niet meer bellen. Je moet ALLE correspondentie bewaren.
Iedereen bedankt voor jullie reactie, op 29-12-2016 heb ik een screenshot gemaakt van mijn vraag/opmerking waarbij te zien was dat dat bij Kassa is. Ik heb bij hun ook aangegeven dat ik deze informatie wilde delen op de social media als ze het verschuldigde bedrag niet voor het einde van de dag op mijn rekening stond.
Warempel hebben ze het bedrag voldaan, helaas is enig excuus achterwege gebleven.
Waar heb jij screenshot naar toegestuurd??
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer