mi
door michaelvandienst Dec 29, 2016 om 16:17
Computers & telefonie

Tele2 vergoedingen en klachten

Mijn 2 jarig mobiel abonnement was per 13-06-2016 afgelopen en ik heb dit niet verlengd en dit schriftelijk opgezegt. Hier heb ik ook een bevestigingsmail van ontvangen. Echter was er door een 'foutje' bij Tele2 het abonnement niet juist verwerkt en zijn er toch nog facturen ingehouden. Ik heb hier over gebeld en dit uitgelegd en ze zouden dit regelen, ik zou het teveel betaalde bedrag terug krijgen op mijn rekeningen. Echter (je raad het al) dit is niet gebeurd. Weer heb ik hierover gebeld en een klachten/vergoedings formulier ingevuld, ze zouden het wéér oplossen, echter....weer niet. Ik weer gebeld, nu hadden ze geen aanvraag ontvangen?! Maar goed, ze lossen het wel op natuurlijk...Maar helaas, tele2 doet weer niet wat ze beloofd. Als ik vraag om een leidinggevende is het antwoord 'die zijn telefonisch niet te bereiken'. Nog maar een keer bellen, weer mijn verhaal gedaan en weer een formulier ingevuld. Hierin heb ik aangegeven dat ik verwacht dat mijn toegekende vergoeding van €27,42 voor het einde van het jaar 2016 op mijn rekening staat met wellicht een tegemoetkoming voor je veroorzaakte ergenis? maar nee hoor weer niets. Vandaag weer gebeld en weer krijg je hetzelfde antwoord,....Binnenkort staat het op je rekening,....Tuurlijk Tele2.

3929 11 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 29, 2016 om 16:21
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Wat is uw vraag?

marita5
door marita5 - Dec 29, 2016 om 17:12
11535 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo MichaelVanDienst ,

U moet niet meer bellen dit zet geen zoden aan de dijk , stel hier uw vraag / klacht , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/

el
door elfje11 - Dec 29, 2016 om 21:09
35 Antwoorden / 17 Vragen

kunnen we met ons allen een klacht indienen? ik heb ook al maanden gezeik met ze. kan kassa hier iets mee, klachten zat en ze doen r helemaal niets mee. mijn teveel betaalde geld sinds mei ook nog steeds niet terug.

costnix
door costnix Jan 5, 2017 om 16:02
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom? Ik zit zelf bij KPN!

marita5
door marita5 - Dec 29, 2016 om 21:26
11535 Antwoorden / 15 Vragen

@MichaelVanDienst @Elfje11 ,

Dien een klacht in bij consuwijzer ,

https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer

tijger1
door tijger1 - Dec 29, 2016 om 21:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebben jullie weleens van de geschillencommissie gehoord? Kan je eenvoudig een klacht indienen en als je gelijk hebt, krijg je het klachtengeld terug.

ha
door halex - Dec 29, 2016 om 22:02
1374 Antwoorden / 4 Vragen

En waarom zou u een leidinggevende willen spreken? Denkt u dat die zijn medewerkers af gaat vallen?
Klagen kan, zoals Tijger1 aangeeft, onder andere bij de geschillencommissie. Daar hebt u Kassa of forumleden niet voor nodig.

il
door iljaha Dec 30, 2016 om 21:40
179 Antwoorden / 3 Vragen

Omdat een leidinggevende beslissingen kan nemen die een call-center-medewerker niet kan nemen. Tele2 is een draak van een maatschappij: mensen die iets kunnen zeggen zijn niet te bereiken.

ha
door halex Dec 30, 2016 om 22:26
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Hoe komt u daar nu bij? U werkt niet in een callcenter. Overigens stelde ik de vraag aan TS. Maar toch bedankt voor uw bemoeizucht.

Vr
door Vrijheid12 - Dec 30, 2016 om 09:37
7 Antwoorden / 1 Vragen

https://www.tele2.nl/klantenservice/klachtenformulier/

il
door iljaha - Dec 30, 2016 om 21:42
179 Antwoorden / 3 Vragen

Tele2 is een naar bedrijf. Veel stennis maken, zoals bv op facebook en dan Tele2 taggen. Heel veel stennis trappen, dan nemen ze contact op. (helaas eien ervaring). Maar........... niet meer bellen. Je moet ALLE correspondentie bewaren.

mi
door michaelvandienst - Jan 5, 2017 om 15:28
1 Antwoorden / 1 Vragen

Iedereen bedankt voor jullie reactie, op 29-12-2016 heb ik een screenshot gemaakt van mijn vraag/opmerking waarbij te zien was dat dat bij Kassa is. Ik heb bij hun ook aangegeven dat ik deze informatie wilde delen op de social media als ze het verschuldigde bedrag niet voor het einde van de dag op mijn rekening stond.
Warempel hebben ze het bedrag voldaan, helaas is enig excuus achterwege gebleven.

In
door Inefrank Apr 13, 2017 om 13:53
1 Antwoorden / Vragen

Waar heb jij screenshot naar toegestuurd??

tijger1
door tijger1 - Jan 5, 2017 om 15:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mooi, waar het forum al niet goed voor is. Bedankt voor het terugmelden.

In
door Inefrank - Apr 13, 2017 om 13:46
1 Antwoorden / Vragen

Bij mij hetzelfde verhaal. Heb echter nog €798,13 van Tele2 tegoed! Dit bedrag is toegekend, na vele malen contact te hebben opgenomen, op 5 febr en zou uitgekeerd worden binnen 10 werkdagen! Hahaha
Weer aan het bellen geweest en uiteindelijk weer n mail dat er 5 april op mijn rekening zou staan. En ja hoor, je raad het al: nog steeds niets en via telefoon kom je niet bij financiële administratie terecht

tijger1
door tijger1 Apr 13, 2017 om 13:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien helpt het u ook als u verwijst naar dit topic? Maar hoe kan men nou zo'n groot bedrag tegoed hebben van een telecomprovider. Dwaasheid.

In
door Inefrank Apr 13, 2017 om 17:41
1 Antwoorden / Vragen

Dat is n heel lang verhaal, maar kortgezegd bleven ze bedragen afschrijven terwijl mijn abonnement keurig door Vodafone overgenomen is.