gu
door gumani Nov 12, 2018 om 19:29
Computers & telefonie

Telefoon bel

Ben in het bezit van een Panasonic huistelefoon (2 toestellen) nu is mijn vraag is het niet mogelijk om daar een tweede luidspreker bij te plaatsen? Aangezien ik twee hoortoestelen gebruik . kan ik niet altijd de telefoon horen overgaan,(als de tussen deur dicht is). Zou voor mij een ideale oplossing zijn.
groet Gumani.

953 7 Rapporteer

Ka
door Kassagebruiker - Nov 12, 2018 om 19:34
683 Antwoorden / 5 Vragen

Er bestaan doven flitsers, die reageren op de telefoon en laten de flitser draadloos ergen in huis afgaan. Heidemann heeft zoiets, art nr 613340 en 467710, een microfoontje naast de telefoon op batterij en een ontvanger die je in kan stellen op geluid en flitsen, ook op batterij. Werkt prima.

Cookies
door Cookies - Nov 12, 2018 om 19:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Of de tussendeur open laten. Of 1 of 2 handsets er bij kopen. Of de tip van Lenovo volgen.

Ge
door Genee - Nov 12, 2018 om 19:41
1509 Antwoorden / 1 Vragen

De telefoon van de handset daar neerleggen waar u hem wel kunt horen.
Draadloze luidspreker zal niet gaan.
Maar in de aansluitdoos van de telefoon zou u een luidsprekertje aan kunnen sluiten maar het belgeluid van alle toestellen zal daardoor minder worden.

panter22
door panter22 - Nov 12, 2018 om 19:44
6599 Antwoorden / Vragen

Meestal is de Panasonix huistelefoon uit te breiden met 1 of meer handsets.Kun je verspreid in huis de telefoons plaatsen,
Kijk voor de mogelijkheden van het model op:
https://www.kieskeurig.nl/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 12, 2018 om 20:27
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Hebben de telefoons een microfoon (oortje) aansluiting ('Headset' zoals op mijn huis telefoon)? Zo ja, dan heeft u de oplossing door daarop een PC luidspreker(set) aan te sluiten.

marita5
door marita5 - Nov 12, 2018 om 20:32
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Gumani ,

Ga naar de winkel van KPN , daar verkopen ze een extra bel die u kunt aansluiten op uw telefoon , en het belgeluid ( volume ) zelf kunt regelen .
Werkt goed , deze had ik ook voor mijn vader gekocht .

aurora1
door aurora1 - Nov 12, 2018 om 21:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Koop een extra bel in een (senioren?) telefoonwinkel  en hang die op een centrale plaats op. Is eenvoudig te realiseren en kost weinig. Misschien is zoiets ook bij bijv. Gamma te vinden.
Als u ook problemen met het horen van de deurbel heeft kunt u een deurbel met afstandsbediening aanschaffen. Knopje bij, op of naast de deur vastplakken en de bel op een handige plaats in huis. Kost ook weinig en is bij Gamma, Karwei etc. te vinden.